Informacje Ogólne - Wersja do druku +- Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs (https://pnwpbf.eu) +-- Dział: Archiwum (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=99) +--- Dział: Edycja Warhammer (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=195) +---- Dział: Państwa (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=119) +----- Dział: Północ (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=166) +------ Dział: Plemię Kurganów (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=159) +------ Wątek: Informacje Ogólne (/showthread.php?tid=875) |
Informacje Ogólne - Riper - 2021-02-17 Stolica: Izborak Ustrój: Plemię [Autorytaryzm] Model gospodarczy: Gospodarka Plemienna [keynesizm] Język/i urzędowy/e : Norskański Dane na: 2710 Ludności : 23.6 mln Reputacja: 0 Zamożność: średniozamożne Poziom mobilizacji: 1 Cechy społeczeństwa: KREW DLA BOGA KRWI - -2KP co turę. +1 do badań w turze dla działów wojskowych (Wojsko Lądowe, Lotnictwo, Nauka), jeśli w turze wojennej używałeś odpowiadających sił wojennych do walki. CZASZKI NA TRON CZASZEK - zniszczenie 20 jednostek wojskowych przeciwnika daje darmowy, ponad limit Punkt Prosperity na kolejną turę oraz slot przemysłowy, -5% do dochodu. Aktualne umowy i pakty: Przynależność do Rady Chaosu Pakt o Nieagresji z: -WWL -DRW -FKKA Sojusz obronny: -ZSRR -WWL -ZWCh Państwa satelickie: Struktura narodowościowa : Ludzie (Kurganie) - 72% Ludzie (Kislevici) - 18% Krasnoludy (Karaz Ankor) - 9% Inne - 1% Struktura religijna : Chaos (Khorne) - 82% Panteon Karaz Ankor - 9% Ursun - 8% Inne - 1% RE: Informacje Ogólne - Riper - 2021-02-17 WP (87): Izborak - 23 Praag,Kislev - 10 Erengrad - 9 Czernevorota - 8 Svarograd, Kraka Ravnake - 5 Majka Uvemny - 0 Reszta- 1 Centra: - przemysłowe: Izborok - naukowe: Belyevorota Struktury: Kislev,Svarograd,Izborak, Czernevorota : Lekkie umocnienia Praag: Lotnisko RE: Informacje Ogólne - Riper - 2021-02-17 Głowa państwa i szef rządu: Zar Karolus [Bezwzględny: +5% siły ludzkiej. Jeśli użyto PP (2) na Wojsko Lądowe, Lotnictwo bądź Flotę, państwo uzyskuje dodatkowo +10 KP]. Skład parlamentu: Rada Plemion - Kulowie (główna siła) - Kvellingovie - Garharowie - Tahmakowie - Hastlingowie - Tokmarowie - Yusak - Kazagowie - Avagowie - Dolganie Postacie fabularne: Zar Karolus z plemienia Kulów Enaree - starszy od spraw zewnętrznych Generał Sił Naziemnych Vadash'sko "Zabójca" Generał Sił Naziemnych Lewle'sko "Duch Generał Sił Powietrzchnych Levedi'sko "Gołąb" Szaman Norglin RE: Informacje Ogólne - Riper - 2021-05-16 Ustrój: Kurganie po zjednoczeniu przez Karolusa rządzeni są twardą ręką Hegemona, on wydaje rozkazy i oczekuje bezwzględnej lojalności. Zmiana po królu jednak jest taka, że poza aktualnym Hegemonem istnieją niewiele niżsi rangą, którzy słuchają, co on ma do powiedzenia, i mimo że pozycja Wielkiego Zara jest niezbywalna inaczej, niż przez śmierć, może się okazać, że po kilku nietrafionych decyzjach Wielkiemu Zarowi może się nagle umrzeć, a Zarowie reszty plemion mogą już mieć gotowego nowego kandydata na jego miejsce na drugi dzień. Najczęściej jednak w razie niezgody następuje wyzwanie na oficjalny pojedynek zgodnie z tradycją Kurgan, tak bowiem obierano wodzów od wieków. Jeśli aktualny Wielki Zar padnie w chociażby bitwie, zarowie wszystkich plemion i generalicja zbiera się w Izborak, by spośród siebie wyłonić najpotężniejszego. Nikt nie może podważyć prawa wygranego, chyba że pojedynkiem. |