Kółko reformatorskie zasad PNW
#21
Generację zero bym zostawił chociażby ze względu na lotnictwo - możliwość zbudowania myśliwców bez techa znacznie zmniejszy stres związany z tym, że zomsiad wziął lotnictwo 1 na start i ma bombowce, którymi może nas bezkarnie bombardować.

Z wywaleniem specjalizacji (poza garnizonową, która w propozycji niezbędnika znalazła się tylko dlatego, że zapomniałem o jej istnieniu i że wypadałoby ją usunąć) jest taki problem, że nie bardzo widzę, co tu można wywalić. Specjalizacje "mobilnościowe" dla artylerii to must have, jeśli mamy ją zostawić w takiej formie, jak jest teraz, piechXkaw można wywalić, ale wtedy i tak znajdzie się ktoś, kto gra Mongołami i chce kawalerię. Specjalizacje "komandoskie" czy przeciwpancerne/przeciwlotnicze też są raczej nie do zastąpienia (bo jeśli uznamy, że nasza dywizja piechoty może wszystko, to wyobrażam sobie Fanatyka, który w turze 0 zbudował we wszystkich slotach samoloty transportowe i w turze 1 zrzucił całą startową armię na stolicę somsiada). Dla lotnictwa tych specjalizacji nie ma tak dużo, więc też bym je zostawił.

Powrót zaopatrzenia imho na plus, ale tu powinien się wypowiedzieć Richtus, jak już skończy eksperyment zwany edycją bez zaopatrzenia.
Odpowiedz