Stocznie Kartelu Hauptmana
#1
2205

Stocznie Kartelu Hauptmana mają możliwość zbudowanie osobom prywatnym i terytoriom niszczycieli pierwszej generacji, w cenie 6 mln $ za eskadrę; można też zamówić FT w cenie 12 mln $ za flotyllę. Należy zapewnić oczywiście własne załogi.
Zamawiający oczywiście musi nie być na liście embargowanych przez LNN.

Od 2206 będzie możliwość zamawiania niszczycieli II generacji.
Spodziewamy się też możliwości sprzedawania ulepszonych FT w niedalekiej przyszłości.

Kartel Hauptmana ma świadomość, że w każdym wypadku nie jest to sprzęt najlepszej możliwej dla Nandanu generacji, ale do obrony przed krakenami jest ponoć wystarczający.

***
Kartel może też skupić niszczyciele niskich generacji w celu odsprzedaży (osobom prywatnym lub zamawiającym).

//3 mln $ za eskadrę niI, wyżej niż złom. Wiem, nikt pewnie na to nie pójdzie, ale handlarz musi wystawić ofertę, da?
Odpowiedz
#2
2206

Manticore składa zapytanie dotyczące ceny niszczycieli II generacji, które miały być dostępne od bieżącego roku.
Odpowiedz
#3
2206

Kartel Hauptmana informuje że ma możliwość sprzedaży eskadr niszczycieli drugiej generacji w cenie 9 mln $ za sztukę. Oczywiście, należy zaznaczyć o ograniczonych możliwościach wytwórczych w skali jednego roku.
Z niemałą dumą też informujemy że od tego roku stocznie Kartelu mogą sprzedawać FT* (w cenie 12 mln $) - będące nieco lepiej zautomatyzowane (1,5k rekrutów trzeba do obsadzenia) i wyposażone w podstawowe uzbrojenie przeciwkrakenie i przeciw łodziom podwodnym (nie są w stanie się samodzielnie obronić przed większym atakiem, dysponują jakąś ochroną).
Odpowiedz
#4
2206

Królestwo proponuje kartelowi zakup 5 eskadr wycofanych ze służby niszczycieli I generacji. Chętnie przyjmiemy w ramach rozliczenia 1 FT* i 3 mln$. Prosimy o potwierdzenie. Czy w razie złożenia zamówienia na niszczyciele II generacji, budowa okrętów potrwałaby standardowe 2 lata?

//Czy to powinno być oznaczone w szlakach handlowych? Jeśli tak, to jak?
Odpowiedz
#5
(2022-02-26, 01:08)Richtus napisał(a): 2206

Królestwo proponuje kartelowi zakup 5 eskadr wycofanych ze służby niszczycieli I generacji. Chętnie przyjmiemy w ramach rozliczenia 1 FT* i 3 mln$. Prosimy o potwierdzenie. Czy w razie złożenia zamówienia na niszczyciele II generacji, budowa okrętów potrwałaby standardowe 2 lata?

//Czy to powinno być oznaczone w szlakach handlowych? Jeśli tak, to jak?

Kartel może zakupić owe pięć eskadr, chętny jest też na rozliczenie częściowo w gotówce a częściowo w FT*.

Tak, czas realizacji zamówień jest standardowy - jedynym wyjątkiem są właśnie niszczyciele I generacji, których pewną ilością Kartel dysponuje już w porcie.

//szlak prowadzisz od Schechem do miejsca odbioru, czyli takiego które masz skomunikowane FT i najlepiej na terenie swojego kraju. Daleko nie masz Tongue
Odpowiedz
#6
2206

Doskonale, transakcja zostaje zawarta.
Odpowiedz
#7
2207

Manticore doszło do porozumienia z Hauptman Cartel w kwestii sprzedaży kartelowi ciężko uszkodzonego krążownika II generacji.
Odpowiedz
#8
2208

Królestwo sonduje możliwość wykorzystania stoczni kartelu Hauptmana w charakterze stoczni remontowych - zakładamy, że skoro kartel jest w stanie produkować niszczyciele II generacji, to może też je remontować. Skoro rok temu odkupił od nas ciężko uszkodzony krążownik, to pewnie może też je dla nas remontować, prawda?
W sumie mamy do remontu:
1 niII uszkodzone
1 krII uszkodzone
i jesteśmy skłonni zapłacić Hauptmanowi 18 mln$ za ich naprawienie. Czy kartel ma techniczne możliwości podołania temu wyzwaniu i czy nasza oferta jest satysfakcjonująca?

//"Uszkodzone - oznacza koszt remontu równy połowie kosztu (z zajęciem slotu)" - ja proponuję opłacenie pełnego kosztu, także 9mln$ to koszt naprawy, a drugie 9 mln$ zysk kartelu.
Odpowiedz
#9
(2022-05-25, 02:04)Richtus napisał(a): 2208

Królestwo sonduje możliwość wykorzystania stoczni kartelu Hauptmana w charakterze stoczni remontowych - zakładamy, że skoro kartel jest w stanie produkować niszczyciele II generacji, to może też je remontować. Skoro rok temu odkupił od nas ciężko uszkodzony krążownik, to pewnie może też je dla nas remontować, prawda?
W sumie mamy do remontu:
1 niII uszkodzone
1 krII uszkodzone
i jesteśmy skłonni zapłacić Hauptmanowi 18 mln$ za ich naprawienie. Czy kartel ma techniczne możliwości podołania temu wyzwaniu i czy nasza oferta jest satysfakcjonująca?

//"Uszkodzone - oznacza koszt remontu równy połowie kosztu (z zajęciem slotu)" - ja proponuję opłacenie pełnego kosztu, także 9mln$ to koszt naprawy, a drugie 9 mln$ zysk kartelu.

Kartel ma takie możliwości i przyjmuje ofertę. Naprawione towary do odbioru w 2208.

//Zapłata z góry bo tak mi wygodnie. Mi MG.
Odpowiedz
#10
2208

Doskonale, umowa zawarta.

//Rozumiem, że w tym wypadku nie ma potrzeby wrzucania tego do szlaków handlowych.
Odpowiedz