Informacje Ogólne
#1
Stolica: Great Ogham 
Ustrój: Teokracja(totalitaryzm)
Model gospodarczy: Centralne Planowanie
Język/i urzędowy/e : brak jezyka urzedowego


Dane na: <2715>

Ludności : <37 mln>  
Reputacja: <0> 
Zamożność: <średniozamożne>
Poziom mobilizacji: <1>

Cechy społeczeństwa :

Błogosławieństwo Nurgla - +2% do przyrostu naturalnego, zespoły naukowe z dziedziny nauki mogą zostać poświęcone na opracowanie patogenu, gdy mają co najmniej 3 punkty umiejętności zamiast 5

Zgniłe kadłuby - okręty mogą zostać naprawione bez użycia slotu wyłącznie za koszt w gotówce, ale koszt pieniężny rośnie dwukrotnie.

Władcy Mórz - wszystkie okręty mają zasięg większy o 1

Aktualne umowy i pakty:
Przysięga z Iskvard 10 letni pakt o nieagresji + pakt militarny z Republiką Chaosu
Pakt Zakonny - ścisły sojusz militarno - technologiczny z Zakonem Wybrańców
Członek Rady Chaosu
Stowarzyszenie Magitechniczne (Technika) - Pełny koszt researchu każdej technologii zostaje zredukowany o 1. (-4 % dochodu)
Państwa satelickie:
Związek Estalii (Zakon Nurgla otrzymuje 10% dochodu Narodowej Estalii (9,2 mln) co turę. Zakon Nurgla uzyskuje wyłączność na korzystanie z dostępnych złóż surowców z wyjątkiem Borgas. (+1 metal przemysłowy co turę za darmo dla Zakon Nurgla)

Struktura narodowościowa : 
Ludzie (Norskanie) - 52%
niziołki - 15,43%
Ludzie (Arabia) - 11,92%
Zwierzoludzie - 6,49%
Ludzie (Bretończycy - 2,59%
Elfy (Mroczne) - 3,70%
Ludzie (Amazonki) - 2,45%
Jaszczuroludzie - 3,15%
Inne - 0,64%

Struktura religijna : 

Chaos (Nurgle) - 80%
Ateizm/Chaos (Necoho) - 13%
Chaos (Niepodzielny) - 2%
Pani Jeziora - 2%
Khaine - 2%
Inne - 1%
Odpowiedz
#2
[Obrazek: HIIhGYJ.png]

WP (<110>):
Great Ogham(stolica) - 21 WP
Og - Agog - 9 WP
Heimseter - 6 WP
Cytadela Lead - 6 WP
Kuźnia Przedwiecznych - 6 WP
San Pedro del Sul - 5 WP
Wybrzeże Wielorybów - 5 WP
Mud Hats - 5 WP
Varaland - 5 WP
Ochness - 4 WP
Szczyty Bestii - 4 WP
Bleakmor - 4 WP
Isle of Wights - 4 WP
Bol A hat - 3 WP
Grobla Gigantów - 3 WP
Llenog - 3 WP
Small Hogs - 3 WP
Great Hogs - 3 WP
Mires - 3 WP
Bogs - 3 WP
Nerja - 1 WP
Iskvard - 1 WP
Trollbo - 1 WP
Bragnir - 1 WP
Ulfsland - 1 WP
Centra: wymieniamy tylko te które mamy
- przemysłowe : 2 (Og - Agog, Great Ogham
- finansowe
- stoczniowe: 1 (Cytadela Lead)
- naukowe: 1 (Great Ogham)
- wywiadowcze 0

Struktury:
Baza morska w Bol A hat
Baza morska w Cytadela Lead
Baza morska w San Pedro del Sul
Baza morska w Isle of Wights
Lotnisko w Heimseter
Lotnisko w Varaland
Stacja Radarowa w Great Ogham
Stacja Radarowa w Cytadela Lead
Stacja Radarowa w Isle of Wights
Lekkie Umocnienia w Varaland
Lekkie Umocnienia w Ulfsland
Lekkie Umocnienia w Bragnir
Odpowiedz
#3
Głowa państwa:Wielki Mistrz Azkag de Ghak [wieczny wódz, +2 KP co turę]

Szef rządu: Wielki Komtur Velones Graba

Skład parlamentu: (nie dotyczy)

Następne wybory: (nie dotyczy)

Partie polityczne:
Postacie fabularne:

Wielki Mistrz Azkag nie wiadomo, ile liczy lat ale , od dłuższego czasu zarządza zakonem , Jest bardzo okrutny, ale oddany Nurglowi, uwielbia patrzeć jak rodzi się nowe życie na gruzach starego. Ma też, mały własny ogród imitujący ten, który posiada Nurgle pracują na nim niewolnicy i inni wyznawcy.

Wielki Komtur Velones Graba, to zastępca, zajmuje się częściowo magią , to fanatyk, nie znosi sprzeciwu i ogólnie raczej woli niszczyć niż w przeciwieństwie do mistrza nadawać nowe życie.
Odpowiedz
#4
Ustrój:

Zakon, to państwo teokratyczne w którym rządzi głównie Mistrz i jego rada, to najbardziej oddani wyznawcy, którzy wspierają Nurgla w jego działaniach.
Niewolnicy(głównie ludzie z podbitych klanów) zajmują się praktycznie wszystkim po za służbą na froncie, praw nie posiadają i często są obiektami eksperymentów Wielkiego Komtura i Mistrza.


Religia jest tylko jedna(Nurgle), każdy kto wyznaje inną , jest mniej tolerowany
Odpowiedz