Informacje ogólne - Wersja do druku +- Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs (https://pnwpbf.eu) +-- Dział: Archiwum (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=99) +--- Dział: Edycja Warhammer (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=195) +---- Dział: Państwa (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=119) +----- Dział: Centrum (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=169) +------ Dział: Związek Socjalistycznych Republik Rasowych (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=143) +------ Wątek: Informacje ogólne (/showthread.php?tid=542) |
Informacje ogólne - prehi - 2020-09-30 Stolica: Karak Norn Ustrój: Demokracja ludowa (totalitaryzm) Model gospodarczy: Komunizm (centralne planowanie) Język/i urzędowy/e : (to uzupełnienia: ile ras tyle języków) Dane na: 2715 Ludności : 84,286 mln Reputacja: -3 Zamożność: średniozamożne Poziom mobilizacji: Pobór rozszerzony (3%) Cechy społeczeństwa : Dziedzictwo Długiego Marszu - +1 do ilości produkowanej piechoty w slocie, koszt piechoty -0,5 mln Elfy pod jarzmem - -2 KP, +4% dochodu Miedziana Góra - jeśli w Karak Izor znajduje się centrum przemysłowe, +2 do produkcji Zaopatrzenia ze slotów przemysłowych, +1 do nauki w dziale Przemysł [wymaga kontroli nad prowincją Karak Izor]. Niewiarygodne dane statystyczne - ze względu na braki w dokumentacji oraz znikomy poziom wiedzy na temat ruin Pod-Imperium nie jesteśmy pewni na ile dane demograficzne oraz religijne odpowiadają rzeczywistości. Zintegrowany przemysł i logistyka - jeśli nie stracono PP za bezpieczeństwo, +1 WP co turę (do rozdania w prowincjach połączonych zaawansowaną koleją), które są połączone zaawansowaną koleją ze stolicą. Trakt Kyphryjski - [wymaga niezaburzonego połączenia Traktu do każdego z państw w poprzedniej turze] +7% dochodu Stowarzyszenie Magitechniczne (Technika) - -4% dochodu. Pełny koszt researchu każdej technologii zostaje zredukowany o 1. Biedna, ale obojętna imperialna wieś - -5% dochodu, +4 KP Czarne Miasto - jeśli w Nuln jest centrum przemysłowe, traktowane jest ono równocześnie jako darmowe (niewchodzące w limit) centrum finansowe, +2% do dochodu [wymaga kontroli nad prowincją Nuln] Powiązania gospodarcze WWL-ZSRR - jeśli państwa te nie są w stanie wojny, +1% do dochodu Via Wastelandia - [wymaga niezaburzonego połączenia Traktu do każdego z państw w poprzedniej turze] +1% dochodu, +1 KP za każde dwa państwa z tą cechą (zaokrąglając w dół). Parias - inne kraje mają zagwarantowane nie otrzymać spadku stabilności z dyplomacji w wypadku ataku na ten kraj, niezależnie od jakichkolwiek podpisanych traktatów (paktów o nieagresji, sojuszów i podobnych). Jeśli stabilność wynosi 5 bądź mniej, nie otrzymujesz kar z łamania i zrywania traktatów. Przeciążona administracja - -10% dochodu, -10% siły ludzkiej Aktualne umowy i pakty: *Sztama o niebiciu (Pakt o Nieagresji) z D-R-WAAAGH! - do 2714 nvm * (de facto) Zerwane kontakty dyplomatyczne z Księstwami Granicznymi. to też nvm * Pakt o Nieagresji na 5 lat (do 2709) z Imperium. a to już w ogóle nvm * Sojusz obronny z Imperium Moyolequetzal * Pełny akces w Międzyrasówce. Państwa satelickie: Twarzołamacze Socjalistyczna Republika Sylvanii Struktura narodowościowa : Ludzie (Bretończycy) - 29% Krasnoludy (Karaz Ankor) - 25% Elfy (Ather Loren) - 21% Skaveni - 15% Ludzie (Imperium) - 6% Zielonoskórzy (Gobliny) - 3% Zielonoskórzy (Orkowie) - 1% Inne - 1% Struktura religijna : Ateizm - 62% Panteon Karaz Ankor - 13% Rogaty Szczur - 10% Panteon Elfów - 8% Panteon Starego Świata - 2% Gork - 2% Mork - 2% Inne - 1% RE: Informacje ogólne - prehi - 2020-09-30 WP (337): - Karak Azgaraz (1) - Dotternbach (1) - Pleifdorf (1) - Deliandra (1) - Beirliir (2) - Fyr Darric (1) - Anmyr (1) - Wydrioth (2) - Talsyn (1) - Łzy Ishy (2) - Khazid Grimaz (9) - Karak Norn (44) - Karak Ziflin (10) - Montidier (2) - Cythral (1) - Weilerberg (7) - Kazad Elgarund (1) - Schamberg (22) - Karak Izor (26) - Frugelholm (1) - Argwylen (1) - Nehren (2) - Khazid Grentaz (0) - Kreutzhofen (1) - Sonnefurt (1) - Meissen (1) - Calmfahre (0) - Tal Valerin (0) - Tal Brianda (0) - Karak Hirn (8) - Moslac (1) - Grung Agrilebaz (6) - Khazid Hafak (1) - Mortensholm (1) - Philany (1) - Styratia (1) - Burkesburg (1) - Vidovdian (1) - Torgovann (1) - Didem 3 - Rutten 1 - Helmgart 5 - Eslohe 1 - Tallerhof 3 - Hugedal 2 - Grossfure 0 - Altdorf 25 - Stimmingen 1 - Ubersreik 1 - Garndorf 1 - Werder 6 - Stromdorf 4 - Dunkelberg 6 - Torpin 1 - Unterbaum 6 - Klam 1 - Zaya 1 - Blutdorft 1 - Nuln 30 - Klepizg 1 - Trebus 1 - Welleborn 1 - Lochen 1 - Drachenfels 3 - Wolfsbach (0) - Pforzen (1) - Legenfeld (0) - Middenheim 18 - Hargendorf 5 - Fauligmere 5 - Schlaghugel 5 - Hollum 5 - Carroburg 3 - Fort Korver 2 - Beilen 1 - Bergendorf 1 - Brass Keep 1 - Breder 1 - Deinste 1 - Fassberg 1 - Gerzen 1 - Gorssel 1 - Harskamp 1 - Loenen 1 - Oostwold 1 - Roezfels 1 - Rosche 1 - Ueblingen 1 - Salzmorast 1 - Stavern 1 - Werder 1 - Zach. Winsen 1 - Wsch. Winsen 1 - Zweedorf 1 - Melick 1 - Rat Rock 1 - Fort Sollace 1 - Aukrug 0 - Rossin 0 - Senden 0 - Torpin 0 - Wolfenburg 0 - Leydenhove 0 Centra: wymieniamy tylko te które mamy - przemysłowe(6): Karak Izor, Karak Norn, Schamberg, Nuln, Altdorf, Middenheim - finansowe: - stoczniowe: - naukowe(2): Karak Ziflin, Werder - wywiadowcze(1): Karak Ziflin Struktury: * Lotniska (6+): Karak Norn (1), Karak Ziflin(1), Dotternbach(1), Altdorf(2), Loenen(1), Leydenhove(1), Middenheim (1- zniszczone) * Radary: Altdorf * Umocnienia: Ciężka twierdza w Dotternbach, Lekka twierdza w Cythral, linia lekkich fortyfikacji Schamberg - Karak Izor - Kazad Elgarund (zakończona na twierdzy w Cythral). Grung Agrilebaz (linia). (Senden, Carroburg, Rosche, Torpin) * Baza morska: Schlaghugel RE: Informacje ogólne - prehi - 2020-10-01 Głowa Państwa: Przewodniczący Komitetu Bezpieczeństwa Publicznego Rob S. Pierre [intrygant - +2 agentów, +2 KP] Szef rządu: Ludowy Komisarz Spraw Wewnętrznych Oscar Feliksson Skład parlamentu: 100% Partia Następne wybory: co cztery lata! Partie polityczne: Partia Nie ma frakcji, jest tylko rewolucja! Postacie fabularne: - Rob S. Pierre, Przewodniczący Komitetu Bezpieczeństwa Publicznego, breton. Wielki kontynuator dzieła rewolucji, specjalista ds. zwalczania opozycji zewnętrznej (organizowania i prowadzenia wojen). - Oscar Feliksson, Ludowy Komisarz Spraw Wewnętrznych, krasnolud. Przewodzi policji higieny psychicznej, dbających o kulturę higieny psychicznej wśród obywateli. Nieprzychylni mówią o nim "krwawy karzeł", ale to nieprawda: on sam pewnie nigdy nikogo osobiście nie zabił, za to jest tytanem pracy biurokratycznej. - Legolas Thranduilowić, przedstawiciel Elfickiej Partii Komunistycznej aresztowany ktoś taki nigdy nie istniał. - Aragorn syn Arathorna, przedstawiciel Elfickiej Partii Komunistycznej, elf w 61 pokoleniu. - Petunia Marienburg, przedstawicielka Niziołczej Partii Komunistycznej. - Azog Arng Arng, przedstawiciel Orczej Partii Komunistycznej. - Uber duper Grimshak-shnag, przedstawiciel Goblińskiej Partii Komunistycznej. - Rote Ratte van der Ragequitt, przedstawiciel Skaveńskiej Partii Komunistycznej. - Iosif Wissarionowicz, agent specjalny (hasło: "z niektórymi rzeczami lepiej nie dyskutować, tylko postawić je pod mur i roz-strze-lać!") - Grimrin syn Grimrina, mag. - Thorin syn Thorna, mag. (będą uzupełniani w miarę postępu rewolucji) RE: Informacje ogólne - prehi - 2020-10-01 Ustrój Związku Socjalistycznych Republik Rasowych. ZSRR stanowi wolne i braterskie zrzeszenie wszystkich republik związkowych, wielkości nazywanej w burżuazyjnych reżimach "prowincjami". Na czele każdej SRR stoi prezydent - wybierany w wolnych wyborach jedyny kandydat namaszczony przez Partię, a właściwie jej koordynacyjny organ, Komitet Bezpieczeństwa Publicznego. Prezydenci Republik odpowiadają bezpośrednio przed Komitetem, tak jak i administracje im podległych republik. Republiki Rasowe są samorządne w kwestiach polityki wewnętrznej, pod warunkiem: - przestrzegania związkowych praw ZSRR, w tym dotyczących tolerancji, równości i braterstwa: a tylko takie prawa są stanowione na wysokim szczeblu. - przestrzegania zasad równości rasowej: oczywiście, obywatele innych republik rasowych mieszkający w danej SRR nie głosują w miejscowych wolnych wyborach, ale poza tym są pełnymi obywatelami! - przestrzegania wolności demokratycznych wyborów, czyli wystawiania na określone stanowiska kandydatów desygnowanych przez Partię. I tylko ich. - wysłuchiwania i przestrzegania zaleceń Ludowego Komisariatu Spraw Wewnętrznych, zwłaszcza w kontekście higieny psychicznej obywateli. - przestrzegania wszystkich innych zaleceń Ludowych Komisariatów. Pod tymi warunkami, SRR są w pełni samorządne. Jeśli granice zostają przekroczone, prezydent o tym się dowiaduje jadąc o 6 rano do obozu reedukacji, gdzie dzięki pracy na rzecz słusznego ustroju szybko pojmuje swoje błędy i wypaczenia. Zdarzają się naiwne istoty, czasem i ludowe, które z podszeptów międzynarodowej burżuazji i reakcji zapytują: czemu w wyborach na jedno stanowisko jest wystawiany tylko jeden kandydat? Otóż sprawa jest prosta: gdyby Partia wystawiała więcej niż jednego kandydata, to znaczy że Partia nie byłaby pewna że jest on najlepszy. A Partia zawsze jest pewna, Partia jest nieomylna, a jeśli komuś się wydaje, że Partia popełnia "błąd" to zawsze wynika on z działań wrogich reżimów imperialistycznych i faszystowskich, czychających na dobro ludu pracującego miast, kopalń i wsi. Naiwni sądzą też, że dziwnym jest brak możliwości odwołania od decyzji LKSW wykonywanych na zlecenie Komitetu Bezpieczeństwa Publicznego: na przykład od decyzji skazania błądzącej psychicznie istoty na 10 lat reedukacji. A przecież to wszystko jest jasne dla ideowych komunistów: gdyby ktoś się odwołał i co więcej, zgodzono by się na przegląd sprawy, to okazałoby się że cała praca przodowników pracy: milicjantów; funkcjonariuszy LKSW; śledczych; prokuratorów; sędziów; konwojentów i wreszcie strażników obozowych - cala ta praca by była na marne. Co więcej, praca pensjonariusza obozu reedukacji też byłaby na marne! A pracy w ustroju socjalistycznym nie wolno marnować. Godne też jest uwagi, że w ZSRR każdy ma prawo do nie wyznawania żadnej religii. Albo wyznawania jej bardzo po cichu - choć oczywiście istnieją licencjonowane kościoły, które ze wsparciem państwa prowadzą działalność religijną. Każdy kapłan licencjonowany jest przy tym funkcjonariuszem partii, zobowiązanym do zdawania raportów z higieny psychicznej współwyznawców. Co przepraszam? jacy kapłani nielicencjonowani? Nie ma kapłanów nielicencjonowanych, są Wrogowie Ludu. //(do kontynuacji, gdy mnie najdzie wena) |