Twarzołamacze - Wersja do druku +- Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs (https://pnwpbf.eu) +-- Dział: Archiwum (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=99) +--- Dział: Edycja Warhammer (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=195) +---- Dział: Państwa (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=119) +----- Dział: Zachód (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=167) +------ Dział: [NPC] Masif Orcal (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=181) +------ Wątek: Twarzołamacze (/showthread.php?tid=650) |
Twarzołamacze - Verlax - 2020-10-09 Twarzołamacze (NPC) --------------------- Jakby komunistów i hord Chaosu było jeszcze mało, klan Twarzołamaczy zdołał rozszerzyć swoje władanie poza Massif Orcal, tworząc zręby nowego państwa w Bretonii. Twarzołamacze nie są zainteresowani niczym innym jak porządną bitką. Respektują tylko siłę oraz państwa, które sa gotowe jej użyć. Tym, którzy są najpotężniejsi - może i zaoferują swoją. Obecnym szefem Twarzołamaczy jest herszt Mordomasakrator.
------ Wpływ potrzebny by Twarzołamacze znaleźli się w strefie Wpływów: 10 UWAGA: na potrzeby Wpływów u Twarzołamaczy Reputacja nie ma znaczenia (zarówno negatywna jak i pozytywna). LUBI: państwa rozpoczynające wojny ofensywne, walka dla samej walki NIE LUBI: granie singleplayera ------ Wszystkie państwa, które mają Wpływ "10" u Twarzołamaczy: +1 do badań wojsk lądowych, +3 Zaopatrzenia per slot przemysłowy. Państwo, które jako pierwsze osiągnie 10 jest uznane za DOMINUJĄCE. Status DOMINUJĄCEGO utrzymuje się przez 3 tury, po czym po raz kolejny jest sprawdzany w porównaniu z innymi państwami (czy ktoś nie ma więcej Wpływu ponad 10). Państwa, które są DOMINUJĄCE uzyskują następującą zdolność: Twarzołamacze dedykują i przekazują jako siły sojusznicze elitarną armię (5 zmech). Twarzołamacze dostarczają do niej zaopatrzenie i paliwo - będzie też na bieżąco uzupełniała straty. Gracz może wydawać jej rozkazy - sojusznicza armia orków jednak jest… ehm… tępa i zrozumie raczej podstawowe komendy. Domagają się pełni wrażeń i żądają bycia wrzuconymi prosto do uczciwej walki. ------- DODATKOWA AKTYWNOŚĆ: Państwa, które zaatakują Twarzołamaczy siłami wojskowymi lądowymi, a następnie po starciu wycofają się z jego terytorium otrzymają Wpływy u tego państwa (respekt przez walkę). Państwa mające 10 Wpływu mogą się co turę licytować o kupno wydobywanej ropy i metali rzadkich z terytorium Twarzołamaczy, cena bazowa - 5 mln. Podbicie stawki musi być minimum o 0,5 mln i deadline licytacji zawsze mija w połowie tury. SPECJALNA ZASADA: Jeśli sojusznicza armia Twarzołamaczy jest w boju, Twarzołamacze ignorują limit 3 tur na sprawdzenie czy państwo jest dalej dominujące i zamiast tego sprawdzają to co turę. (///. w praktyce może to znaczyć, że z roku na rok armia może zdecydować się zmienić strony bo inne państwo będzie dominujące wpływami) ------- INNE DANE: WP: 38 (20 Massif Orcal, 5 Pornic, po 1 w każdej innej prowincji) Ludność: 14 mln Wojsko: 2 panc I, 6 zmech II, 3 piech III, 3 piech II plot, 3 piech II ppanc 13 piech I, 2 m II, 4 m I, Lotnisko: Massif Orcal Lekkie Umocnienia Lądowe (twierdza): Massif Orcal RE: Twarzołamacze - Verlax - 2020-11-24 2703 Twarzołamacze są bardzo niepocieszeni żenującą bojowniczością otaczających ich państw. Wojna domowa w Estalii może to jednak zmienić. Herszt Mordomasakrator ogłosił, że państwo z najbardziej efektywnym, silnym, walecznym korpusem ekspedycyjnym do tej wojny uzyska specjalną przychylność klanu. RE: Twarzołamacze - Verlax - 2020-12-13 2704 Aktualizacja Wojskowa: +1 zmech I +3 piech II plot -3 piech I +1 m I RE: Twarzołamacze - Verlax - 2021-04-30 2710 Aktualizacja Wojskowa: Modernizacje: 6 zmech I -> 6 zmech II, 3 piech I -> 3 piech III, 3 piech I -> 3 piech II ppanc Produkcja: , 2 panc I, 2 m II Wojsko: 2 panc I, 6 zmech II, 3 piech III, 3 piech II plot, 3 piech II ppanc 13 piech I, 2 m II, 4 m I, |