2020-05-17, 19:38
To jest inny problem, ale jest to dość ważna kwestia.
Zmiany i wątpliwości
|
2020-05-17, 19:38
To jest inny problem, ale jest to dość ważna kwestia.
(2020-05-17, 19:30)Milord napisał(a): 1. nevermind, nie umiem czytać Przejrzałem. Generalnie, tworząc mapę starałem się robić tak by było zawsze jasne jaka prowincja ma dostęp do czego. Jednocześnie, tak - uznałem, że jest fajnie kiedy jedne prowincje mają dostęp tylko do jednego morza, a inne do więcej niż jednego. W przykładach co podałeś: Potwierdzam to co napisałeś, wszystko się zgadza, tak jak planowane - Dubaj tylko Zatoka, Maskat tylko Morze, Zahedan obydwa. Podobnie też przypadek z Morzem Adeńskim i Morzem Czerwonym. I tutaj przyznaję, że rzeczywiście tu jest to źle zrobione. Zamysłem było by Nampula nie miała połączenia z Basenem Mozambickim. Podobne nieścisłości mogą też być w kilku innych przypadkach. Jak teraz spojrzałem - widzę jeden z nich na Morzu Południowo-chińskim. Tam gdzie znajdę w najbliższym czasie poprawię te granice akwenów. Zrobię to już na mapie politycznej od Vegety. Dzięki Milord za feedback.
2020-05-17, 22:11
Czy jeśli w 2 turze stawiam CN i mam do niego surowce to on pracuje instant, czy dopiero od 3 będą efekty?
2020-05-17, 22:14
(2020-05-17, 22:11)Troll napisał(a): Czy jeśli w 2 turze stawiam CN i mam do niego surowce to on pracuje instant, czy dopiero od 3 będą efekty?Poprzednia strona. https://pnwpbf.eu/showthread.php?tid=3&pid=1191#pid1191
2020-05-18, 21:13
Jak wygląda handel lądowy przez prowincje niczyje lub tereny państw trzecich?
2020-05-18, 21:15
Prowincje niczyje, pusto, dziko - autostrady rozwalone, drogi nie zbudowane... praktycznie nie da się jechać
Obce terytorium - Paaaanie.... piękna autostrada przez całą długość, jedynie się dogadać z włodarzem czy i za ile można jechać
2020-05-18, 21:16
koń zwalony
2020-05-18, 21:22
no jak wygląda: właśnie tak
2020-05-18, 22:20
Co do handlu. Brzmi to logicznie, ale warto zawrzeć w zasadach.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|