Wydarzenia
#21
2206
[Obrazek: us~1912.gif]

Odpowiedź Dowództwa Sektora Zero w sprawie postulatów mieszkańców i administracji Ziemi Fullera - bez niepotrzebnego przedłużania wypowiedzi, zgadzamy się na wszelkie postulaty. Zarząd IRNE zawiódł obywateli Ameryki swymi haniebnymi decyzjami i nie powtórzy się to, choćby Centrala miała zamienić się w nowy Basen Mocnego Pierdolnięcia. 
Odpowiedz
#22
(2022-02-23, 14:33)Vive napisał(a):
2206
Odpowiedź Dowództwa Sektora Zero w sprawie postulatów mieszkańców i administracji Ziemi Fullera - bez niepotrzebnego przedłużania wypowiedzi, zgadzamy się na wszelkie postulaty. Zarząd IRNE zawiódł obywateli Ameryki swymi haniebnymi decyzjami i nie powtórzy się to, choćby Centrala miała zamienić się w nowy Basen Mocnego Pierdolnięcia. 

Mieszkańcy i administracja Ziemi Fullera przyjęli odpowiedź rządu Sektora Zero z wielkim zadowoleniem.

//+5 KP za deklarację. Ładny PR i tak dalej.
Odpowiedz
#23
2206/2207

W związku z niepowodzeniami na froncie, niekompetencji dowódców, ze wszech miar słusznym ogłoszeniem Deklaracji Niepodległości Zjednoczonych Kolonii Ameryki, a także z plagą taneczną na południowych rubieżach kraju, władza została jeszcze bardziej skonsolidowana w rękach wojskowych. Sektor Zero staje się bardziej zamknięty na obcych i działa tylko w porozumieniu z sojusznikami, w sposób bardzo ograniczony.

Siły wojskowe dostępne dla Sektora Zero desperacko próbują powstrzymywać plagę przez kordon sanitarny, ale mi ostrzegawczych salw w taneczne kolumny, plaga się rozszerza.

//Vive traci państwo z powodu kompletnego braku zainteresowania grą.

Fort Boston, Fort Washington, Fort Lincoln i Unknown's Outpost staję się zdekolonizowane z powodu Tanecznej Plagi.

Sektor Zero staje się NPCem.
Zapewnia zawsze pełny dostęp wojskowy, tranzytowy, korzystanie z baz itp na swoim terytorium (czy na północnym zadupiu).

Może zostać zdominowany tylko przez kraj ziemskich lojalistów!
Nie bierzemy przy ustalaniu wpływów reputacji, liczy się tylko goły wpływ.

Sektor Zero lubi: bicie LNN, RoboPiratów i AMATu, wsparcie finansowe, wsparcie merytoryczne (na konkretne problemy kraju).
Sektor Zero nie lubi: nielojalistów, zwłaszcza LNN i Piratów, AMATu, obnoszenia się z totalitaryzmem, obnoszenia się z demokracją i prawami człowieka,

Kraje które mają 10 punktów wpływu otrzymują +1 postępu do badań. Wszystkich.

Kraj który jako pierwszy osiągnie 10 punktów wpływu, otrzymuje status DOMINUJĄCEGO. Uprawnienia dodatkowe kraju DOMINUJĄCEGO:
- +10 mln $ co turę
- Nadmiarowy postęp nauki z jednego slota ze zbadaną technologią może przejść na noworozpoczęte badania w tym slocie w turze następnej.
- Plus 0,7 miliona ludzi co turę, jeśli kraj DOMINUJĄCY posiada kosmodrom i nie jest przerwana komunikacja z Ziemią.
- w wojnach pod auspicjami ONZ można poprosić o wystawienie przez Sektor Zero oddziału interwencyjnego [poza Centralę i/lub Morze Białe]. Transport musi zapewnić DOMINUJĄCY (jeśli nie jest on w zasięgu bezpośrednich możliwości Sektora Zero, np przez granicę). Oddział interwencyjny może obejmować do 4 jednostek floty / trzy jednostki lotnicze / cztery jednostki lądowe (jednostki do wyboru zależnie od sił posiadanych aktualnie przez Sektor Zero, przedstawia MG skład zespołów na wniosek gracza). Zaopatrzenie zapewnia Sektor Zero, jeśli ma szlak logistyczny, jak nie to zapewnia go DOMINUJĄCY.
- otrzymuje się trzy (jeśli tyle jest do wydobycia!) z surowców wydobywanych w Sektorze Zero. Transport zapewnia DOMINUJĄCY, jeśli to konieczne

Status DOMINUJĄCEGO jest sprawdzany co turę w razie jego osiągnięcia.

Wpływy początkowe w Sektorze Zero:
ANZAC: 3
Albion: 4
Shiroihan: 2
Nowa Etiopia: 1
EKN: 1
Xinchiguo: 1
Odpowiedz
#24
2207

Na Nandanie Sektor Zero nie należy do największych i najbardziej aktywnych potęg - co innego USA na Ziemi. Dało to konkretny rezultat w postaci kolejnej transzy dodatkowego wsparcia sił Sektora Zero na Nandanie: przybył cały korpus zmechanizowany. Przypilnować interesu, tak w razie czego.

Poza tym przysłano też trochę zaopatrzenia, paliwa (właściwie władze USA uznały że powoli kończą z wykorzystywaniem paliwa w siłach zbrojnych, to wysłano trochę ze strategicznej rezerwy) i kilkudziesięciu oficerów sztabowych mających pomóc Sektorowi Zero ogarniać.

//+ II Korpus Przestrzenny US Army (generał Pat Ton **) - 1zmechIV, 1zmechIVplot, 2zmechIII, 2srbm, 2sam

+10Z, +50P

Siły II Korpusu Przestrzennego US Army są pod dowództwem Sektora Zero, ale nie mogą opuszczać “ekspedycyjnie” terenu macierzystego  Sektora Zero ani być rozdzielane - stanowią integralną całość. [Srbm - zestaw rakiet taktycznych, sam - przeciwrakiety. “ekspedycyjnie” - drogą morską, walcząc gdzieś w cholerę gdzie. W ewentualnych wojnach zaczynających się przy macierzy mogą przekraczać jak najbardziej granicę: jak nie one, to rakiety!].

Sytuacja co do wysyłania może ulec zmianie przy osiągnięciu przez kogoś statusu DOMINUJĄCEGO (są inne warunku, zewnętrzne i wewnętrzne, ale to jak ktoś zdominuje)
Odpowiedz
#25
2207

Ambasada Azylu Ruiny ambasady w Sektorze Zero została zajęta przez siły policyjne; wcześniej były po temu wątpliwości, ale po wydarzeniach w Shiroihan, korzystając z tego że ambasada Azylu mieści się na uboczu, sprowadzono ciężką artylerię 300mm, pancerki i tym podobny sprzęt.

Następnego dnia wbito flagę w ruiny i tyle by było. Teraz trwa oranie gruzów i polewanie słoną wodą.
Odpowiedz
#26
2207

Albion ZDOMINOWAŁ Sektor Zero.

Proszę pamiętać o bonusach...

Cytat:Kraje które mają 10 punktów wpływu otrzymują +1 postępu do badań. Wszystkich.

Kraj który jako pierwszy osiągnie 10 punktów wpływu, otrzymuje status DOMINUJĄCEGO. Uprawnienia dodatkowe kraju DOMINUJĄCEGO:
- +10 mln $ co turę
- Nadmiarowy postęp nauki z jednego slota ze zbadaną technologią może przejść na noworozpoczęte badania w tym slocie w turze następnej.
- Plus 0,7 miliona ludzi co turę, jeśli kraj DOMINUJĄCY posiada kosmodrom i nie jest przerwana komunikacja z Ziemią.
- w wojnach pod auspicjami ONZ można poprosić o wystawienie przez Sektor Zero oddziału interwencyjnego [poza Centralę i/lub Morze Białe]. Transport musi zapewnić DOMINUJĄCY (jeśli nie jest on w zasięgu bezpośrednich możliwości Sektora Zero, np przez granicę). Oddział interwencyjny może obejmować do 4 jednostek floty / trzy jednostki lotnicze / cztery jednostki lądowe (jednostki do wyboru zależnie od sił posiadanych aktualnie przez Sektor Zero, przedstawia MG skład zespołów na wniosek gracza). Zaopatrzenie zapewnia Sektor Zero, jeśli ma szlak logistyczny, jak nie to zapewnia go DOMINUJĄCY.
- otrzymuje się trzy (jeśli tyle jest do wydobycia!) z surowców wydobywanych w Sektorze Zero. Transport zapewnia DOMINUJĄCY, jeśli to konieczne //konieczne w tym wypadku.

i o tym co trzeba robić by tego nie stracić.


Cytat:Może zostać zdominowany tylko przez kraj ziemskich lojalistów!
Nie bierzemy przy ustalaniu wpływów reputacji, liczy się tylko goły wpływ.

Sektor Zero lubi: bicie LNN, RoboPiratów i AMATu, wsparcie finansowe, wsparcie merytoryczne (na konkretne problemy kraju).
Sektor Zero nie lubi: nielojalistów, zwłaszcza LNN i Piratów, AMATu, obnoszenia się z totalitaryzmem, obnoszenia się z demokracją i prawami człowieka,


Surowce wchodzą od razu, nauka od przyszłej, od tej proszę wybrać dwa z:
kasa, ludzie, przechodzenie PN między slotami. wojna pod auspicjami.

... a od 2208 oczywiście działają wszystkie.
Odpowiedz
#27
2208

//-3 stabilności, panika


Cytat:[*]Amerykański styl życia - +10 K+, jeśli uzyskano 3 PP w turze nie ma hamburgerów z teksasu

[*]Amerykańscy naukowcy i wojskowi - +1 postęp badań

[*]Biuro Komisji ONZ ds. Nandan w Fort Patton - +2PK co turę, +5% dochodu [wymaga posiadania prowincji Fort Patton i reputacji 1+]

[*]Lojaliści Ziemi - nasi mieszkańcy interes Ziemi stawiają ponad interesem kolonii: sprzeciwianie się woli Ziemi (USA, Partii Republikańskiej, ONZ) zawsze będzie wiąże się ze spadkiem stabilności (brak możliwość użycia KP).

[*]Hub kolonizacyjny - +700 tys ludności rocznie (+ 300 + 200 * 2 tys. ludności)

[*]Wojna Sojuszu "ONZ" - zakończenie wojny bez totalnego zwycięstwa nad Federacją Robo-Techniczną będzie nas kosztować -2 stabilności, -1 reputacji

[*]Cecha jawna: MacDonald’s na nowe tereny! (część: 2203-2207) - +1 WP w każdej nowo skolonizowanej prowincji poza Uttarą (2203-2207). +1 DP co turę za każde 10 prowincji na Ziemi Fullera mających co najmniej 2 WP (nieograniczone czasowo).
Odpowiedz
#28
2208

Straszna zaraza w Sektorze Zero zaczęła się od nagłej choroby wszystkich pracowników kosmodromu i bardzo szybko rozszerzyła się poza stolicę. Mimo wiadomego źródła... dla medyków z Zero stało się ono wiadome dopiero gdy epidemia się rozszalała. Ludzie panikują i uciekają we wszystkie możliwe strony - to, tak jak wymieranie personelu medycznego i rosnące bezhołowie uniemożliwia badania wirusa (?) i opracowanie procedur. W ciągu pierwszych trzech miesięcy epidemii (od początku lipca do października) szacuje się że zmarło około osiemdziesięciu tysięcy obywateli Zero, głównie związanych z sektorem kosmicznym.
Nie odnotowano przypadków wyzdrowienia. Chorzy umierają w ogromnych cierpieniach w ciągu jednego do dwóch dni po pierwszych objawach (gorączka 41-42 stopnie Celsjusza).
Odpowiedz