Koncepty DLC
#11
Można to by było robić na etapie sprawdzania budżetów ale to był mój własny fetysz i tak naprawdę nikogo nie namawiam Tongue
Odpowiedz
#12
(2023-03-02, 00:26)Richtus napisał(a): Można to by było robić na etapie sprawdzania budżetów ale to był mój własny fetysz i tak naprawdę nikogo nie namawiam Tongue

To ja podziękuję Tongue Może jak Verlax wróci kiedyś do GMki, to się skusi...
Odpowiedz
#13
Ja się zgadzam z Verlaxem i Richtusem: jak ktoś ma gdzie kolonizować, to nie ma sensu żeby miał dostawać WP za siedzenie cały czas w tych samych prowkach.
Odpowiedz
#14
(2023-03-02, 00:25)prehi napisał(a): Podoba mi się zdanie Richtusa, nie będę robić nic z zasadami w tej edycji! ^^

Co do sumy 10 PK jest taki drobny problem, że trzebaby robić przegląd PK raz na turę u wszystkich, spisy i podobne - i dać deadline na kolonizację jako deadline na uzupełnienie PK, z ogłoszeniem przyłączenia przez MG. Niby można, ale nie wiem czy warto.
Jawna kolonizacja? Odkąd handel jest jawny nie ma co tego ukrywać, a dodatkowo <<fabularnie>> cięzko jest ukryć fakt osadnictwa czy kocopolę?
Odpowiedz
#15
To inne DLC

Zanim będzie za późno, planuję DLC które ustali maksymalny limit slotów przemysłowych ze wszystkich źródeł - z metali, cech, techów - jako mnożnik od "bazowej" wartości (od WP). Myślę o x4 - niby bardzo dużo, ale jak widzę po budżetach, jest osiągalne. Ew x3.

Co myślicie?
(macie mało czasu, prawie piszę DLC!)
Odpowiedz
#16
Nje.

Nie zabieraj mi przyjemności posiadania miliona slotów przemysłowych, już tylko to mi zostało T_T
Odpowiedz
#17
(2023-03-02, 19:10)Gandzia napisał(a): Nje.

Nie zabieraj mi przyjemności posiadania miliona slotów przemysłowych, już tylko to mi zostało T_T

Spokojnie, dam DLC z karencją roczną, czyli jak ogłoszę wprowadzenie teraz, to będzie działało od budżetu 10006 włącznie. To wystarczy, prawda?
^^
Odpowiedz
#18
Nje!
Albo daj limit "Wymóg DP x 3" lub "Bazowe x3" co korzystniejsze dla gracza : <. Inaczej będzie mi smutno!
Odpowiedz