Informacje Ogólne (Archiwalne) - Wersja do druku +- Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs (https://pnwpbf.eu) +-- Dział: Archiwum (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=99) +--- Dział: Edycja Warhammer (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=195) +---- Dział: Państwa (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=119) +----- Dział: Centrum (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=169) +------ Dział: Imperium (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=156) +------ Wątek: Informacje Ogólne (Archiwalne) (/showthread.php?tid=519) |
Informacje Ogólne (Archiwalne) - Vive - 2020-09-30
Stolica: Altdorf Ustrój: Monarchia Absolutna [Teoretycznie] | Junta Wojskowa [Obecna Rada Regencyjna] (Autorytaryzm) Model gospodarczy: Gospodarka Mieszana (Keynesizm) Język/i urzędowy/e: Reikspiel Dane na: Ludności: 21mln Reputacja: 0 Zamożność: Średniozamożne Poziom mobilizacji: Cechy społeczeństwa: Desperacja - nie można stracić PP za Bezpieczeństwo. -1 DP mniej jest wymagane by powstrzymać klęskę głodu. Potwornie biedne obszary wiejskie - -20% dochodu. Czarne Miasto - jeśli w Nuln jest centrum przemysłowe, traktowane jest ono równocześnie jako darmowe (niewchodzące w limit) centrum finansowe, +2% do dochodu [wymaga kontroli nad prowincją Nuln] Traktat Marienburg-Imperium - jeśli Imperium nie toczy wojny z Marienburgiem, +5% dochodu. Niewiarygodne dane statystyczne - ze względu na braki w dokumentacji oraz znikomy poziom wiedzy na temat ruin Pod-Imperium nie jesteśmy pewni na ile dane demograficzne oraz religijne odpowiadają rzeczywistości. Via Wastelandia - [wymaga niezaburzonego połączenia Traktu do każdego z państw w poprzedniej turze] +1% dochodu, +1 KP za każde dwa państwa z tą cechą (zaokrąglając w dół). Aktualne umowy i pakty: <tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste> Państwa satelickie: <tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn> Struktura narodowościowa: Ludzie (Imperium) - 84% Zielonoskórzy (Orkowie) - 6% Skaveni - 4% Zielonoskórzy (Gobliny) - 3% Inne - 1% Struktura religijna: Kult Sigmara - 79% Ulryk - 12% Ateizm - 4% Rogaty Szczur - 4% Inne - 1% RE: Informacje Ogólne - Vive - 2020-09-30 WP (83): Cytat:Didem 5 Centra: - przemysłowe(1): Altdorf - finansowe(1): Altdorf - stoczniowe: - naukowe(1): Werder - wywiadowcze Struktury: RE: Informacje Ogólne - Vive - 2020-09-30 Głowa państwa: Kaiserin Sieglind von Holswig Schliestein Szef rządu: Generał-Regent Ferdinard Dämmerklaue [Wiara, Stal i Proch - +1 do badań w dziale Wojska lądowe. Można awansować Zespoły Naukowe z działu Wojsko Lądowe do poziomu 6.] Rada Regencyjna: Militärischer Regentschaftsrat jest oficjalnym organem pełniącym funkcję, póki Cesarzowa nie osiągnie pełnoletności i nie będzie zdolna do samodzielnych rządów. Obecnie Radę Regencyjną pełnią przedstawiciele wojska, którzy sięgnęli po nią w obliczu kryzysu Imperium - a także, by uniemożliwić radykalistom jakiekolwiek działania w Imperium. MRS mimo wszystkie jednak jest pozbawione większych poglądów i idei, będąc skupionym na obróbce państwa według swojej wizji - starając się zapewnić porządek i lojalność, nie zawsze najmoralniejszymi poglądami - strachem jeśli jest to konieczne, nierzadko brutalnie tłumiąc protesty. Sama Rada Regencyjna też niekoniecznie reaguje na działania Inkwizycji i Łowców Czarownic, choć możliwe, że to się zmieni w najbliższej przyszłości. Postacie fabularne: - Sieglind von Holswig Schliestein - obecna Cesarzowa Imperium, niestety niepełnoletnia w wieku 12 lat. Brak męskiego potomka poprzedniego Cesarza spowodował kryzys polityczny, który zakończyło utworzenie Rady Regencyjnej przez Armię, która zajmuje się bezpieczeństwem Cesarzowej, a także zapewnieniu odpowiedniej edukacji. - Ferdinard Dämmerklaue - Regent, ambitny generał Reichsarmee, który za pomocą swojej determinacji, siły i wsparcia zapewnił stabilizację Imperium pod zarządem MRS. Posiada poglądy nacjonalistyczne oraz lekko ksenofobiczne, jednak przede wszystkim stara się zapewnić siłę Imperium. RE: Informacje Ogólne - Vive - 2020-09-30
Imperium jest Monarchią Absolutną i Dziedziczną złożoną z poszczególnych księstw, których przedstawiciele zasiadają w Radzie. Przynajmniej tak było przed objęciem władzy przez Armię. Od momentu "Nowego Porządku" Rada została brutalnie spacyfikowana, a siły wojskowe zabezpieczyły wszelkie niestabilne regiony - zapewniając stabilne uznanie Sieglind von Holswig Schliestein jako nowej Cesarzowej Imperium, całkowicie rozwiązując problem kryzysu politycznego. Od tego momentu ustrój państwa można uznać za dyktaturę, gdzie Militärischer Regentschaftsrat tworzy nowe prawa i obala stare, by jak najszybciej i skuteczniej zdusić wszelką opozycję wobec rządów.
Na obecną chwilę, Regent posiada w swoich rękach władzę, która pozwala mu to robić. Teraz nie ma Rady, która może zablokować zmianę prawa, co umożliwia naprawdę drastyczne zmiany.
Militärischer Regentschaftsrat utworzyło kraj, w którym tak długo jak nie ma sprzeciwu i opozycji wobec władzy, tak długo wszelkie grupy mogą żyć we względnej stabilności i bezpieczeństwie. Pomimo antropocentryzmu, Imperium dalej jest otwarte dla Krasnoludów, Elfów i innych, póki przedstawiciele tych ras nie mają poglądów uznawanych za szkodliwe... Czyli wrogości do Imperium oraz... Komunizmu. Komunizm i wszelkie jego odmiany są surowo zabronione w Imperium, a za poglądy tożsame z nimi "Kryminalista" jest najczęściej z miejsca skazywany na prace w obozach.
Rada Regencyjna także jest dość neutralna, a wręcz ignorująca Inkwizycję, która dalej szerzy wiarę w Sigmara i walczy ze wszelkimi wynaturzeniami, a przede wszystkim z Chaosem (który jest tępiony na równi z komunizmem). Na wszelkie przekroczenie swoich uprawnień przez Inkwizycję, wojsko działa dość leniwie - często zaniechując jakichkolwiek działań. Oznacza to, że Kościół Sigmara ma w praktyce wolną rękę, póki nie uderza w interesy Junty i nie jest przeciwko niej. |