Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs

Pełna wersja: Mapa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Mapa Ogólna: https://imgur.com/a/1o8e5cR

- Połączono mapy Australii i Oceanii, Azji i Wschodniej Afryki, tworząc jedną wspólną mapę Indopacyfiku
- Wydzielono prowincje Filipin, zwiększając ich liczbę do 10
- Wydzielono trochę dodatkowych prowincji na wyspach indonezyjskich
- Utworzone zostały akweny wraz z precyzyjnymi granicami z zaznaczeniem również miejsc gdzie można wyjść poza mapę i na jaki akwen
- Utworzono pierdyliard różnych wysp na ponad połowie akwenów, między innymi: Malediwy, Iwo Jimę, Guam, Saipan, Palau, Jeju, Kuryle, Seychelles, Wake i wiele więcej

Mapa Terenowa: https://imgur.com/aHKrqgn

Zielony - określa teren równinny bądź stepowaty. Brak przeszkód terenowych do prowadzenia działań ofensywnych i jest to najlepszy teren do działań wojsk pancernych i zmechanizowanych.
Brązowy - określa teren wyżynny, ciężko-zalesiony, dolinny, bagna bądź w inny sposób utrudniony w stosunku do “Zielonego”. Obrona na tych prowincjach jest ułatwiona a wojska pancerne i zmechanizowane mają utrudnione działanie.
Żółty oraz Biały - Pustynie i Tundra respectively, mechanicznie jednak efekt ten sam - nie utrudniają one ataku (działają w tym sensie jak równiny), ale jednocześnie, trudno o działania większych formacji tam, istnieją trudności logistyczne a w niektórych warunkach bez przygotowania dywizje mogą walczyć ze znacząco zmniejszoną skutecznością.
Ciemno-zielony - określa teren dżungli, wyjątkowo trudnej infrastrukturalnie do przemierzenia i prowadzenia walk. Obrona jest ułatwiona, a wojska pancerne i zmechanizowane mogą mieć problemy w działaniu. Dżungla też utrudnia działania bombowców i helikopterów.
Ciemno-szary - określa wysokie wzgórza i góry, najlepszy teren defensywny. Działania wojsk pancernych i zmechanizowanych są szczególnie utrudnione, jeśli nie w niektórych regionach prawie niemożliwe (Himalaje). Utrudnia też do pewnego stopnia działania bombowców i helikopterów.
A propos za bohaterską walkę ku chwale kartografii PNW Verlax dostaje bonus morski do państwa (gorzej jak będzie grał czymś w głąb kontynentu ehhh ;_; ).
Czekam na mapę całego świata - wydrukuję sobie jako podkładkę na całe biurko. Potem tylko znaczniki by określać zajęte prowincje przez graczy <3
Pytanie co do złóż. Moja koncepcja: 1/3 złóż historycznych, 1/3 losowanych i 1/3 do odkrycia.

Komu się podoba? Surowce losujemy przed startem rekrutacji czy po?
Spoko, ja bym proponował tak:

1/3 złóz historycznych -> znane przed rekrutacją
1/3 losowanych -> po rekrutacji
1/3 do odkrycia -> % szansy przy koloniazacji prowincji?
Imho bez historycznych, a kiedy losujesz to whatever, ale gracze powinni dowiedzieć się gdzie są surowce po rekrutacji
Z akcji będzie można kopać za $/KP. Do tego w pogłoskach będę dodawał info gdzie wyciekła komuś ropa. Złoża do odkrycia dla MG będą znane na start edycji, chodzi żeby gracze mogli ich poszukać.
Historyczne złoża to raczysko. Imo powinna być czysta mapa na rekrutację, oraz prawdziwa mapa z wylosowanymi złożami ukazana po rekrutacji
Tylko jak będzie losowanie surowców to proszę wykluczyć z tego te gównowyspy, bo to rak będzie. Chodzi mi zarówno o te startowe jak i te do odkrywania.
(2020-04-29, 18:36)Gacuch napisał(a): [ -> ]Tylko jak będzie losowanie surowców to proszę wykluczyć z tego te gównowyspy, bo to rak będzie. Chodzi mi zarówno o te startowe jak i te do odkrywania.

Niiiieeee!

MIAŁEM WIZJĘ: potęga surowcowa z Madagaskaru, Mauritiusa, Diego Garcia, wysp Kerguelena, Wyspy Bożego Narodzenia i Cejlonu!
Stron: 1 2 3 4 5 6 7