Informacje ogólne
#1
Stolica: Karak Norn
Ustrój: Demokracja ludowa (totalitaryzm)
Model gospodarczy: Komunizm (centralne planowanie)
Język/i urzędowy/e : (to uzupełnienia: ile ras tyle języków)


Dane na: 2715

Ludności : 84,286 mln
Reputacja: -3
Zamożność: średniozamożne
Poziom mobilizacji: Pobór rozszerzony (3%)

Cechy społeczeństwa :

Dziedzictwo Długiego Marszu - +1 do ilości produkowanej piechoty w slocie, koszt piechoty -0,5 mln

Elfy pod jarzmem - -2 KP, +4% dochodu

Miedziana Góra - jeśli w Karak Izor znajduje się centrum przemysłowe, +2 do produkcji Zaopatrzenia ze slotów przemysłowych, +1 do nauki w dziale Przemysł [wymaga kontroli nad prowincją Karak Izor].

Niewiarygodne dane statystyczne - ze względu na braki w dokumentacji oraz znikomy poziom wiedzy na temat ruin Pod-Imperium nie jesteśmy pewni na ile dane demograficzne oraz religijne odpowiadają rzeczywistości.

Zintegrowany przemysł i logistyka - jeśli nie stracono PP za bezpieczeństwo, +1 WP co turę (do rozdania w prowincjach połączonych zaawansowaną koleją), które są połączone zaawansowaną koleją ze stolicą.

Trakt Kyphryjski - [wymaga niezaburzonego połączenia Traktu do każdego z państw w poprzedniej turze] +7% dochodu

Stowarzyszenie Magitechniczne (Technika) - -4% dochodu. Pełny koszt researchu każdej technologii zostaje zredukowany o 1.

Biedna, ale obojętna imperialna wieś - -5% dochodu, +4 KP

Czarne Miasto - jeśli w Nuln jest centrum przemysłowe, traktowane jest ono równocześnie jako darmowe (niewchodzące w limit) centrum finansowe, +2% do dochodu [wymaga kontroli nad prowincją Nuln]

Powiązania gospodarcze WWL-ZSRR - jeśli państwa te nie są w stanie wojny, +1% do dochodu

Via Wastelandia - [wymaga niezaburzonego połączenia Traktu do każdego z państw w poprzedniej turze] +1% dochodu, +1 KP za każde dwa państwa z tą cechą (zaokrąglając w dół).

Parias - inne kraje mają zagwarantowane nie otrzymać spadku stabilności z dyplomacji w wypadku ataku na ten kraj, niezależnie od jakichkolwiek podpisanych traktatów (paktów o nieagresji, sojuszów i podobnych). Jeśli stabilność wynosi 5 bądź mniej, nie otrzymujesz kar z łamania i zrywania traktatów.

Przeciążona administracja - -10% dochodu, -10% siły ludzkiej

Aktualne umowy i pakty:
*Sztama o niebiciu (Pakt o Nieagresji) z D-R-WAAAGH! - do 2714 nvm
* (de facto) Zerwane kontakty dyplomatyczne z Księstwami Granicznymi. to też nvm
* Pakt o Nieagresji na 5 lat (do 2709) z Imperium. a to już w ogóle nvm
* Sojusz obronny z Imperium Moyolequetzal
* Pełny akces w Międzyrasówce.

Państwa satelickie:
Twarzołamacze
Socjalistyczna Republika Sylvanii

Struktura narodowościowa :

Ludzie (Bretończycy) - 29%
Krasnoludy (Karaz Ankor) - 25%
Elfy (Ather Loren) - 21%
Skaveni - 15%
Ludzie (Imperium) - 6%
Zielonoskórzy (Gobliny) - 3%
Zielonoskórzy (Orkowie) - 1%
Inne - 1%

Struktura religijna :

Ateizm - 62%
Panteon Karaz Ankor - 13%
Rogaty Szczur - 10%
Panteon Elfów - 8%
Panteon Starego Świata - 2%
Gork - 2%
Mork - 2%
Inne - 1%
Odpowiedz
#2
[Obrazek: tgG2a76.png]

WP (337):
- Karak Azgaraz (1)
- Dotternbach (1)
- Pleifdorf (1)
- Deliandra (1)
- Beirliir (2)
- Fyr Darric (1)
- Anmyr (1)
- Wydrioth (2)
- Talsyn (1)
- Łzy Ishy (2)
- Khazid Grimaz (9)
- Karak Norn (44)
- Karak Ziflin (10)
- Montidier (2)
- Cythral (1)
- Weilerberg (7)
- Kazad Elgarund (1)
- Schamberg (22)
- Karak Izor (26)
- Frugelholm (1)
- Argwylen (1)
- Nehren (2)
- Khazid Grentaz (0)
- Kreutzhofen (1)
- Sonnefurt (1)
- Meissen (1)
- Calmfahre (0)
- Tal Valerin (0)
- Tal Brianda (0)
- Karak Hirn (8)
- Moslac (1)
- Grung Agrilebaz (6)
- Khazid Hafak (1)
- Mortensholm (1)
- Philany (1)
- Styratia (1)
- Burkesburg (1)
- Vidovdian (1)
- Torgovann (1)
- Didem 3
- Rutten 1
- Helmgart 5
- Eslohe 1
- Tallerhof 3
- Hugedal 2
- Grossfure 0
- Altdorf 25
- Stimmingen 1
- Ubersreik 1
- Garndorf 1
- Werder 6
- Stromdorf 4
- Dunkelberg 6
- Torpin 1
- Unterbaum 6
- Klam 1
- Zaya 1
- Blutdorft 1
- Nuln 30
- Klepizg 1
- Trebus 1
- Welleborn 1
- Lochen 1
- Drachenfels 3
- Wolfsbach (0)
- Pforzen (1)
- Legenfeld (0)
- Middenheim 18
- Hargendorf 5
- Fauligmere 5
- Schlaghugel 5
- Hollum 5
- Carroburg 3
- Fort Korver 2
- Beilen 1
- Bergendorf 1
- Brass Keep 1
- Breder 1
- Deinste 1
- Fassberg 1
- Gerzen 1
- Gorssel 1
- Harskamp 1
- Loenen 1
- Oostwold 1
- Roezfels 1
- Rosche 1
- Ueblingen 1
- Salzmorast 1
- Stavern 1
- Werder 1
- Zach. Winsen 1
- Wsch. Winsen 1
- Zweedorf 1
- Melick 1
- Rat Rock 1
- Fort Sollace 1
- Aukrug 0
- Rossin 0
- Senden 0
- Torpin 0
- Wolfenburg 0
- Leydenhove 0

Centra: wymieniamy tylko te które mamy
- przemysłowe(6): Karak Izor, Karak Norn, Schamberg, Nuln, Altdorf, Middenheim
- finansowe:
- stoczniowe:
- naukowe(2): Karak Ziflin, Werder
- wywiadowcze(1): Karak Ziflin

Struktury:
* Lotniska (6+): Karak Norn (1), Karak Ziflin(1), Dotternbach(1), Altdorf(2), Loenen(1), Leydenhove(1), Middenheim (1- zniszczone)
* Radary: Altdorf
* Umocnienia: Ciężka twierdza w Dotternbach, Lekka twierdza w Cythral, linia lekkich fortyfikacji Schamberg - Karak Izor - Kazad Elgarund (zakończona na twierdzy w Cythral). Grung Agrilebaz (linia). (Senden, Carroburg, Rosche, Torpin)
* Baza morska: Schlaghugel
Odpowiedz
#3
Głowa Państwa: Przewodniczący Komitetu Bezpieczeństwa Publicznego Rob S. Pierre [intrygant - +2 agentów, +2 KP]
Szef rządu: Ludowy Komisarz Spraw Wewnętrznych Oscar Feliksson

Skład parlamentu: 100% Partia

Następne wybory: co cztery lata!

Partie polityczne: Partia
Nie ma frakcji, jest tylko rewolucja!

Postacie fabularne:

- Rob S. Pierre, Przewodniczący Komitetu Bezpieczeństwa Publicznego, breton. Wielki kontynuator dzieła rewolucji, specjalista ds. zwalczania opozycji zewnętrznej (organizowania i prowadzenia wojen).
- Oscar Feliksson, Ludowy Komisarz Spraw Wewnętrznych, krasnolud. Przewodzi policji higieny psychicznej, dbających o kulturę higieny psychicznej wśród obywateli. Nieprzychylni mówią o nim "krwawy karzeł", ale to nieprawda: on sam pewnie nigdy nikogo osobiście nie zabił, za to jest tytanem pracy biurokratycznej.
- Legolas Thranduilowić, przedstawiciel Elfickiej Partii Komunistycznej aresztowany ktoś taki nigdy nie istniał.
- Aragorn syn Arathorna, przedstawiciel Elfickiej Partii Komunistycznej, elf w 61 pokoleniu.
- Petunia Marienburg, przedstawicielka Niziołczej Partii Komunistycznej.
- Azog Arng Arng, przedstawiciel Orczej Partii Komunistycznej.
- Uber duper Grimshak-shnag, przedstawiciel Goblińskiej Partii Komunistycznej.
- Rote Ratte van der Ragequitt, przedstawiciel Skaveńskiej Partii Komunistycznej.
- Iosif Wissarionowicz, agent specjalny (hasło: "z niektórymi rzeczami lepiej nie dyskutować, tylko postawić je pod mur i roz-strze-lać!")
- Grimrin syn Grimrina, mag.
- Thorin syn Thorna, mag.

(będą uzupełniani w miarę postępu rewolucji)
Odpowiedz
#4
Ustrój Związku Socjalistycznych Republik Rasowych.

ZSRR stanowi wolne i braterskie zrzeszenie wszystkich republik związkowych, wielkości nazywanej w burżuazyjnych reżimach "prowincjami". Na czele każdej SRR stoi prezydent - wybierany w wolnych wyborach jedyny kandydat namaszczony przez Partię, a właściwie jej koordynacyjny organ, Komitet Bezpieczeństwa Publicznego. Prezydenci Republik odpowiadają bezpośrednio przed Komitetem, tak jak i administracje im podległych republik. Republiki Rasowe są samorządne w kwestiach polityki wewnętrznej, pod warunkiem:
- przestrzegania związkowych praw ZSRR, w tym dotyczących tolerancji, równości i braterstwa: a tylko takie prawa są stanowione na wysokim szczeblu.
- przestrzegania zasad równości rasowej: oczywiście, obywatele innych republik rasowych mieszkający w danej SRR nie głosują w miejscowych wolnych wyborach, ale poza tym są pełnymi obywatelami!
- przestrzegania wolności demokratycznych wyborów, czyli wystawiania na określone stanowiska kandydatów desygnowanych przez Partię. I tylko ich.
- wysłuchiwania i przestrzegania zaleceń Ludowego Komisariatu Spraw Wewnętrznych, zwłaszcza w kontekście higieny psychicznej obywateli.
- przestrzegania wszystkich innych zaleceń Ludowych Komisariatów.
Pod tymi warunkami, SRR są w pełni samorządne. Jeśli granice zostają przekroczone, prezydent o tym się dowiaduje jadąc o 6 rano do obozu reedukacji, gdzie dzięki pracy na rzecz słusznego ustroju szybko pojmuje swoje błędy i wypaczenia.
Zdarzają się naiwne istoty, czasem i ludowe, które z podszeptów międzynarodowej burżuazji i reakcji zapytują: czemu w wyborach na jedno stanowisko jest wystawiany tylko jeden kandydat? Otóż sprawa jest prosta: gdyby Partia wystawiała więcej niż jednego kandydata, to znaczy że Partia nie byłaby pewna że jest on najlepszy. A Partia zawsze jest pewna, Partia jest nieomylna, a jeśli komuś się wydaje, że Partia popełnia "błąd" to zawsze wynika on z działań wrogich reżimów imperialistycznych i faszystowskich, czychających na dobro ludu pracującego miast, kopalń i wsi.
Naiwni sądzą też, że dziwnym jest brak możliwości odwołania od decyzji LKSW wykonywanych na zlecenie Komitetu Bezpieczeństwa Publicznego: na przykład od decyzji skazania błądzącej psychicznie istoty na 10 lat reedukacji. A przecież to wszystko jest jasne dla ideowych komunistów: gdyby ktoś się odwołał i co więcej, zgodzono by się na przegląd sprawy, to okazałoby się że cała praca przodowników pracy: milicjantów; funkcjonariuszy LKSW; śledczych; prokuratorów; sędziów; konwojentów i wreszcie strażników obozowych - cala ta praca by była na marne. Co więcej, praca pensjonariusza obozu reedukacji też byłaby na marne! A pracy w ustroju socjalistycznym nie wolno marnować.

Godne też jest uwagi, że w ZSRR każdy ma prawo do nie wyznawania żadnej religii. Albo wyznawania jej bardzo po cichu - choć oczywiście istnieją licencjonowane kościoły, które ze wsparciem państwa prowadzą działalność religijną. Każdy kapłan licencjonowany jest przy tym funkcjonariuszem partii, zobowiązanym do zdawania raportów z higieny psychicznej współwyznawców.
Co przepraszam? jacy kapłani nielicencjonowani? Nie ma kapłanów nielicencjonowanych, są Wrogowie Ludu.

//(do kontynuacji, gdy mnie najdzie wena)
Odpowiedz