Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs

Pełna wersja: Ogłoszenia
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Dobry,

Rozpoczynamy Turę 0 (2700) Edycji Warhammer (2.0). W turze 0 obowiązują następujące zasady:

a) Nie ma Punktów Prosperity
b) Nie ma generacji KP

Wszystko inne jest dostępne i można spokojnie robić.



Kalendarz: 

Deadline "ustrojowy" - wszystkie ustroje (oraz inne wątki z szablonów) mają być zrobione - do 18 października
Deadline handlowy - wszystkie porozumienia handlowe co chcecie mają być zrobione - do 21 października
Deadline rozkazowy (wojenny) - wszystkie Rozkazy (jeśli takie ludzie chcą) będą uznawane - do 23 października
Kolejna tura - 25 października

Życzę miłej gry i pozdrawiam
Update:

Milord jako MG jest dosyć poważnie przeziębiony i nie jest w stanie fizycznym by robić cokolwiek. Nie wiadomo czy to korona-chan, ale ze względu na to, że jest to dosyć poważne unikatowo ignorujemy strefy i w tej turze będę odpisywał dla wszystkich.

Cechy, które miały zostać zrobione przez Milorda zostaną dokończone i doszlifowane już przeze mnie. W rezultacie - do końca tego weekendu na bank będą już wszystkie cechy dla wszystkich państw. Planowałem oryginalnie by demografia, struktura społeczeństwa i religijna też była do końca tego weekendu, ale w tej sytuacji nie mogę tego do końca zagwarantować. Spróbuję zrobić jak najwięcej, ile się da.

Ostrzeżenie dla , nic nie zrobiłeś - ani wątków na forum tajnym ani jawnym. Grasz czy nie? Bo mam już Ukraiń...  ehm. W każdym razie, jeśli serio chcesz grać to ogarnij się.

-----

Wreszcie, jako bonus, mały update zasad bo zachował się jeszcze jeden artefakt w dziale.

Cytat:Mniejszy handel międzynarodowy domyślnie trwa stale i jest zawarty w WP. Możemy inne kraje obłożyć embargiem handlowym - obie strony ponoszą z tego powodu trwającą przez cały okres embarga karę do dochodu wynoszącą 1 + 3 *x (gdzie X to liczba centrów finansowych) za każde centrum finansowe u oponenta. Kraj dysponujący po 1 j. każdego surowca strategicznego może wydać decyzji utworzenia gospodarki autarkicznej. Z tą cechą kraj posiada stałą 25% karę do dochodu, jednak nie ponosi kary za nakładane embarga.

Powyżej fragment wylatuje, bo on nie ma żadnego sensu po zmianach zasad i cyferek (i prowadzi do fajnych absurdów).

Jednocześnie, dodana zostaje ważna zmiana:

Ze względu na, że gospodarki centralno-planowane nie mają centrów finansowych (i w rezultacie normalny wzór na embargo nie ma sensu w stosunku do nich), od tej chwili: siła embarga państw gospodarek centralnie sterowanych wynosi: 2 * x (gdzie X to suma wydobywanych zasobów metali przemysłowych, metali rzadkich i ropy - kupowane surowce się nie liczą, liczy się gołe wydobycie). 

Pozdrawiam
Dobry,

Rozpoczynamy Turę 1 (2701) Edycji Warhammer (2.0). Od tury 1 i naprzód obowiązują standardowe zasady + Era Odkryć (patrz, ten wątek: https://pnwpbf.eu/showthread.php?tid=677 )

Kalendarz:

Deadline handlowy - wszystkie porozumienia handlowe co chcecie mają być zrobione - do 4 listopada
Deadline rozkazowy (wojenny) - wszystkie Rozkazy (jeśli takie ludzie chcą) będą uznawane - do 6 listopada
Kolejna tura - 8 listopada.
Informuję również, że w turze 1 wchodzą dwaj nowi gracze:

wchodzi na Klany Orków

wchodzi na Sylvanię.

Jednocześnie, wstępnie przejrzałem tajne fora i muszę z nieprzyjemnością przyznać, że:

2 graczy nie zrobiło w ogóle budżetu na turę 0 (i ogólnie wykazali się wyjątkowo niską jeśli nie zerową aktywnością też w eventach i dyplomacji)
2 graczy ewidentnie nie skończyło swojego budżetu na turę 0 (rażące braki).

Na tę turę jeszcze nie wyciągam konsekwencji i traktuje to jako po prostu "powolny start", ale jeśli będzie się to powtarzać, to konsekwencje już będą. Gracze, których to dotyczy poinformuję dodatkowo na PW.
Deadline wojenny (na wysłanie rozkazów) dla tury pierwszej zostaje przedłużony o dzień, do soboty 23:59. Deadline końca samej tury pozostaje bez zmian.

wchodzi na Zakon Białego Wilka od roku 2702 (tura druga).
Templatka budżetu się zmieniła - pojawił się dział "Handel". Stosowanie templatki jest obowiązkowe (od budżetu 2702/tury 2) - handel/wymiany poza templatką będzie rozpatrywany na niekorzyść (poniesienie kosztów i brak korzyści).

Nowy szablonu budżetu jest dostępny w szablonach tematów - https://pnwpbf.eu/showthread.php?tid=62
Informujemy, że tura 1 (2701) NIE jest przedłużana, natomiast w trakcie tury 2 (2702) przez dwa dni (poniedziałek i wtorek, 9 i 10 listopada) zezwalamy na edycję budżetu z 2701 byście mogli posprzątać ten bałagan, który wynikł z problemów z handlem.
Rozpoczynamy Turę 2 (2702) Edycji Warhammer (2.0).

Kalendarz:

Deadline handlowy - wszystkie porozumienia handlowe co chcecie mają być zrobione do 18 listopada. Ten deadline jest równocześnie waszym deadlinem na deklarowanie kolonizacji.
Deadline rozkazowy (wojenny) - wszystkie Rozkazy (jeśli takie ludzie chcą) będą uznawane - do 20 listopada. Jest to równocześnie wasz deadline na akcje wywiadowcze i kontrwywiadowcze.
Kolejna tura - 22 listopada.

Tura 2 będzie dosyć intensywną turą, jeśli chodzi o eventy, Pogłoski i pewnie wiele odpisów. Stąd też zostaje jeszcze stworzony wątek "Przypomnienia". Przypominam też, że post powyżej zezwala wam unikatowo na edycję budżetów na 2701 przez dwa dni.
DLC "Nerki i dzieci"

Oprócz nowej templatki Budżetu, dochodzi obowiązek podawania prawdziwych towarów w szlakach handlowych. Wyjątkiem jest wykonanie akcji "Ukrycie ładunku", które zostało dodane do cennika.
Cytat:
  • Ukrycie ładunku - możemy podać nieprawdziwy typ ładunku w szlakach handlowych, musimy podać prawidłową objętość ładunku (każde rozpoczęte 20j paliwa i zaopatrzenia = 1j surowca, każdy sprzęt dywizji = 1j). Działa na jedną trasę handlową - -5 siła kontrwywiadu za każdy szlak handlowy ukryty w ten sposób w tej turze i 2 mln $ za każdą jednostkę surowca (należy odnotować zmianę w budżecie, nie można spaść z siłą kontrwywiadu poniżej 0, operacja ta nie liczy się jako operacja wywiadowcza, ani kontrwywiadowcza, państwa transferowe dalej mogą sprawdzić ładunek)
Przypominam niektórym graczom, że wpisywanie magów do działu "Postacie fabularne" w jawnego wątku "Informacje ogólne" jest obligatoryjne. Nie zamierzam rzucać za to kar, ale proszę wykorzystać moją łagodność i poprawić to natychmiast. Przypominam - nie musicie podawać z jakiej konkretnie szkoły magii dana postać jest.

Jeśli kogoś złapię za tydzień z niewpisanymi magami to moja łagodność się skończy.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7