Klan Eshin
#1
Klan Eshin (NPC)


[Obrazek: nZdspnJ.png]
---------------------


Queek Headtaker, Belegar Ironhammer oraz watażka Skarsnik walczyli o legendarne Karak-Eight-Peaks przez całe dekady, ostatecznie po całych wiekach konfliktu ostatecznie całkowitą kontrolę nad obszarem przejęła czwarta strona - Klan Eshin - który wyrżnął wszystkich pozostałych. Przywództwo klanu po utracie kontaktu z Pod-Imperium zdecydowało o założeniu stałej siedziby w tej dawnej krasnoludzkiej twierdzy. Klan Eshin specjalizuje się w wywiadzie oraz akcjach skrytobójczych. Ten, który ma na swe usługi Klan Eshin, może liczyć na powodzenie nawet najbardziej nieortodoksyjnych żądań...

------

Wpływ potrzebny by Klan Eshin znalazł się w strefie Wpływów: 10
UWAGA: na potrzeby Wpływów w Klanie Skryre Reputacja nie ma znaczenia (zarówno negatywna jak i pozytywna).

LUBI: Pieniądze oraz wywiad
NIE LUBI: Prześladowanie skaveńskiej mniejszości

------

Wszystkie państwa, które mają Wpływ "10" u Klanu Eshin: +5 do kontrwywiadu, +1 agent

Państwo, które jako pierwsze osiągnie 10 jest uznane za DOMINUJĄCE. Status DOMINUJĄCEGO utrzymuje się przez 3 tury, po czym po raz kolejny jest sprawdzany w porównaniu z innymi państwami (czy ktoś nie ma więcej Wpływu ponad 10). Państwa, które są DOMINUJĄCE uzyskują następującą zdolność:

Wiedza (informacja od MG w Tajnych Wydarzeniach) o każdej akcji wywiadowczej z cennika wymierzone w każdy kraj gracza na świecie bez podania zleceniodawcy (ale z wiadomym celem) ani czy akcja się udała czy nie udała. Gracz może następnie dodać +3 albo -3 do PI do tej akcji.

-------

DODATKOWA AKTYWNOŚĆ:

Można zwiększyć wpływy w Klanie Eshin zwyczajnie płacąc mu pieniędzmi. Kupowanie wpływów u Klanu Eshin nie kosztuje KP.

Klan Eshin będzie wiedział o akcjach wywiadowczych, które są dokonywane. Klan Eshin respektuje każde państwo, które używa wywiadu agresywnie i swoją akcją wywiadowczą w znaczący sposób coś zrobił. Po wykonaniu akcji wywiadowczej przez gracza, klan Eshin będzie udawał, że otrzymał pieniądze od niego i dlatego wzrósł mu wpływ - w rzeczywistości jest to nagroda za respekt jakim jest odwalenie skutecznej akcji wywiadowczej. Szczególnie doceniane są zabójstwa i ataki terrorystyczne.

INNE DANE:

WP: 45 (23 City of Pillars, Karak Azul 5, Karaz Grimstok 5, po 1 w każdej innej prowincji)
Ludność: 10 mln
Wojsko: 3 piech III, 3 piech II sg, 3 piech II plot, 3 piech II ppanc, 1 piech I, 2 m I, 
Lotnisko: City of Pillars
Lekkie Umocnienia Lądowe (linia): City of Pillars, Karaz Grimstok, Karak Azul
Odpowiedz
#2
2704

Aktualizacja Wojskowa

+3 piech II plot
+3 piech II ppanc
+3 piech II sg
-9 piech I
Odpowiedz
#3
2705

Klan Eshin stał się państwem zależnym Księstw Granicznych (10 Wpływu) i Księstwa są państwem DOMINUJĄCYM. Efekty tego stanu rzeczy są do użycia od roku 2706.
Odpowiedz
#4
2708

Klan Eshin informuje, że czuje się bardzo zagrożone przez agresję Klanów Orków. W tym kontekście triady Eshin udzielą wsparcia potencjalnym wywiadom państw ościennych by ukarać agresora.



- Wszystkie akcje wywiadowcze wymierzone w Klany Orków dostają dodatkowe +3 PI dopóki Klany Orków nie przeproszą i nie zapłacą 25 mln.
Odpowiedz
#5
2708
Klan Eshin skolonizował nowe terytoria. Jest to sytuacja nadzwyczajna z racji, że skaveni rzadko poszerzają swe nadziemne terytoria. Co może być tego powodem?

// aktualizacja mapy. +1WP w nowych prowincjach.
Odpowiedz
#6
2711

Aktualizacja Wojskowa:

Ze względu na problemy wewnętrzne w państwie, stan armii się nie zmienił nie utworzono nowych jednostek wojskowych.
Odpowiedz
#7
2713
Wszystkie, wszystkie akce, ktore robic, robic podobac sie Klan Eshin. Klan Eshin lubi, lubi gdy duze czleki zabijac innego czleka znienacka. Tak, tak, znienacka! 

// Jeśli ktoś uważa, że zasługuje z "bliżej nieokreślonych powodów" na wpływ w Klanie Eshin to prosze sie upominac na TFie Wink

***
Nehekhara +3 wpływy.
Odpowiedz