Mapa - Wersja do druku +- Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs (https://pnwpbf.eu) +-- Dział: Szermierka bagnetem (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=4) +--- Dział: Rozmowy o grze (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=5) +--- Wątek: Mapa (/showthread.php?tid=15) |
Mapa - Verlax - 2020-04-22 Mapa Ogólna: https://imgur.com/a/1o8e5cR - Połączono mapy Australii i Oceanii, Azji i Wschodniej Afryki, tworząc jedną wspólną mapę Indopacyfiku - Wydzielono prowincje Filipin, zwiększając ich liczbę do 10 - Wydzielono trochę dodatkowych prowincji na wyspach indonezyjskich - Utworzone zostały akweny wraz z precyzyjnymi granicami z zaznaczeniem również miejsc gdzie można wyjść poza mapę i na jaki akwen - Utworzono pierdyliard różnych wysp na ponad połowie akwenów, między innymi: Malediwy, Iwo Jimę, Guam, Saipan, Palau, Jeju, Kuryle, Seychelles, Wake i wiele więcej Mapa Terenowa: https://imgur.com/aHKrqgn Zielony - określa teren równinny bądź stepowaty. Brak przeszkód terenowych do prowadzenia działań ofensywnych i jest to najlepszy teren do działań wojsk pancernych i zmechanizowanych. Brązowy - określa teren wyżynny, ciężko-zalesiony, dolinny, bagna bądź w inny sposób utrudniony w stosunku do “Zielonego”. Obrona na tych prowincjach jest ułatwiona a wojska pancerne i zmechanizowane mają utrudnione działanie. Żółty oraz Biały - Pustynie i Tundra respectively, mechanicznie jednak efekt ten sam - nie utrudniają one ataku (działają w tym sensie jak równiny), ale jednocześnie, trudno o działania większych formacji tam, istnieją trudności logistyczne a w niektórych warunkach bez przygotowania dywizje mogą walczyć ze znacząco zmniejszoną skutecznością. Ciemno-zielony - określa teren dżungli, wyjątkowo trudnej infrastrukturalnie do przemierzenia i prowadzenia walk. Obrona jest ułatwiona, a wojska pancerne i zmechanizowane mogą mieć problemy w działaniu. Dżungla też utrudnia działania bombowców i helikopterów. Ciemno-szary - określa wysokie wzgórza i góry, najlepszy teren defensywny. Działania wojsk pancernych i zmechanizowanych są szczególnie utrudnione, jeśli nie w niektórych regionach prawie niemożliwe (Himalaje). Utrudnia też do pewnego stopnia działania bombowców i helikopterów. RE: Mapa - VegetaZen - 2020-04-22 A propos za bohaterską walkę ku chwale kartografii PNW Verlax dostaje bonus morski do państwa (gorzej jak będzie grał czymś w głąb kontynentu ehhh ;_; ). RE: Mapa - Enter - 2020-04-23 Czekam na mapę całego świata - wydrukuję sobie jako podkładkę na całe biurko. Potem tylko znaczniki by określać zajęte prowincje przez graczy <3 RE: Mapa - VegetaZen - 2020-04-29 Pytanie co do złóż. Moja koncepcja: 1/3 złóż historycznych, 1/3 losowanych i 1/3 do odkrycia. Komu się podoba? Surowce losujemy przed startem rekrutacji czy po? RE: Mapa - Milord - 2020-04-29 Spoko, ja bym proponował tak: 1/3 złóz historycznych -> znane przed rekrutacją 1/3 losowanych -> po rekrutacji 1/3 do odkrycia -> % szansy przy koloniazacji prowincji? RE: Mapa - Gacuch - 2020-04-29 Imho bez historycznych, a kiedy losujesz to whatever, ale gracze powinni dowiedzieć się gdzie są surowce po rekrutacji RE: Mapa - VegetaZen - 2020-04-29 Z akcji będzie można kopać za $/KP. Do tego w pogłoskach będę dodawał info gdzie wyciekła komuś ropa. Złoża do odkrycia dla MG będą znane na start edycji, chodzi żeby gracze mogli ich poszukać. RE: Mapa - Varja - 2020-04-29 Historyczne złoża to raczysko. Imo powinna być czysta mapa na rekrutację, oraz prawdziwa mapa z wylosowanymi złożami ukazana po rekrutacji RE: Mapa - Gacuch - 2020-04-29 Tylko jak będzie losowanie surowców to proszę wykluczyć z tego te gównowyspy, bo to rak będzie. Chodzi mi zarówno o te startowe jak i te do odkrywania. RE: Mapa - prehi - 2020-04-29 (2020-04-29, 18:36)Gacuch napisał(a): Tylko jak będzie losowanie surowców to proszę wykluczyć z tego te gównowyspy, bo to rak będzie. Chodzi mi zarówno o te startowe jak i te do odkrywania. Niiiieeee! MIAŁEM WIZJĘ: potęga surowcowa z Madagaskaru, Mauritiusa, Diego Garcia, wysp Kerguelena, Wyspy Bożego Narodzenia i Cejlonu! |