Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs
Informacje Ogólne - Wersja do druku

+- Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs (https://pnwpbf.eu)
+-- Dział: Państwa (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=327)
+--- Dział: Eriador (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=329)
+---- Dział: Gildia Analizy i Dywersyfikacji (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=355)
+---- Wątek: Informacje Ogólne (/showthread.php?tid=2050)



Informacje Ogólne - Riper - 2024-04-01

[Obrazek: Mh9nmHl.jpeg]



Stolica: Mater
Ustrój: Totalitaryzm korporacyjny [Totalitaryzm]
Model gospodarczy: [keynesism]
Język/i urzędowy/e : Westron, Orcish


Dane na: <101 SE>

Ludności : 21 mln  
Reputacja: 0
Zamożność: średniozamożne
Poziom mobilizacji: Armia skadrowana

Cechy społeczeństwa :
  • Ludzie Gobliny interesu - +6% dochodu i dodatkowe +2% dochodu za każdą toczącą się w Śródziemiu wojnę w której nie bierzemy udziału.
  • Gildia Awanturników - -5% siły ludzkiej, +5% dochodu
  • Bezduszna korporacja - -5 K+ co turę.
  • Owocowe czwartki - +3 KP co turę
  • Cnota - Patriotyczni - zyskujemy +1 stabilności i +20 KP

Aktualne umowy i pakty:
  • Prawa do handlu w Porcie Shire na Baranduinie
  • Pakt o Nieagresji pomiędzy GAD a Shire na 10 lat od 100 SE
  • Umowa o zniesieniu blokady rzecznej Baranduiny dla GAD przez NSD
  • Zgoda na tranzyt po terenach morskich Wolnej Republiki Nevrastu
  • Traktat o zakazie badań, rozwoju, produkcji oraz wykorzystywania broni ABC
Państwa satelickie:


Struktura narodowościowa : 
  • Gobliny 64%
  • Ludzie 18%
  • Trolle 8%
  • Hobbici 3%
  • Krasnoludowie 3%
  • Inni 4%

Struktura religijna : 
  • Mamona 52%
  • Sauronizm-melkoryzm 32%
  • Iluvataryzm 10%
  • Ateizm 4%
  • Inne 2%



RE: Informacje Ogólne - Riper - 2024-04-01

[Obrazek: sXRpkO1.jpeg]
[Obrazek: WjH6E2c.jpeg]

WP (<86>):
  • Mater - 20
  • Fertaria - 10
  • Ortega - 10
  • Shiuan - 5
  • Port Korth - 5
  • Phlegethos - 5
  • T’vira - 3
  • Kulinaar - 3
  • Vigo - 3
  • Lerrun - 5
  • Quenus - 2
  • Reszta prowincji (15) - po 1
Centra: 
- własne: Centrum Przemysłowe OZE - Mater
- przejęte:

Struktury: 
  • Baza morska - Port Korth
  • Baza morska - Vinyamar
  • Ciężkie fortyfikacje na linii Vargenheim i Port Korth
  • Ciężkie fortyfikacje na linii Ariel i Quenus
  • Lekkie fortyfikacje na linii Gecko, Cinobier, Lerrun, Orla pięta



RE: Informacje Ogólne - Riper - 2024-04-01

Głowa państwa: Robby Gothick 

(Panie Areczku - raz na turę możemy za 5 KP i 10 mln$ dokupić 1 slot przemysłowy)

Szef rządu: Schwarzkopf

(Smoczy księgowy - -5% dochodu, w turach nieparzystych możemy za darmo (bez zwiększenia kosztu kolejnych rozwinięć) zwiększyć poziom umiejętności zespołu naukowego z dziedziny "przemysł" lub "administracja")


Skład parlamentu:
1. Robby Gothick
2. Wiceprezes ds. Operacyjnych - Morwen Czarnastrzałka
3. Dyrektor ds. Bezpieczeństwa - Throgar Żelaznoręki
4. Dyrektor Finansowy - smok Schwarzkopf
5. Dyrektor ds. Propagandy - Lúthien Srebrnogłos
6. Doradca CEO - Azog Mąciciel


Następne wybory:
  • Następna osoba w hierarchii po przejściu kogoś z Zarządu na emeryturę
Wybrana polityka:
  • Rozwój infrastruktury
Dowódcy:
  • Generał Stoperax*
  • Generał Tidalus* 
  • Admirał Korbales*

Zespoły naukowe:
  • Yān yóu*** - Wojska lądowe
  • Murarze* - Nauka
  • RiP* - Wojska lądowe
  • Clock&Wise* - Przemysł
Zespoły wywiadowcze:

Postacie fabularne:
  • Postaci w Parlamencie i występujące w Ustroju
  • Żeglarz Korth
  • Schwartzkopf



RE: Informacje Ogólne - Riper - 2024-04-01

Ustrój:


Totalitaryzm korporacyjny: Gildia Analizy i Dywersyfikacji sprawuje absolutną kontrolę nad wszystkimi aspektami życia obywateli. Decyzje polityczne, gospodarcze oraz społeczne są podejmowane centralnie przez elitę korporacyjną, z niewielkim lub żadnym udziałem społeczeństwa.
Gospodarka kraju opiera się na zasadach keynesizmu, gdzie państwo (w tym przypadku korporacja) interweniuje w celu regulacji rynku, stymulowania wzrostu gospodarczego i zapewnienia pełnego zatrudnienia. Gildia Analizy i Dywersyfikacji kontroluje wszystkie kluczowe sektory gospodarcze oraz inwestuje w infrastrukturę i technologie.

Prawa:

1. Głównym źródłem prawa jest kodeks korporacyjny ustanowiony przez elitę Gildii. Obywatele są zobowiązani do posłuszeństwa wobec władz korporacyjnych i przestrzegania regulacji biznesowych.

2. Istnieje surowe prawo represyjne, które tłumi wszelkie przejawy oporu czy krytyki wobec korporacji. Wolność słowa i zgromadzeń jest silnie ograniczona, a wszelkie przejawy niezadowolenia są surowo karane.

3. Korporacja kontroluje cały rynek pracy i reguluje prawa pracowników zgodnie z własnymi interesami. Pracownicy są poddani surowym regulacjom dotyczącym zatrudnienia, płac i warunków pracy.

4. Gildia kontroluje główne szlaki handlowe i posiada monopol na wiele gałęzi gospodarki. Przepisy dotyczące handlu są sztywne i służą głównie wzmocnieniu pozycji korporacji na rynku.

5. Religia jest jedną ze swobód obywatelskich pozwalających nieco odetchnąć społeczności GAD. Dozwolone są prawie wszystkie (poza wiarą w boskość smoków) wyznania, ale nie mogą one wchodzić w drogę robieniu interesów, co eliminuje każdą skrajność. Melkoryzm-sauronizm jest szczególnie obserwowany z racji historycznych wydarzeń.

Najważniejsze osoby:

1. CEO Gildii Analizy i Dywersyfikacji - Robby Gothick: Charyzmatyczny i ambitny lider, który wykorzystuje swój charyzmatyczny autorytet, aby utrzymać władzę nad korporacją. Jego głównym celem jest maksymalizacja zysków i wzrost wpływów korporacji na arenie międzynarodowej.
[Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcSbHDf7HEvcMAAsLANQPxU...0L1bY6Cg&s]

2. Wiceprezes ds. Operacyjnych - Morwen Czarnastrzałka: Kieruje codziennymi operacjami korporacji, dbając o sprawne funkcjonowanie wszystkich sektorów gospodarki. Jest zdeterminowana w realizacji celów korporacyjnych i posłuszna wobec CEO.

3. Dyrektor ds. Bezpieczeństwa - Throgar Żelaznoręki: Odpowiada za utrzymanie porządku i bezpieczeństwa wewnątrz kraju oraz obronę przed zagrożeniami zewnętrznymi, takimi jak smoki czy rebelianci. Jest surowy i bezwzględny w stosowaniu represji wobec wszelkich przejawów oporu.

4. Dyrektor Finansowy - smok SchwarzkopfREDACTED.

5. Dyrektor ds. Propagandy - Lúthien Srebrnogłos: Odpowiada za kontrolę przekazu medialnego i manipulację opiniami publicznymi na korzyść korporacji. Jest mistrzem propagandy i potrafi skutecznie kształtować narrację korporacyjną, utrzymując lojalność społeczeństwa wobec Gildii Analizy i Dywersyfikacji i ukrywając negatywne aspekty reżimu.

6. Doradca CEO - Azog Mąciciel: Były dowódca armii, który teraz pełni rolę głównego doradcy CEO w kwestiach militarnych i strategicznych. Jego celem jest utrzymanie potęgi militarnej korporacji oraz zapewnienie bezpieczeństwa wewnętrznego i zewnętrznego.