Hegemonia Kurganów
#1
Hegemonia Kurganów (NPC)

[Obrazek: 9WqaBRm.png][Obrazek: mQh8oyI.png]

(///. mapa tak rakotwórcza bo nienawidzę GIMPa, naprawię to jak Gandzia da w tym roku bądź kolejnym poprawkę do map)


Na przełomie 2702 i 2703 doszło do intensywnych walk wewnętrznych po tym gdy się okazało, że Bryggurd Obieżyświat, najwyższy przywódca Kurganów jest śmiertelnie chory. Starcia wewnętrzne nie przerodziły się w pełnoprawną wojnę domową, lecz ograniczyły się do stolicy gdzie siły lojalne wobec dwóch synów Bryggurda - Olafa i Argurda stoczyły między sobą krwawą bitwę o kontrolę nad miastem Izborak. Krwawa bitwa potrwała kilka dni i pochłonęła kilka tysięcy żołnierzy po obydwu stronach i dziesiątki tysięcy cywili. Ku zdumieniu ukrytych w piwnicach cywili gdy wreszcie mogli bezpiecznie wyjść na ulice okazało się, że zwycięzcą nie był ani jeden ani drugi - ostatnim stojącym w triumfie na trupach swych wrogów okazał się generał Karolus, dowódca armii Praag, który poczekał ze swoimi lojalnymi dywizjami i wkroczył do stolicy jako ostatni wygrywając bitwę o miasto.

Wraz z przejęciem władzy przez generała Karolusa nastąpiły olbrzymie zmiany nie tylko ustrojowe, ale w samej istoty państwa. Wielki modernizator i nowy dyktator państwa zdecydował bowiem, że strukturę plemienno-trybalistyczną należy całkowicie obalić, a na gruzach tej przeszłości zbudować nowożytne, prawdziwie oświecone państwo. Najbardziej widoczną inicjatywą była forsowne przesiedlenie znaczącej części populacji Kurganów bardziej na zachód w kierunku żyznych ziem Kislevu. W rezultacie tej wędrówki Kurganów państwo to się znacząco skurczyło i osadziło w Kislevskim heartlandzie. 

Chociaż już poprzednie państwo Kurganów było totalitarne, zmienił się jego charakter - władza przeszła z wodza i szamanów na militarnego dyktatora i jego gabinet oświeconych technokratów, którzy na siłę zamierzają ze swojego dotychczas barbarzyńskiego ludu stworzyć zdyscyplinowany i bezwzględnie posłuszny naród zjednoczony wokół bezwzględnie skutecznego państwa. Pomimo tej nowoczesności, kult Khorne'a cały czas jest bardzo silny, a państwo nie ukrywa swojego oddania Władcy na Tronie Czaszek.

-----

Wpływ potrzebny by Hegemonia Kurganów znalazła się w strefie Wpływów: 10
UWAGA: na potrzeby Wpływów w Hegemonii Kurganów Reputacja nie ma znaczenia (zarówno negatywna jak i pozytywna).
Wszystkie państwa autorytarne zaczynają z 1 Wpływu w Hegemonii, państwa totalitarne z 2 Wpływu.

LUBI: pogarszanie standardów demokratycznych, dyktatury, prowadzenie wojen przeciwko demokracjom
NIE LUBI: postępującą demokratyzacje i liberalizację, wspieranie państw demokratycznych

-----

Państwa, które uzyskały 10 Wpływu w Hegemonii Kurganów mogą produkować dwie dywizje piechoty, jedną dywizję zmechanizowaną bądź jedną dywizję pancerną więcej z jednego slota na turę.

Państwo, które jako pierwsze osiągnie 10 jest uznane za DOMINUJĄCE. Status DOMINUJĄCEGO utrzymuje się przez 3 tury, po czym po raz kolejny jest sprawdzany w porównaniu z innymi państwami (czy ktoś nie ma więcej Wpływu ponad 10). Państwa, które są DOMINUJĄCE uzyskują następującą zdolność:

Dopóki trwa wojna, kurgańscy ochotnicy wspierają państwo DOMINUJĄCE uzupełniając straty w dywizjach. Za każdą straconą dywizję w wyniku działań wojennych, państwo DOMINUJĄCE odzyskuje 25% kosztów siły ludzkiej (maks. może odzyskać 40.000 siły ludzkiej na turę). Jeśli w wyniku działań wojennych państwo DOMINUJĄCE straciło w przeciągu jednej tury wojennej 70.000 siły ludzkiej, państwo to otrzymuje darmową dywizję piechoty X (gdzie X to maksymalny poziom piechoty jakie to państwo może zbudować) do użycia od kolejnej tury.

-----

DODATKOWA AKTYWNOŚĆ:

Państwa mające 10 Wpływu mogą się co turę licytować o kupno wydobywanych metali przemysłowej oraz ropy z Hegemonii, cena bazowa - 5 mln. Podbicie stawki musi być minimum o 0,5 mln i deadline licytacji zawsze mija w połowie tury.

-----

WP: 55 (23 Izborak, 10 Praag, 5 Svarograd, 5 Czernevorota, reszta po 1 WP)
Ludność: 21 mln
Wojsko: 2 zmech I, 6 piech II ppanc, 13 piech I, 4 m I, 1 b I
Lotnisko: Praag
Lekkie Umocnienia Lądowe: Svarograd (twierdza), Izborak (twierdza), Czernevorota (twierdza)
Odpowiedz
#2
2704

Aktualizacja Wojskowa

+1 m I
+1 b I
+3 piech II ppanc
-3 piech I
Odpowiedz