Informacje ogólne - Wersja do druku +- Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs (https://pnwpbf.eu) +-- Dział: Państwa (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=327) +--- Dział: Beleriand (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=328) +---- Dział: Królestwo Nargothrondu [NPC] (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=368) +---- Wątek: Informacje ogólne (/showthread.php?tid=2105) |
Informacje ogólne - Richtus - 2024-04-20 Królestwo Nargothrondu NPCe jednoprowowe nie kierują się zasadami dotyczącymi progów WP dla społeczeństwa. Tzn. proszę pamiętać, że "zamożność" dla jednoprowowych wynika wyłącznie ze stosunku WP/ludność - aczkolwiek ma to znaczenie wyłącznie fabularne. Dane ogólne: WP: 20 WP Ludność: 3 mln Początkowo izolacjonistycznie nastawione państwo krasnoludów, traktujące obcych z dystansem, czy wręcz rugujące inne rasy ze swojego terytorium, przeszło radykalną metamorfozę pod rządami króla Karrina I i obecnie stało się centrum finansowo-rozrywkowym i największą w Śródziemiu jaskinią hazardu. Można tu wynająć najemników, ubić interes życia, lub (co bardziej prawdopodobne) przehulać wszystkie oszczędności. Jednocześnie mieszkańcy jaskiń zazdrośnie strzegą swojego bogactwa i nie szczędzą środków na ciężkie umocnienia wokół swojej siedziby. Mechanicznie: Wpływ potrzebny by Nargothrond znalazł się w strefie Wpływów: 10 Uwaga: reputacja ma znaczenie przy ustalaniu wpływu. LUBI: hazard, bogaczy, ropę. NIE LUBI: blokowania szlaków prowadzących do Nargothrondu, sugerowania że kasyno oszukuje, braku szacunku dla własności prywatnej. Posiadanie 10 punktów wpływu gwarantuje: (+) +10% do dochodu za każde posiadane i kontrolowane Centrum Finansowe (nie więcej niż +30%). (-) -1 punkt wpływu w Nargothrondzie co turę. Państwo, które jako pierwsze osiągnie 10 Wpływu jest uznane za DOMINUJĄCE. Status DOMINUJĄCEGO jest sprawdzany co dwie tury. Państwo DOMINUJĄCE ma następujące zdolności: (+) +1 slot naukowy. Handel z Nargothrondem Nargothrond skupuje paliwo i DP. Mogą zapłacić po 8 mln$ za 1 DP. Można też dostarczyć DP za darmo, aby uzyskać jeden punkt wpływu (tą drogą można uzyskać max 1 punkt wpływu na turę). Kontrahentów zapraszamy do działu "handel". Najemnicy z Nargothrondu W Nargothrondzie bazę mają trzy grupy najemników: * Orli lotnicy (Raf*) - 4 m0o* (m0o* są skuteczne w działaniach zwiadowczych oraz zwalczaniu aerostatów ale wrażliwe na ostrzał) Specjalizują się w misjach zwiadowczych i zwalczaniu sterowców oraz balonów. Wysoko się cenią. * Żelazna policja (Garfur [pacyfikator]) - 5 mil Grupa krasnoludzkich milicjantów. Skutecznie uspokajają nastroje na ulicach miast, pacyfikują wioski, zabezpieczają duże imprezy, dbają o porządek i spokój w kraju zleceniodawcy. Bardzo skuteczni w zwalczaniu partyzantów. Niechętni do udziału w walkach z regularnym wojskiem. * Marines z Beleriandu (La Rauxe**) - 2 piechIm Wielonarodowa grupa najemników "do zadań specjalnych". Najemnicy z Nargothrondu prefereują kontrakty max 2-letnie - muszą potem mieć minimum rok czasu, żeby przepić zyski w kasynach. |