Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs

Pełna wersja: Klan Eshin
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Klan Eshin (NPC)


[Obrazek: nZdspnJ.png]
---------------------


Queek Headtaker, Belegar Ironhammer oraz watażka Skarsnik walczyli o legendarne Karak-Eight-Peaks przez całe dekady, ostatecznie po całych wiekach konfliktu ostatecznie całkowitą kontrolę nad obszarem przejęła czwarta strona - Klan Eshin - który wyrżnął wszystkich pozostałych. Przywództwo klanu po utracie kontaktu z Pod-Imperium zdecydowało o założeniu stałej siedziby w tej dawnej krasnoludzkiej twierdzy. Klan Eshin specjalizuje się w wywiadzie oraz akcjach skrytobójczych. Ten, który ma na swe usługi Klan Eshin, może liczyć na powodzenie nawet najbardziej nieortodoksyjnych żądań...

------

Wpływ potrzebny by Klan Eshin znalazł się w strefie Wpływów: 10
UWAGA: na potrzeby Wpływów w Klanie Skryre Reputacja nie ma znaczenia (zarówno negatywna jak i pozytywna).

LUBI: Pieniądze oraz wywiad
NIE LUBI: Prześladowanie skaveńskiej mniejszości

------

Wszystkie państwa, które mają Wpływ "10" u Klanu Eshin: +5 do kontrwywiadu, +1 agent

Państwo, które jako pierwsze osiągnie 10 jest uznane za DOMINUJĄCE. Status DOMINUJĄCEGO utrzymuje się przez 3 tury, po czym po raz kolejny jest sprawdzany w porównaniu z innymi państwami (czy ktoś nie ma więcej Wpływu ponad 10). Państwa, które są DOMINUJĄCE uzyskują następującą zdolność:

Wiedza (informacja od MG w Tajnych Wydarzeniach) o każdej akcji wywiadowczej z cennika wymierzone w każdy kraj gracza na świecie bez podania zleceniodawcy (ale z wiadomym celem) ani czy akcja się udała czy nie udała. Gracz może następnie dodać +3 albo -3 do PI do tej akcji.

-------

DODATKOWA AKTYWNOŚĆ:

Można zwiększyć wpływy w Klanie Eshin zwyczajnie płacąc mu pieniędzmi. Kupowanie wpływów u Klanu Eshin nie kosztuje KP.

Klan Eshin będzie wiedział o akcjach wywiadowczych, które są dokonywane. Klan Eshin respektuje każde państwo, które używa wywiadu agresywnie i swoją akcją wywiadowczą w znaczący sposób coś zrobił. Po wykonaniu akcji wywiadowczej przez gracza, klan Eshin będzie udawał, że otrzymał pieniądze od niego i dlatego wzrósł mu wpływ - w rzeczywistości jest to nagroda za respekt jakim jest odwalenie skutecznej akcji wywiadowczej. Szczególnie doceniane są zabójstwa i ataki terrorystyczne.

INNE DANE:

WP: 45 (23 City of Pillars, Karak Azul 5, Karaz Grimstok 5, po 1 w każdej innej prowincji)
Ludność: 10 mln
Wojsko: 3 piech III, 3 piech II sg, 3 piech II plot, 3 piech II ppanc, 1 piech I, 2 m I, 
Lotnisko: City of Pillars
Lekkie Umocnienia Lądowe (linia): City of Pillars, Karaz Grimstok, Karak Azul
2704

Aktualizacja Wojskowa

+3 piech II plot
+3 piech II ppanc
+3 piech II sg
-9 piech I
2705

Klan Eshin stał się państwem zależnym Księstw Granicznych (10 Wpływu) i Księstwa są państwem DOMINUJĄCYM. Efekty tego stanu rzeczy są do użycia od roku 2706.
2708

Klan Eshin informuje, że czuje się bardzo zagrożone przez agresję Klanów Orków. W tym kontekście triady Eshin udzielą wsparcia potencjalnym wywiadom państw ościennych by ukarać agresora.



- Wszystkie akcje wywiadowcze wymierzone w Klany Orków dostają dodatkowe +3 PI dopóki Klany Orków nie przeproszą i nie zapłacą 25 mln.
2708
Klan Eshin skolonizował nowe terytoria. Jest to sytuacja nadzwyczajna z racji, że skaveni rzadko poszerzają swe nadziemne terytoria. Co może być tego powodem?

// aktualizacja mapy. +1WP w nowych prowincjach.
2711

Aktualizacja Wojskowa:

Ze względu na problemy wewnętrzne w państwie, stan armii się nie zmienił nie utworzono nowych jednostek wojskowych.
2713
Wszystkie, wszystkie akce, ktore robic, robic podobac sie Klan Eshin. Klan Eshin lubi, lubi gdy duze czleki zabijac innego czleka znienacka. Tak, tak, znienacka! 

// Jeśli ktoś uważa, że zasługuje z "bliżej nieokreślonych powodów" na wpływ w Klanie Eshin to prosze sie upominac na TFie Wink

***
Nehekhara +3 wpływy.