Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs

Pełna wersja: TVRom-e
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[Obrazek: latest?cb=20110323011212]
TVRome-e
rok 2152
Ave Caesar
Najpierw krótkie wiadomości co w trawie piszczy pod płaszczykiem Cezara. Otóż ten i poprzedni rok upłynął naszemu wodzowi na wzmacnianiu naszych wojsk lądowych poprzez rekrutację zastępów piechoty i piechoty zmechanizowanej, które mają służyć do obrony naszych ziem przed fanatykami z Kalifatu. Oprócz dużych inwestycji w militaria wojsko wdrożyło nową doktrynę, której szczegóły owiane są tajemnicą. Jednak wódz nie zapomniał także o innych kastach i zafundował budowę koloseum w stolicy oraz kilku szkół dla gladiatorów w całym Legionie.

W tym roku TVRom-e przedstawia Państwu spis powszechny wszelakich krain podzielonych według rejonu świata:


Daleki Wschód


VERLAX
Augustyńska Republika Chińska Zapotrzebowanie: 3DP przy 4 slotach produkcyjnych 3/4
Centrum naukowe w Guangzhou
Cechy:
+6% przyrost naturalny
-1% dochodu
+1 do badań technologi lotniczych
Koszt KP +1


GACUCH
Holding Xiaomi Zapotrzebowanie: 3DP przy 5 slotach produkcyjnych 3/5
Centrum Przemysłowe w Shijiazhuang
Cechy:
+3% siła ludzka
+9% dochodu
-6% ceny z cennika?
+1 kontrwywiad


VARJA
Cesarskie Chiny Zapotrzebowanie: 2DP przy 3 slotach produkcyjnych 2/3
Centrum przemysłowe w Xianyang
Centrum naukowe w Xianyang
Cechy:
+5% dochodu
-5KP przy akcjach politycznych dążących do zjednoczenia Chin na naszych zasadach
+5KP przy akcjach politycznych przy niekorzystnym układzie


PREHI
Rzym Zapotrzebowanie: 2DP przy 3 slotach produkcyjnych 2/3
Centrum brak
Cechy:
+1 do postępu badań wojsk lądowych, dopóki stabilność wynosi 6+
+1 do limitu produkcji piechoty
+5% maksymalna siła ludzka
13pkt przy kolonizacji
koszt produkcji strzelców górskich -2 mln $


TROLL
Japonia Zapotrzebowanie: 2DP przy 4 slotach produkcyjnych 2/4
Centrum brak
Cechy:
+5% Siła ludzka
+2% Dochód
Koszt KP + 2


HERC
Rosja Zapotrzebowanie: 2DP przy 4 slotach produkcyjnych 2/4
Centrum brak
Cechy:
-4% dochodu
Koszt KP+4
Inwestycje w prowincję -2mln
+1 do opracowywania technologii lotniczych


VIVE
Enklawa Zapotrzebowanie: 2DP przy 4 slotach produkcyjnych 2/4
Centrum naukowe w Wuhan
Cechy:
+6 kontrwywiad
+8% siła ludzka
+1 do limitu pojazdów
+1 do badań


ISYRAHIS
Bractwo Stali Zapotrzebowanie: 2DP przy 3 lub 4 slotach produkcyjnych 2/3, 4
Centrum brak
Cechy:
+1 do badań
Ekspedycje naukowe - ???
+1 do limitu pojazdów


RICHTUS
Korea Zapotrzebowanie: 1DP przy (4) slotach produkcyjnych 1/4
Centrum przemysłowe w Pyongyang
Centrum naukowe w Wonsan
Cechy:
+8% siła ludzka
+1 maks piechota
-1DP wymagany przez społeczeństwo
czwarty PP, jeżeli udało się przeprowadzić operację wywiadowczą w innym kraju
koszt struktur -1 mln $


RIZI
Tybet Zapotrzebowanie: 2DP przy 4 slotach produkcyjnych 2/4
Centrum brak
Cechy:
-10% maks. siła ludzka
+3% dochód
-1DP do zapotrzebowania obywateli
-5KP przy podejmowaniu akcji politycznych
koszt struktur -3 mln $


ZDUNIO
Biała Orda Zapotrzebowanie: 2DP przy 5 slotach produkcyjnych 2/5
Centrum przemysłowe w Radżkot
Centrum naukowe w Bombaj, Radżkot
Cechy:
+3PK
Wymagania obywateli -1DP
maksymalna stabilność zwiększona do 12
+1 do postępu badań lotnictwa
+5 mln $ za każdą zbadaną technologię z lotnictwa


THAURAN
Mandżuria Zapotrzebowanie: 2DP przy 3 slotach produkcyjnych 2/3
Centrum brak
Cechy:
-5% Siła ludzka
-6% przyrost naturalny
+5% dochód
-5KP
Medium - ?


PIASTUN
Wietnamska Republika Ludowa Zapotrzebowanie: 2DP przy 4 slotach produkcyjnych 2/4
Centrum przemysłowe w Da Nang
Cechy:
-3% dochód
+6 pkt do kontrwywiadu
za każde 5 dywizji piechoty wyprodukowane w ciągu tury +1 WP
po użyciu PP na przemysł +1 WP w stolicy


XELACIENT
Bengal Zapotrzebowanie: 3DP przy 4 slotach produkcyjnych 3/4
Centrum naukowe w Kalkuta
Cechy:
+1do badań technologii naukowych



Bliski Wschód


GANDZIA
Technokracja Uralu  Zapotrzebowanie: 2DP przy 6 slotach produkcyjnych 2/6
Centrum przemysłowe w Świerdłowsk, Czelabińsk
Cechy:
centra przemysłowe zyskują +1 WP w każdej turze
-10% maksymalna siła ludzka
-1% przyrost naturalny
+1 do postępu badań nad przemysłem
każde 2 sloty przemysłowe przeznaczone na konsumpcję +1 DP


DARNE
Neobaktria Zapotrzebowanie: 3DP przy 5 slotach produkcyjnych 3/5
Centrum przemysłowe w Peszawar
Cechy:
14pkt do Kolonizacji
koszt rozbudowy infrastruktury -1mln


MILORD
Zjednoczone Emiraty Arabskie Zapotrzebowanie: 3DP przy 4 slotach produkcyjnych 3/4
Centrum brak
Cechy:
Działamy na nasz zysk a cel uświęca środki
Zatoka perska jest stale obsadzona przez FT
-6% dochodu
+1 do badania technologii floty
Udany piracki rajd generuje 1DP


MILLENIUM
Legion Zapotrzebowanie: 3DP przy 4 slotach produkcyjnych 3/4
Centrum brak
Cechy:
-20% maksymalna siła ludzka, +5% dochodu
+4 PK
niewolnictwo - ???
+1 postępu badań dla wojsk lądowych
+2 mln $ za skolonizowaną prowincję


FANATYK
Kalifat Zapotrzebowanie: 1DP przy 4 slotach produkcyjnych 1/4
Centrum brak
Cechy:
-1 DP wymagane przez społeczeństwo
+1 limit produkcji piechoty
+5 siła kontrwywiadu
+2% dochodu
przyrost naturalny +1%
dodatkowy slot przemysłowy, jeżeli w poprzedniej turze odbywały się działania wojenne przeciwko niewiernym


FOGLER
Iran Zapotrzebowanie: 2DP przy 5 slotach produkcyjnych 2/5
Centrum Przemysłowe w Teheran
Cechy:
+4 do kontrwywiadu
Koszt rozwoju prowincji -2mln
na czas bitwy zwiększa umiejętności dowódcy o 1*
Koszt budowy umocnień zmniejszony o 1



Australia i południowe morza


ILMIEN
Cyloni Zapotrzebowanie: 1DP przy 5 slotach produkcyjnych 1/5
Centrum przemysłowe w Canberra
Centrum naukowe w Melbourne
Cechy:
Zmniejsza zapotrzebowanie na DP o 1
Nie ponosi dodatkowych kosztów Keynesizmu przy inwestycjach w prowincje
-3 do kontrwywiadu
co 4 tury może dodać +1 um dla dowolnego ZNu


FALARISM
Malaje Zapotrzebowanie: 2-4DP przy 4 slotach produkcyjnych 2-4/4
Centrum brak
Cechy:
+5% dochodu
+10% maks siła ludzka
Zapotrzebowanie społeczeństwa +1DP
+1 produkowany DP przy produkcji DP


CZERSTWY
Borneo Zapotrzebowanie: 1DP przy 4 slotach produkcyjnych 1/4
Centrum naukowe w Pontianak
Cechy:
+5 do kontrwywiadu
-1DP wymagane przez społeczeństwo
-2% dochodu


HORST WESSEL
Australio-Węgry Zapotrzebowanie: ?DP przy ? slotach produkcyjnych ?/?
Centrum brak
Cechy:
+10% siły ludzkiej
Każda akcja polityczna wymaga +3 KP
Podczas wojny zadowolenie elity państwa wymaga 1 dodatkowego DP, jego niedostarczenie powoduje spadek stabilności


CASIMIR
Wolne Porty Zapotrzebowanie: 3DP przy 4 slotach produkcyjnych 3/4
Centrum brak
Cechy:
+5% dochodu
siła ludzka -4%
2 jednostki FT mogą przewieźć 3 jednostki lądowe


Afryka


BASILEUS
Etiopia Zapotrzebowanie: ?DP przy ? slotach produkcyjnych ?/?
Centrum brak
Cechy:
Maksymalna siła ludzka -15%
-5% dochodu
-1DP z wymagania społeczeństwa


EL ROBERTO
Niemiecka Afryka Zapotrzebowanie: 1DP przy 4 slotach produkcyjnych 1/4
Centrum finansowe w Germania
Cechy:
-1DP zapotrzebowania dla ludności
+5% siła ludzka
+3% dochodu
Traktuj basen somalijski jako obsadzony FT
-4% przyrost naturalny
Weszła Aktualizacja o ilość DP i slotów produkcyjnych.