Informacje ogólne - Wersja do druku +- Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs (https://pnwpbf.eu) +-- Dział: Archiwum (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=99) +--- Dział: Edycja Warhammer (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=195) +---- Dział: Państwa (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=119) +----- Dział: Centrum (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=169) +------ Dział: Sylwania (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=164) +------ Wątek: Informacje ogólne (/showthread.php?tid=601) |
Informacje ogólne - Everyone - 2020-10-05 Stolica: Drakenhof Ustrój: Autorytaryzm (demokracja prezydencka) Model gospodarczy: Leseferyzm Język/i urzędowy/e : imperialny Dane na: 2699 Ludności : 25 Reputacja: 0, chyba Zamożność: średniozamożne Poziom mobilizacji: żaden Cechy społeczeństwa : Nieumarłe legiony - może zignorować koszt w sile ludzkiej wszelkiej produkcji czy działania o ile zapłaci podwójny koszt pieniężny. -1 DP mniej jest wymagane by powstrzymać klęskę głodu. (Ważne: cecha nie działa z przezbrajaniem). Specyficzne środowisko biznesowe - -3 KP, +7% do dochodu Diaspora bretońska - +2% do przyrostu naturalnego, -5% do dochodu Aktualne umowy i pakty: <tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste> Państwa satelickie: <tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn> Struktura narodowościowa : uzupełnia MG Struktura religijna : uzupełnia MG RE: Informacje ogólne - Everyone - 2020-10-05 <mapka mile widziana> WP (75): <wymieniamy prowincje i podajemy ile mają WP> Centra: wymieniamy tylko te które mamy - przemysłowe(<>): - finansowe - stoczniowe: - naukowe: - wywiadowcze Struktury: RE: Informacje ogólne - Everyone - 2020-10-05 Głowa państwa: Voldi von Nosferatu [promotor nauki cywilnej - +1 do nauki w działach Przemysł oraz Nauka, -5% do dochodu] Szef rządu: Voldi von Nosferatu Skład parlamentu: Ruch Bezruchu - 57% Panhumaniści - 24% Efiliści - 15% Żdś - 4% Następne wybory: co 40 lat Partie polityczne: Ruch Bezruchu - najpopularniejsza partia Demokratycznego Księstwa, pokojowi izolacjoniści promujący rozwój gospodarczy i handel z innymi państwami. Obyczajowi konserwatyści, status quo im bardzo odpowiada i nie chcą niczego zmieniać. Panhumaniści - partia twierdząca, że nieumarli to nieunikniony kolejny etap w rozwoju Ludzkości. Bardzo przychylnie patrzą na mniejszości ras żyjących, walcząc o równe prawa wszystkich ras, a także postulują działalności charytatywne poza granicami kraju. Efiliści - cieszący się najmniejszym poparciem spośród "dużych" partii; narodowościowcy krzyczący "żywi do domu", są przede wszystkim zainteresowani rozwojem militarnym kraju i zabezpieczaniem granic. O dziwo są przeciwko postawom prowojennym, bardziej działając wdg doktryny "chcesz pokoju, szykuj się na wojnę". ŻdŚ (Życie dla Śmierci) - partia hedonistów, czcicieli Slaneesh, oraz LGBT+. Nikt nie wie jakim cudem w ostatnich wyborach przekroczyli próg 4%, a wyborcy głosowali na tą partię w ramach żartu, nie spodziewając się że wejdzie do parlamentu. Zajmują się zabieraniem 4% głosów poparcia pozostałym partiom, czasem tylko popierając niektóre postulaty Panhumanistów. Postacie fabularne: Książę Voldi von Nosferatu RE: Informacje ogólne - Everyone - 2020-10-05 Ustrój: Nieumarli w odróżnieniu od żywych mogą cieszyć się przede wszystkim tym, że, cóż, nie umierają. A przynajmniej nie ze starości. Przedłużająca się stagnacja polityczna i nieefektywny system feudalny wampirzych hrabiów doprowadził do tego, że zwykły nieumarły lud miast i wsi pozostawiony by martwić się sam o siebie, z przerwami na płacenie podatków swoim niezainteresowanym losami kraju elitom, wykorzystywał rozwój technologiczny kumulując w swoich rękach coraz większe bogactwo i dosłownie wykupując sobie kolejne prawa. Po kilkuset latach okazało się, że nawet prawa do korony Sylwanii zostały wykupione przez władze miast i zastąpione wyborami - które ustalono na co 40 lat, bo nieumarłym nigdzie się nie spieszy. Prawo wyborcze mają wyłącznie obywatele, zaś obywatelami są wyłącznie nieumarli - rasy żywe mają pełne prawa żyć funkcjonować, pracować i zakładać rodziny, lecz nie mają jedynie prawa głosu. Tak więc co 40 lat, wraz ze stanowiskiem księcia, jest też wybierany skład parlamentu - dotychczas sprawowany przez 244 hrabiów, którzy ostatecznie sprzedali te prawa dla demokratów. Zarówno książę jak i parlamentarzyści są wybierani w wyborach powszechnych i jawnych. Wyjątkiem od tego jest 12 hrabiów, którzy nigdy nie sprzedali swoich praw hrabiowskich i dalej sobie spokojnie nie-żyją, uczestnicząc od czasu do czasu na obrady parlamentu i nie udzielając się zbytnio, bo w sumie po co. Stanowisko mają do-nie-żywotnie, a i nikomu nie zawadzają. Nowe nurty polityczne były przyjmowane w Sylwanii na spokojnie i bez wielkich rewolucji czy entuzjazmu. Nic nigdy nie zaburzyło stosunkowo spokojnego marazmu politycznego kraju, a wszelkie zmiany ustrojowe czy społeczne następowały w stosunku do reszty świata z odpowiednim opóźnieniem i przeciągłością. Z tego względu poglądy komunistyczne są tu szczególnie rzadkie - po co walczyć o jakąśtam równość i wspólność majątkową skoro można się po prostu samemu dorobić na przestrzeni kilkuset lat. Z głodu nieumarły przecież nie umrze. W Sylwanii panuje również tolerancja religijna. Nadal panuje zasada, iż religię państwową przyjmuje się tą, która jest wyznawana przez księcia - a obecny książę jest ateistą, podobnie jak gro nieumarłych. Nikogo zbytnio nie obchodzi co sąsiad wyznaje, byle się z tym nie obnosił. |