TVRom-e - Wersja do druku +- Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs (https://pnwpbf.eu) +-- Dział: Archiwum (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=99) +--- Dział: Edycja z Azjatkami (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=100) +---- Dział: Świat (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=9) +----- Dział: Media (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=17) +----- Wątek: TVRom-e (/showthread.php?tid=319) |
TVRom-e - Millenium - 2020-05-21 TVRome-e
rok 2152
Ave Caesar
Najpierw krótkie wiadomości co w trawie piszczy pod płaszczykiem Cezara. Otóż ten i poprzedni rok upłynął naszemu wodzowi na wzmacnianiu naszych wojsk lądowych poprzez rekrutację zastępów piechoty i piechoty zmechanizowanej, które mają służyć do obrony naszych ziem przed fanatykami z Kalifatu. Oprócz dużych inwestycji w militaria wojsko wdrożyło nową doktrynę, której szczegóły owiane są tajemnicą. Jednak wódz nie zapomniał także o innych kastach i zafundował budowę koloseum w stolicy oraz kilku szkół dla gladiatorów w całym Legionie.W tym roku TVRom-e przedstawia Państwu spis powszechny wszelakich krain podzielonych według rejonu świata: Daleki Wschód
VERLAX Augustyńska Republika Chińska Zapotrzebowanie: 3DP przy 4 slotach produkcyjnych 3/4 Centrum naukowe w Guangzhou Cechy: +6% przyrost naturalny -1% dochodu +1 do badań technologi lotniczych Koszt KP +1 GACUCH Holding Xiaomi Zapotrzebowanie: 3DP przy 5 slotach produkcyjnych 3/5 Centrum Przemysłowe w Shijiazhuang Cechy: +3% siła ludzka +9% dochodu -6% ceny z cennika? +1 kontrwywiad VARJA Cesarskie Chiny Zapotrzebowanie: 2DP przy 3 slotach produkcyjnych 2/3 Centrum przemysłowe w Xianyang Centrum naukowe w Xianyang Cechy: +5% dochodu -5KP przy akcjach politycznych dążących do zjednoczenia Chin na naszych zasadach +5KP przy akcjach politycznych przy niekorzystnym układzie PREHI Rzym Zapotrzebowanie: 2DP przy 3 slotach produkcyjnych 2/3 Centrum brak Cechy: +1 do postępu badań wojsk lądowych, dopóki stabilność wynosi 6+ +1 do limitu produkcji piechoty +5% maksymalna siła ludzka 13pkt przy kolonizacji koszt produkcji strzelców górskich -2 mln $ TROLL Japonia Zapotrzebowanie: 2DP przy 4 slotach produkcyjnych 2/4 Centrum brak Cechy: +5% Siła ludzka +2% Dochód Koszt KP + 2 HERC Rosja Zapotrzebowanie: 2DP przy 4 slotach produkcyjnych 2/4 Centrum brak Cechy: -4% dochodu Koszt KP+4 Inwestycje w prowincję -2mln +1 do opracowywania technologii lotniczych VIVE Enklawa Zapotrzebowanie: 2DP przy 4 slotach produkcyjnych 2/4 Centrum naukowe w Wuhan Cechy: +6 kontrwywiad +8% siła ludzka +1 do limitu pojazdów +1 do badań ISYRAHIS Bractwo Stali Zapotrzebowanie: 2DP przy 3 lub 4 slotach produkcyjnych 2/3, 4 Centrum brak Cechy: +1 do badań Ekspedycje naukowe - ??? +1 do limitu pojazdów RICHTUS Korea Zapotrzebowanie: 1DP przy (4) slotach produkcyjnych 1/4 Centrum przemysłowe w Pyongyang Centrum naukowe w Wonsan Cechy: +8% siła ludzka +1 maks piechota -1DP wymagany przez społeczeństwo czwarty PP, jeżeli udało się przeprowadzić operację wywiadowczą w innym kraju koszt struktur -1 mln $ RIZI Tybet Zapotrzebowanie: 2DP przy 4 slotach produkcyjnych 2/4 Centrum brak Cechy: -10% maks. siła ludzka +3% dochód -1DP do zapotrzebowania obywateli -5KP przy podejmowaniu akcji politycznych koszt struktur -3 mln $ ZDUNIO Biała Orda Zapotrzebowanie: 2DP przy 5 slotach produkcyjnych 2/5 Centrum przemysłowe w Radżkot Centrum naukowe w Bombaj, Radżkot Cechy: +3PK Wymagania obywateli -1DP maksymalna stabilność zwiększona do 12 +1 do postępu badań lotnictwa +5 mln $ za każdą zbadaną technologię z lotnictwa THAURAN Mandżuria Zapotrzebowanie: 2DP przy 3 slotach produkcyjnych 2/3 Centrum brak Cechy: -5% Siła ludzka -6% przyrost naturalny +5% dochód -5KP Medium - ? PIASTUN Wietnamska Republika Ludowa Zapotrzebowanie: 2DP przy 4 slotach produkcyjnych 2/4 Centrum przemysłowe w Da Nang Cechy: -3% dochód +6 pkt do kontrwywiadu za każde 5 dywizji piechoty wyprodukowane w ciągu tury +1 WP po użyciu PP na przemysł +1 WP w stolicy XELACIENT Bengal Zapotrzebowanie: 3DP przy 4 slotach produkcyjnych 3/4 Centrum naukowe w Kalkuta Cechy: +1do badań technologii naukowych
Bliski Wschód
GANDZIA Technokracja Uralu Zapotrzebowanie: 2DP przy 6 slotach produkcyjnych 2/6 Centrum przemysłowe w Świerdłowsk, Czelabińsk Cechy: centra przemysłowe zyskują +1 WP w każdej turze -10% maksymalna siła ludzka -1% przyrost naturalny +1 do postępu badań nad przemysłem każde 2 sloty przemysłowe przeznaczone na konsumpcję +1 DP DARNE Neobaktria Zapotrzebowanie: 3DP przy 5 slotach produkcyjnych 3/5 Centrum przemysłowe w Peszawar Cechy: 14pkt do Kolonizacji koszt rozbudowy infrastruktury -1mln MILORD Zjednoczone Emiraty Arabskie Zapotrzebowanie: 3DP przy 4 slotach produkcyjnych 3/4 Centrum brak Cechy: Działamy na nasz zysk a cel uświęca środki Zatoka perska jest stale obsadzona przez FT -6% dochodu +1 do badania technologii floty Udany piracki rajd generuje 1DP MILLENIUM Legion Zapotrzebowanie: 3DP przy 4 slotach produkcyjnych 3/4 Centrum brak Cechy: -20% maksymalna siła ludzka, +5% dochodu +4 PK niewolnictwo - ??? +1 postępu badań dla wojsk lądowych +2 mln $ za skolonizowaną prowincję FANATYK Kalifat Zapotrzebowanie: 1DP przy 4 slotach produkcyjnych 1/4 Centrum brak Cechy: -1 DP wymagane przez społeczeństwo +1 limit produkcji piechoty +5 siła kontrwywiadu +2% dochodu przyrost naturalny +1% dodatkowy slot przemysłowy, jeżeli w poprzedniej turze odbywały się działania wojenne przeciwko niewiernym FOGLER Iran Zapotrzebowanie: 2DP przy 5 slotach produkcyjnych 2/5 Centrum Przemysłowe w Teheran Cechy: +4 do kontrwywiadu Koszt rozwoju prowincji -2mln na czas bitwy zwiększa umiejętności dowódcy o 1* Koszt budowy umocnień zmniejszony o 1
Australia i południowe morza
ILMIEN Cyloni Zapotrzebowanie: 1DP przy 5 slotach produkcyjnych 1/5 Centrum przemysłowe w Canberra Centrum naukowe w Melbourne Cechy: Zmniejsza zapotrzebowanie na DP o 1 Nie ponosi dodatkowych kosztów Keynesizmu przy inwestycjach w prowincje -3 do kontrwywiadu co 4 tury może dodać +1 um dla dowolnego ZNu FALARISM Malaje Zapotrzebowanie: 2-4DP przy 4 slotach produkcyjnych 2-4/4 Centrum brak Cechy: +5% dochodu +10% maks siła ludzka Zapotrzebowanie społeczeństwa +1DP +1 produkowany DP przy produkcji DP CZERSTWY Borneo Zapotrzebowanie: 1DP przy 4 slotach produkcyjnych 1/4 Centrum naukowe w Pontianak Cechy: +5 do kontrwywiadu -1DP wymagane przez społeczeństwo -2% dochodu HORST WESSEL Australio-Węgry Zapotrzebowanie: ?DP przy ? slotach produkcyjnych ?/? Centrum brak Cechy: +10% siły ludzkiej Każda akcja polityczna wymaga +3 KP Podczas wojny zadowolenie elity państwa wymaga 1 dodatkowego DP, jego niedostarczenie powoduje spadek stabilności CASIMIR Wolne Porty Zapotrzebowanie: 3DP przy 4 slotach produkcyjnych 3/4 Centrum brak Cechy: +5% dochodu siła ludzka -4% 2 jednostki FT mogą przewieźć 3 jednostki lądowe Afryka
BASILEUS Etiopia Zapotrzebowanie: ?DP przy ? slotach produkcyjnych ?/? Centrum brak Cechy: Maksymalna siła ludzka -15% -5% dochodu -1DP z wymagania społeczeństwa EL ROBERTO Niemiecka Afryka Zapotrzebowanie: 1DP przy 4 slotach produkcyjnych 1/4 Centrum finansowe w Germania Cechy: -1DP zapotrzebowania dla ludności +5% siła ludzka +3% dochodu Traktuj basen somalijski jako obsadzony FT -4% przyrost naturalny RE: TVRom-e - Millenium - 2020-05-22 Weszła Aktualizacja o ilość DP i slotów produkcyjnych. |