![]() |
|
Informacje ogólne - Wersja do druku +- Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs (https://pnwpbf.eu) +-- Dział: Państwa (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=387) +--- Dział: Chiny (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=388) +---- Dział: Fujian [NPC] (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=439) +---- Wątek: Informacje ogólne (/showthread.php?tid=2250) |
Informacje ogólne - Fogler - 2025-09-15 Stolica: Hongkong Xiamen Ustrój: Republika (Twardy autorytaryzm) Model gospodarczy: Kartelizacja Język/i urzędowy/e : Kantoński, Mandaryński Dane na: 2152 Ludności : 10 mln Reputacja: 0 Zamożność: Bardzo zamożne Poziom mobilizacji: Armia skadrowana Cechy społeczeństwa : * Duch narodowy: Trzy zasady ludu - dodatkowy slot produkcyjny w którym może odbywać się wyłącznie produkcja wojskowa; dodatkowy slot specjalistów w którym można prowadzić jedynie działania wywiadowcze. Warunek PP: kraje z tym duchem narodowym nie toczą ze sobą wojny. * 我真不知道我们在干嘛 - możesz wydać drugi PP na tę samą dziedzinę. * Gorycz porażki - +5 KP za każdą rozpiskę wojenną w której walczymy jako strona z nie-Chińczykami. Aktualne umowy i pakty: <tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste> Państwa satelickie: <tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn> Struktura narodowościowa : uzupełnia MG Struktura religijna : uzupełnia MG RE: Informacje ogólne - Fogler - 2025-09-15 <mapka mile widziana, jeśli Ci państwo miłe> WP (<suma>): <wymieniamy prowincje i podajemy ile mają WP (ew. w nawiasie ile WP usytuowane jest pod ziemią)> Centra: wymieniamy tylko te które mamy - własne: - przejęte: Struktury: umocnienia, specjalne budowle RE: Informacje ogólne - Fogler - 2025-09-15 Głowa państwa: marszałek Kè Ruìshì (Reformator armii - koszt technologii z dziedziny Wojska lądowe jest niższy o 5 mln $) Szef rządu: przewodniczący Han Guowei (marionetkowy lider - +1 DP ) Skład parlamentu: (jeżeli dotyczy) Następne wybory: (jeżeli dotyczy) Wybrana polityka: (z ewentualnymi dodatkowymi passusami. Jeśli nie tu, to w Informacjach tajnych) Dowódcy: (wypisujemy wszystkich ze specjalnością i umiejętnościami) Zespoły naukowe: (wypisujemy wszystkich ze specjalnością i umiejętnościami) Zespoły wywiadowcze: (wypisujemy wszystkich ze specjalnością i umiejętnościami) Postacie fabularne: (wszyscy którzy pojawili się w grze, notujemy ich 'cechy' mechaniczne jeśli się pojawiły) Partie polityczne: RE: Informacje ogólne - Fogler - 2025-09-15 Ustrój: W tym poście waszym zadaniem jest opisanie ustroju swojego państwa. Można zrobić to treściwie, można zrobić ściany tekstu. Jest tutaj bardzo duża swoboda. Co jednak każdy ustrój państwa powinien zawierać to: - generalna ideologia państwa - kto jest władzą wykonawczą i jak ją sprawuje - kto jest władzą ustawodawczą i jak ją sprawuje - uprawnienia głowy państwa - mechanizmy sukcesji władzy (wybory? nominacja partyjna? prawo dziedziczenia w monarchiach?) Co warto jeszcze dodać, to: - prawa mniejszości (albo ich brak) - prawa religijne (albo ich brak) - stopień centralizacji (państwo unitarne, federalne?) - specyficzne cechy systemu Stworzenie ustroju jest szczególnie ważne dla demokracji, by było wiadomo kiedy odbywają się wybory i co może zrobić albo nie robić parlament, do pewnego stopnia może być to ważne w autorytaryzmie. Dla totalitaryzmów ustrój to guilty pleasure - władzę masz absolutną, ale w tym poście możesz poopowiadać jak to wspaniale w twoim państwie nie jest. Ważne: to co tu opiszecie może zostać wykorzystane przeciw wam przez innych graczy bądź MG. RE: Informacje ogólne - Gandzia - 2025-11-24 Stolica: Fujian Ustrój: twardy autorytaryzm Model gospodarczy: kartelizacja Język urzędowy: Kantoński, Mandaryński Sympatia: Jianghu, Chongqing Wrogość: Singapur, Japonia, Marines Bonus NPC: Hong Kong, Perła Orientu - +10% dochodu. Handel zagraniczny zwiększa nasz dochód o 1% za partnera handlowego, z którym handlujemy lądowo (max. +5%) i o 1% za ka partnera handlowego, z którym handlujemy przy użyciu FT (bez limitu); w sytuacji, gdy z danym krajem handlujemy zarówno lądowo, jak i morsko, liczy się on jako partner morski. Cecha specjalna: Regionalna siedziba Międzynarodowego Stowarzyszenia Geograficznego - próby abuse'owania cechy Hong Kong, Perła Orientu (na przykład robiąc łańcuszek handlu jedną i dokładnie tą samą rzeczą z kilkoma graczami) kończą się niechęcią MSG. Należy wówczas spodziewać się zabawnych i ciekawych wydarzeń losowych. Ludność: 9 mln WP (70): Hong Kong 21, Xiamen 25, Longyan 10, TZM. 10, reszta po 1 Surowce: surowiec przemysłowy w Longyan i Tiantang Zhī Mén, surowiec rzadki w Xiamen Lotnisko w Xiamen, ciężkie umocnienia i baza morska w Hong Kongu Centrum zbrojeniowe w Xiamen Zadania: Dzicz w sercu cywilizacji: bezpośrednio na północ od Fujianu znajduje się nieskolonizowany obszar ziemi niczyjej. Fujian wolałby mieć tam dobrego sąsiada. Fujian polubi każdego, kto będzie kolonizował prowincje B75-80 |