Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs
Informacje Ogólne - Wersja do druku

+- Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs (https://pnwpbf.eu)
+-- Dział: Archiwum (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=99)
+--- Dział: Edycja Warhammer (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=195)
+---- Dział: Państwa (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=119)
+----- Dział: Wschód (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=168)
+------ Dział: Ziemie Pasterza (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=147)
+------ Wątek: Informacje Ogólne (/showthread.php?tid=971)



Informacje Ogólne - el roberto - 2021-05-20

[Obrazek: 1bf7507a2d446.png]

Stolica: Gorgoth
Ustrój: Tyrania Ras Chaosu (totalitaryzm)
Model gospodarczy: Anarchokomunizm (keynesizm)
Język/i urzędowy/e: Grumbarth, Czarna Mowa, kwiki i chrumkania zwierzęce

Dane na: turę 15

Ludność: 24,6 mln
Reputacja: -1
Zamożność: Bardzo Zamożne
Poziom mobilizacji: Pobór rozszerzony: 3% populacji, kara do dochodu -10%.

Cechy społeczeństwa:
  • Anarchokomunizm: Raz na turę kosztem 1 pkt. stabilności i -5% dochodu można zyskać dodatkowy slot przemysłowy

  • Chaotyczny system polityczny: -3 KP normalnie, ale +6 KP jeśli w tej turze spadła stabilność

  • Magisterium: -1% siły ludzkiej, koszt utrzymania magów zmniejszony o 2 mln (min. koszt 1 mln), +1 do researchu wszystkich zaklęć (wymaga kontroli nad prowincją Dalamar)

  • Kościół, Szkoła, Strzelnica - +1 do produkcji piechoty ze slotów, +3% do dochodu, +3% do siły ludzkiej

  • Niebezpieczne pogranicze - maksymalna stabilność spada do 9

  • Stowarzyszenie Magitechniczne - -4% dochodu, (Technika) - Pełny koszt researchu każdej technologii zostaje zredukowany o 1.

  • Ciemiężone ogry - zapotrzebowanie na DP jest większe o 1
  • Rewolucyjny Wiatr ze Wschodu - +5% siły ludzkiej

Aktualne umowy i pakty:
  • Międzynarodowe Stowarzyszenie Magitechniczne
  • Międzypaństwowe Centrum Badań nad Chorobami Zakaźnymi
Państwa satelickie:

Struktura narodowościowa:

45% - Zwierzoludzie
35% - Ogry
8% - Skaveni
2% - Ludzie
3% - Krasnoludy (Chaosu)
2% - Krasnoludy (Karaz Ankor)
5% - Inne

Struktura religijna:

50% - Chaos (Niepodzielny)
35% - Wielki Czerw
9% - Rogaty Szczur
3% - Chaos (Hashut)
2% - Ateizm/Chaos (Necoho)
1% - Panteon Karaz Ankor)
1% - Inne


RE: Informacje Ogólne - el roberto - 2021-05-20

[Obrazek: eb0f64a71c978.png]

WP (264):
Gortgoth: 39
Ponyville: 38
Grey Hag: 38
Cha-Mythryn: 28
Nowy Altdorf: 26
Venethyr: 25
Bramy Zharr: 5
Xanthal: 5
Southern Mournwall: 5
Bilsipur: 5
Farmville: 5
Dalamar: 5
Herdling: 5
Riptear: 5
Hog's Road: 5
Bon-Thunum: 5
Traveler's Roughroad: 5
Many Arrows: 2
Reszta: 1 [13]
Góra Grimfang: 0
Cha-Thair: 0 
Karak Retong: 0 
Cha-Dwathen: 0 
Firespike: 0 
Deamon's Stump: 0 
Broken Spines: 0
Centra:
- przemysłowe: Grey Hag, Cha-Mythryn
- finansowe: Venethyr, Gortgoth, Ponyville, Grey Hag
- stoczniowe:
- naukowe: Bramy Zharr
- wywiadowcze

Struktury:
- lotnisko: Gortgoth, Craighack, Mournwall, Morag-Bador (pojemność 8)
- stacje radarowe: Flinstone, Krzesymar, Venethyr



RE: Informacje Ogólne - el roberto - 2021-05-20

POSTACIE FABULARNE

Pasterz: Varagath Krwawe Kopyto, (Wieszcz Chaosu: -9% do dochodu, +1 do produkcji wojsk zmechanizowanych i pancernych ze slota, +2 do produkcji zaopatrzenia).

Władca Bestii: Che Strajkopyto (Towarzysz ze Wschodu: +5% siły ludzkiej, -5% dochodu)

Sławni i nielubiani:

J02JAS2-G01D|33RG
Wkurwomir Okrutnik
Megaloman Bozzag