![]() |
|
Informacje ogólne - Wersja do druku +- Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs (https://pnwpbf.eu) +-- Dział: Państwa (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=387) +--- Dział: Północ (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=389) +---- Dział: Bajkał (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=412) +---- Wątek: Informacje ogólne (/showthread.php?tid=2231) |
Informacje ogólne - Millenium - 2025-09-14 ![]() FEDERACJA BAJKAŁU
Stolica: Moroodliin Nuur Ustrój: Republika Federalna (Demokracja scentralizowana) Model gospodarczy: Gospodarka rynkowa (Keynesizm) Język/i urzędowy/e : Mongolski, Mandaryński Dane na: 2138 Ludności : 6,3 mln Reputacja: 1 Zamożność: krezusi Poziom mobilizacji: 2 Cechy społeczeństwa : * Duch narodowy: Surwiwalizm - Jedno darmowe podbicie dla każdej akcji wywiadowczej. O mln 5 ¥ tańsze badanie wszystkich technologii z dziedziny przemysłu i nauki. Warunek PP: stabilność 6+. * Życiodajny Bajkał: +1 żywności (nie można eksportować), jeżeli kontrolowane są prowincje Moroodliin Nuur i Ułan-Ude. * Eksploracja Syberii: można wydać PP na eksplorację Syberii i wylosowanie jednego znaleziska. * Narodowy Program Energetyczny: zasilony uranem reaktor jądrowy, może dodawać slot specjalistów zamiast slotu produkcyjnego. * Projekt Uranus - możesz ulepszać sloty produkcyjne zajęte industralizacją, aby w wybranej prowincji powstało dodatkowe +2 WP. *Szlak handlowy z Europą:* +5% dochodu, +8 mln ¥ na turę, +2% przyrostu naturalnego, dostajemy tyle KP na turę, ile DP potrzebujemy za zamożność. Szlak można rozciągnąć na innych graczy, dostają wtedy cechę [Beneficjent handlu z Europą: +2% przyrostu naturalnego, dostajemy tyle KP na turę, ile DP potrzebujemy za zamożność]. Za każdy kraj z cechą Beneficjent handlu z Europą nasza kara do dochodu spada o 3 mln $. Gdy dzięki temu nasz modyfikator do dochodu z tej cechy będzie dodatni, otrzymamy dodatkowe +5% dochodu Aktualne umowy i pakty: Daquin - pakt o nieagresji do 2141 Państwa satelickie: Mongolia (9) RE: Informacje ogólne - Millenium - 2025-09-14 ![]() WP (130): Moroodliin Nuur (40) A1 Tuva (14) A2 Zavkhan (20) A3 Khovsgol (9) A4 Govi (1) A5 Altai (1) A6 Hami (1) A7 Selenge (1) A8 Khentii (1) A9 Chita (20) A10 Ułan-Ude (1) A11 Batakan (5) A12 Zabajkalski kraj (1) A13 Hulunbuir (5) A20 Oroqen (1) A58 Hinggan (1) A79 Jiuquan (1) A80 Ruoqiang (1) A81 Haixi (5) A82 Yushu (1) Centra: wymieniamy tylko te które mamy - własne: Centrum Przemysłowe w A9 Chita i w A2 Zavkhan - przejęte: - Struktury: lotnisko w A7 Selenge ciężkie umocnienia w Batakan i Kraju Zabajkalskim Stacje radarowe w Zabajkalski kraj, Jiuquan i Oroqen silosy rakietowe w Selenge i w Zabajkalskim Kraju RE: Informacje ogólne - Millenium - 2025-09-14 Głowa państwa: Lubsan-Erdene Batbayar (Mongolski nacjonalista - każda wyprodukowana dywizja kawalerii i zmechanizowana daje +2 KP) Szef rządu: Bat-Erdene Altangerel (Mecenas przemysłu wojskowego - za 5 KP do końca tury możesz korzystać z efektu polityki 'intensywne zbrojenia') Skład Wielkiego Churalu: 98 członków Następne wybory: co 4 lata - następne w 2138 roku Wybrana polityka: Dryf polityczny Dowódcy: gen. Subotai um.1 gen. lot. Memai um.1 Zespoły naukowe: Zn. Shinjlekh Ukhaan (SU) um.3 ZN-program jądrowy um.4 ZN-program rakietowy um.3 Zespoły wywiadowcze: - Postacie fabularne: Lubsan-Erdene Batbaya Bat-Erdene Altangerel Partie polityczne: Bajkalska Partia Zjednoczenia - rządzące ugrupowanie polityczne, które stanowi tzw. centrum. Dzieli poglądy częściowo z lewicą i prawicą, ale odcina się od skrajnych ugrupowań. Z uwagi na swoją historię jest pierwszą partią oraz partią rządzącą od początku istnienia Federacji. Głównym motywem przewodnim BPZ jest stabilny rozwój przemysłowy, socjalny wraz z naciskiem na bezpieczeństwo wewnętrzne i zewnętrzne. BPZ optuje za zrównoważoną polityką zagraniczną. |