Informacje ogólne Księstwa Sealandu - Wersja do druku +- Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs (https://pnwpbf.eu) +-- Dział: Archiwum (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=99) +--- Dział: Edycja Europejska (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=319) +---- Dział: Państwa (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=264) +----- Dział: Kraje NPC Europy i Świata (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=300) +------ Dział: Księstwo Sealandu (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=314) +------ Wątek: Informacje ogólne Księstwa Sealandu (/showthread.php?tid=1665) |
Informacje ogólne Księstwa Sealandu - prehi - 2022-10-13 Księstwo Sealandu Dane ogólne: WP: nd. Ludność: nd. Istniejące w czasach dawnych państwo, włączone do Państwa Piratów w czasie ich rozrostu. Zajęte przez jednego z “wasali” Króla Piratów. W czasie Wojny z Piratami Sealand w bardzo ograniczony sposób wspierał Króla Piratów, przez co uniknął zagłady… choć najbardziej mu w tym pomogły fortyfikacje. Księstwo Sealandu posiada kilka krążowników w tym jeden I generacji, jednostkę transportową, dywizję piechoty morskiej oraz oddział artylerii w “bazie”. Mechanicznie: By Księstwo Sealandu znalazło się w “strefie wpływów” należy mieć tam 5 punktów wpływu oraz płacić im przynajmniej 3 mln $ co turę. Reputacja nie ma dla nich absolutnie żadnego znaczenia. Punkty wpływu otrzymujemy za pieniądze lub inne wsparcie - przekazanie 3 mln $ / 3Z / 3P to otrzymanie 1 punktu wpływu. Punktów wpływu raczej nie tracimy. Nawet jak spuścimy im srogi wpierdol, to są jednak ludzie biznesu i rozumieją. Posiadanie 5 punktów wpływów w Księstwie Sealandu (posiadanie go w “strefie wpływów”) gwarantuje: (+) brak napaści ze strony piratów Sealandzkich (+) płacimy za ochronę: na Morzu Północnym będą tępić wszystkich niezależnych co by mieli na płacącego się zasadzić (+) robimy deale z piratami Sealandzkimi ze zniżką. Państwo, które jako pierwsze osiągnie 10 Wpływu jest uznane za DOMINUJĄCE. Status DOMINUJĄCEGO jest sprawdzany co turę. Państwo DOMINUJĄCE ma następujące zdolności: (+) Co turę można otrzymać transfer w postaci jednego pirata co został naszym admirałem z jedną gwiazdką. (+) DOMINUJĄCY może zlecić atak (patrz: deale z piratami) na kraj który ma piratów w strefie wpływów. Ale musi wtedy zapłacić podwójną stawkę. … no co? Honor i umowy są dla piratów dużo warte: podwojenie ceny! (+) Państwo DOMINUJĄCE może wykupić piratów, raz a dobrze. Płaci się koszt nominalny (finansowy) za posiadane przez nich jednostki [można wiedzieć ile mają, na wniosek], uzyskuje się je jednostki + bazę Sealandu, co jest włączone do struktur państwa. Wykupienie piratów odbija się szerokim a pozytywnym echem na świecie. (-) -4 mln $ na utrzymanie dobrych relacji z piratami [nie kumuluje się z wymaganiami do “strefy wpływów”, a zastępuje je]. Jeśli nie zapłacimy, tracimy 3 wpływu. Deale z piratami (cecha Księstwa Sealandu): Piraci nie napadają lub nie rabują wybrzeży dla czystej frajdy, a dla zysku. Więc to co złupią można od nich kupować, w wypadku Sealandu: z dostawą do portów na wybrzeżach Morza Północnego. 1Z/ 1P za 1 mln $ [strefa wpływów: za 0,5 mln $] okręty i statki: za 75% ceny nominalnej [strefa wpływów: za 50% ceny] Surowce, co do zasady, za 6 mln $ [strefa wpływów za 4 mln $] Zakupienie pakietu napaści w danej turze na kogoś kto nam niemiły - 12 mln $ [strefa wpływów] / 8 mln $ [zlecenie od DOMINUJĄCEGO]. Nie zaatakują kogoś u kogo w strefie wpływów są - ilość wpływu jest jawna, więc proszę nie męczyć. Specjalna baza (cecha Księstwa Sealandu): Księstwo Sealandu posiada “stolicę” umieszczoną na platformach i sztucznych wyspach na Morzu Północnym. Nie stanowią one “prowincji”, ale są odpowiednikiem bazy morskiej z fortyfikacjami “starymi” skupionymi na obronie od strony morza. W razie podboju / wykupienia - przejmuje się je i dostaje jako cechę (strukturę) jawną. Fortyfikacji i bazy nie można rozbudowywać. |