Liczba postów: 1329
Liczba wątków: 116
Dołączył: May 2020
2025-09-14, 15:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2025-10-01, 17:17 przez Millenium.)
FEDERACJA BAJKAŁU
Stolica:
Moroodliin Nuur
Ustrój:
Republika Federalna (Demokracja scentralizowana)
Model gospodarczy:
Gospodarka rynkowa (Keynesizm)
Język/i urzędowy/e :
Mongolski, Mandaryński
Dane na:
2132
Ludności :
5,4 mln
Reputacja:
0
Zamożność:
bardzo zamożne
Poziom mobilizacji:
1
Cechy społeczeństwa :
* Duch narodowy: Surwiwalizm - Jedno darmowe podbicie dla każdej akcji wywiadowczej. O mln 5 ¥ tańsze badanie wszystkich technologii z dziedziny przemysłu i nauki. Warunek PP: stabilność 6+.
* Życiodajny Bajkał: +1 żywności (nie można eksportować), jeżeli kontrolowane są prowincje Moroodliin Nuur i Ułan-Ude.
* Eksploracja Syberii: można wydać PP na eksplorację Syberii i wylosowanie jednego znaleziska.
* Narodowy Program Energetyczny: zasilony uranem reaktor jądrowy, może dodawać slot specjalistów zamiast slotu produkcyjnego
Aktualne umowy i pakty:
<tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste>
Państwa satelickie:
<tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn>
Struktura narodowościowa : uzupełnia MG
Struktura religijna : uzupełnia MG
"All strange and terrible events are welcome, but comforts we despise. My honour was not yielded, but conquered merely. I will not be triumphed over."
Liczba postów: 1329
Liczba wątków: 116
Dołączył: May 2020
2025-09-14, 15:59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2025-09-24, 17:07 przez Millenium.)
WP (81):
Moroodliin Nuur (23)
A1 Tuva (5)
A2 Zavkhan (5)
A3 Khovsgol (9)
A4 Govi (1)
A5 Altai (1)
A6 Hami (1)
A7 Selenge (1)
A8 Khentii (1)
A9 Chita (20)
A10 Buriacja (1)
A11 Batakan (5)
A12 Zabajkalski kraj (1)
A13 Hulunbuir (5)
A20 Hulun Buir (1)
A79 Jiuquan (1)
Centra: wymieniamy tylko te które mamy
- własne: Centrum Przemysłowe w A9 Chita
- przejęte: -
Struktury:
lotnisko w A7 Selenge
"All strange and terrible events are welcome, but comforts we despise. My honour was not yielded, but conquered merely. I will not be triumphed over."
Liczba postów: 1329
Liczba wątków: 116
Dołączył: May 2020
2025-09-14, 15:59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2025-10-01, 17:17 przez Millenium.)
Głowa państwa: Lubsan-Erdene Batbayar (Mongolski nacjonalista - każda wyprodukowana dywizja kawalerii i zmechanizowana daje +2 KP)
Szef rządu: Bat-Erdene Altangerel (Mecenas przemysłu wojskowego - za 5 KP do końca tury możesz korzystać z efektu polityki 'intensywne zbrojenia')
Skład Wielkiego Churalu: 98 członków
Następne wybory: co 4 lata - następne w 2134 roku
Wybrana polityka: Dryf polityczny
Dowódcy:
gen. Subotai um.1
gen. lot. Memai um.1
Zespoły naukowe:
Zn. Shinjlekh Ukhaan (SU) um.3
ZN-program jądrowy um.1
Zespoły wywiadowcze:
-
Postacie fabularne:
Lubsan-Erdene Batbaya
Bat-Erdene Altangerel
Partie polityczne:
Bajkalska Partia Zjednoczenia - rządzące ugrupowanie polityczne, które stanowi tzw. centrum. Dzieli poglądy częściowo z lewicą i prawicą, ale odcina się od skrajnych ugrupowań. Z uwagi na swoją historię jest pierwszą partią oraz partią rządzącą od początku istnienia Federacji. Głównym motywem przewodnim BPZ jest stabilny rozwój przemysłowy, socjalny wraz z naciskiem na bezpieczeństwo wewnętrzne i zewnętrzne. BPZ optuje za zrównoważoną polityką zagraniczną.
"All strange and terrible events are welcome, but comforts we despise. My honour was not yielded, but conquered merely. I will not be triumphed over."