Federacja Antyfaszystowska (ger. Antifaschisticher Bundesstaat, eng. Anti-Fascist Federation, w skrócie Antifa)
Stolica: Düsseldorf
Ustrój: Republika federalna (demokracja zdecentralizowana)
Model gospodarczy: Wolny rynek skręcający w kierunku solidaryzmu (keynesizm)
Język/i urzędowy/e : niemiecki, holenderski
Dane na: 10008
Ludność: 29,6 mln +4,77 mln Belgów
Reputacja: 5
Zamożność: średniozamożne
Poziom mobilizacji: Armia zawodowa
Cechy społeczeństwa:
- Dusze geszeftsmannów - Sprzedaż netto* surowców / DP generuje w kolejnej turze +5% dochodu za każdy sprzedawany surowiec/DP. (*sprzedaż surowców i DP - kupno surowców i DP = sprzedaż netto) [wymaga: cecha nie działa, jeśli przy okazji sprzedaży surowców / DP kupiliśmy jakąkolwiek ilość sprzętu] (cecha startowa)
- Kompulsywny antyfaszyzm - Decyzje o rozpoczęciu wojny z faszystami są tańsze o 10KP; możemy na tym zyskać (MG decyduje co jest “faszyzmem”). Zakończenie wojny z faszyzmem inne niż zakończenie faszyzmu kosztuje zawsze 1 stabilności. (cecha startowa)
- Muzyczno-kulturalne dziedzictwo - +5KP co turę. Każde wydarzenie / tajne wydarzenie / rozkazy gracza z Antify musi być wsparte co najmniej jednym linkiem muzycznym. Inaczej, Antifa traci 5KP za każdy post bez tegoż! (cecha startowa)
- Dziedzictwo Oktoberfestu - jeśli spełniamy wymagania PP “konsumpcja” za pomocą własnej produkcji, otrzymujemy +10% dochodu, +5K+ w danej turze. (cecha startowa)
- Miasto wielu fabryk - -1 mln $ koszt wszystkich wojsk. Nie sumuje się z efektami polityki “intensywne zbrojenia”. [wymaga: posiadania prowincji Kassel] (cecha startowa)
- Tradycja dobrej zabawy całego narodu - Organizacja przedsięwzięć kulturalnych ma o 50% mocniejszy efekt wydawanych pieniędzy. (cecha startowa)
- Archiwum Unii Europejskiej (jeden z 7 Cudów Europy) - +5K+ co turę. Raz na turę obniżenie kosztu jednorazowej budowy (w jednej prowincji) o 50%. [wymaga: posiadania prowincji Essen] (cecha startowa)
- Przedsiębiorczy (od 10k1)
- Negatywny PR ARL - W oczach naszej opinii publicznej, "Reputacja" ARL jest o 3 niższa niż wynika ze statystyk. Średnio - niektórzy sądzą że znacznie gorzej. (od 10k3)
- Emancypacja - możemy co roku wydać 5% dochodu [zaokrąglane w górę do pełnych milionów $] na cele statutowe organizacji Emancypacja. Pieniądze muszą być wydane czytelnie. || Przekazanie tych funduszy do centrali w Lucaigh zwalnia nas z rozliczania i generuje w turze przekazywania +2KP. (od 10k2)
- OKAE [Oddział Kulturowy Akcji Emancypacji - cecha organizacji] - +2K+ co turę na cele Akcja Emancypacja. Podczas organizowania wydarzeń kulturalnych (kwest, bali), pisania prac naukowych na potrzeby A-E itp. wydane K+ ulegają podwojeniu, tak samo jak fundusze. Ale nie więcej niż 15K+ bazy i 5 mln $ bazy [bazy, przed podwojeniem]; podwojeniu nie ulegają punkty dedykowane przydzielone z niniejszej cechy.
"Cel Akcja Emancypacja" jest "celem" w rozumieniu niniejszej cechy, jeśli zaangażowane w realizację są przynajmniej 2 kraje członkowskie i jeden z nich nie angażuje więcej niż 75% kosztu (w czymkolwiek). (od 10k3)
- Niemieckie niezdecydowania - Jeśli wojska Federacji Antyfaszystowskiej przekroczą przedwojenną granicę Moskwa-dur lub Mińskgardu albo ostrzelają choćby ich ziemię, Antifa traci 5KP na sam początek tury po turze wojennej, przed rozdziałem nowych KP. Jeśli będzie brakowało, Antifa straci stabilność. Atak sojuszników (faktycznych, nie tylko de iure) na te tereny też będzie miał skutek w KP, ale mniej denerwujący. +1KP co turę. [wymaga: ost-geszefciarzy w antifańskiej polityce] (od 10k3)
- Federacja jako początkujący potwór dr. Vettersteina - +1K+ co turę za każdy oficjalnie stowarzyszony (z zaczętym procesem akcesji) Assoziiertes Mitgliedsstaat. -5K+ jeśli temu krajowi się stanie coś przykrego w sferze militarnej (kara osobno od innych kar, w KP, jakie i tak by były). (od 10k3 ale zaczęło działać instant!)
- Federacja jako potwór dr. Vettersteina - +2K+, +3% dochodu co turę za każdy oficjalnie stowarzyszony (z zaczętym procesem akcesji) Assoziiertes Mitgliedsstaat. -10K+ jeśli temu krajowi się stanie coś przykrego w sferze militarnej (kara osobno od innych kar, jakie i tak by były). (od 10k8)
- Negatywny PR rządu mediolańskiego ("Cesarstwa Zurychu"/Sboru) - W oczach naszej opinii publicznej, "Reputacja" Sboru jest o 1 niższa niż wynika ze statystyk. Średnio - niektórzy sądzą że znacznie gorzej. Modyfikator nie wlicza naturalnego dla Antify skrzywienia mitologicznego na punkcie Zurychan. (od 10k3/10k4)
- Kontakty z Neobaktrią na poziomie attachatu (od 10k4)
- Innowacyjni (od 10k5)
- Sieć kolei Felsenkerla - +1 WP co turę w jednej wybranej prowincji połączonej Traktem Gospodarczym mającej co najmniej 3 WP; prowincję co turę można wybierać inną. +1% dochodu. Dodatkowe +4% dochodu, jeśli nie jesteśmy w stanie wojny/embarga/zerwanych relacji dyplomatycznych z ARL. [wymaga: braku konfliktu z Republiką Bremy] (od 10k5) (biegnie przez Bremę -Osnabrück - Münster - Dortmund - Kassel (trójkąt z Dortmundem i FaM) - Frankfurt am Main - Stuttgart - Ulm)
- Bayne Enterprises Inc. - +5% dochodu. +2Z produkcji zaopatrzenia ze slota. Zakupy technologii/usług Bayne Enterprises Inc. kosztują nas 20% mniej niż innych. Możemy raz na turę za 6 mln $: kupić 1j surowca rzadkiego do użycia instant [niesprzedawalną poza Antifę] LUB sprawić by jeden slot produkujący ciężki sprzęt robił go o 1 więcej. [wymaga posiadania i kontrolowania: Frankfurt nad Menem] (od 10k7)
Było do 10k7: Bayne Enterprises Inc. - +2% dochodu. +2Z produkcji zaopatrzenia ze slota. Zakupy technologii/usług Bayne Enterprises Inc. kosztują nas 10% mniej niż innych. Możemy raz na turę za 6 mln $: kupić 1j surowca rzadkiego do użycia instant [niesprzedawalną poza Antifę] LUB sprawić by jeden slot produkujący ciężki sprzęt robił go o 1 więcej. [wymaga posiadania i kontrolowania: Frankfurt nad Menem]
- Ulgi podatkowe dla Bayne Enterprises Inc., nieoczekiwane efekty (na budżety 10005-10007) - ich prawnicy wykorzystali wszystko co im daliśmy, ale na szczęście to potrwa tylko chwilę. -5% dochodu. (od 10k5)
- Integracja kulturalna rzesz wyzwolonych niewolników (10006-10008) - +5K+ co turę, -5KP co turę. -5% dochodu. W 10007 +1 WP we Frankfurcie nad Menem, w 10008 +1WP w Stuttgarcie. (od 10k5)
- Podejrzliwość do maszyn inteligentnych - +5 K+ na turę, jeśli będą związane z podejrzliwością do maszyn inteligentnych media/wydarzenia (wspomnienia o tej wielkiej nieufności i bez korwinizacji podejrzliwych). Zbadanie technologii związanej inteligentnymi maszynami - jakkolwiek, decyduje MG [komputery i para-komputery też!] - kosztuje +50% PN i 1 stabilności po zbadaniu. Zajęcie w formie okupacji/aneksji struktur powiązanych z inteligentnymi maszynami kosztuje 1 stabilności na turę, jeśli nie zostaną od razu zniszczone; zniszczenie generuje za to +10KP poza innymi efektami (pozytywnymi lub nie).(od 10k5)
- Fundusz Zaopatrzeniowy Sił Zbrojnych - Fundusz liczy obecnie (6 + 1 za każdy rok od startu naliczania = 8) Zaopatrzenia. Ilość zaopatrzenia zbieranego/zebranego jednorazowo może się jeszcze zwiększać. W chwili wybuchu wojny z ARL, całość Funduszu zostanie przekazana do SZ Antify. (od 10k5)
- Wysoka kwota wolna od podatku - -7% dochodu, +1DP wymagań konsumpcyjnych. +2KP co turę. Jeśli spełniamy wymagania na PP:konsumpcja, rozdzielamy 2x1WP w prowincjach o najniższej ilości WP (muszą to być WP w których nie ma żadnych zniszczeń wojennych do napraw).(od 10k6)
- Rozbudzony handel atlantydzki - +5% dochodu, jeśli kraj nie jest poddany blokadzie morskiej. Blokada jest skuteczna, jeśli w jej wyniku nie ma połączenia z Atlantykiem dla portów mających cn. 5 WP. (od 10k6)
- Protekcja nad Nową Kaledonią - utrzymywanie szlaku transportowego w poprzedniej turze do Nowej Kaledonii generuje nam +15% dochodu i +5KP/+5K+ co turę (bonus KP/K+ do wyboru, może być zmieniany co turę ale musi byś jasno zaznaczony w budżecie). Brak utrzymania / przerwanie tego szlaku przez trzy tury z rzędu lub podbój Nowej Kaledonii przez kogośkolwiek oznacza reperkursje stabilnościowe dla Antify. (od 10k6)
- Rozległe laboratoria Bayne Enterprises Inc., Korporacji Parasolka i innych podobnych - Raz na turę możemy na potrzeby ustalania wstępnych wymagań technologii / do użycia w ramach eventu, przyjąć że mamy Naukę o 2 poziomy wyższą, ale nie wyższą niż poziom V. +3 punkty postępu na turę (!) do badania technologii z dziedziny Nauka/Specjalnych technologii [poza bronią ABC]. (od 10k6)
- Sława Paula Wolfiego - Badania technologii "Nauka X" kosztują nas 50% mniej. Za 5 mln $ możemy otrzymać na rok dodatkowy slot naukowy tylko na badania z dziedziny Nauki (i możemy tak robić co roku!). Jeśli Paul Wolfi przebywa większość roku w jakimś kraju, kraj ten (bazowo: my, ale na jakiś kraj musi wypaść) poświęca 1 slot wywiadowczy na "ochronę" nauki przed Wolfim, inaczej... dzieją się ciekawe czasy w badaniach naukowych. (od 10k7)
- Cały cywilizowany świat ma zamachy, a my nie? Skandal! Czy ktoś tam uważa, że nie jesteśmy dość ważni, żeby strzelać do naszego prezydenta? -5 KP co turę póki nie zrobimy / nie stanie się nam coś naprawdę wystrzałowego. Na przykład NOWA wojna lub coś w tym guście. Odpowiednią skalę ocenia MG. Jak się zadzieje, cecha zniknie i dostaniemy +5K+ poza efektami z wydarzenia (od 10k7)
- Straż! Straż! - -1 mln $ co turę. Dysponujemy lotnym oddziałem (do tysiąca osób) Straży Nocnej pod dowództwem komendanta Vimesa (i Angui, Marchewy i Detrytusa!), który jest wprawiony nie tyle w pacyfikacji, co w opanowaniu sytuacji. Są gotowi do działań w kontekście wydarzeń paranormalnych, normalnych i takich zwykle nienormalnych. Gdyby użyć ich mechanicznie są odpowiednikiem 1mil.prachett. (od 10k8)
- Know how z Triestu - Próg kolonizacji prowincji nieskolonizowanych zmniejsza się do 8 PK. MG może zabrać cechę jeśli uzna że gracz chujowo robi.* (od 10k8 (efekty od 10k9 działają))
Aktualne umowy i pakty:
- Gwarancja niepodległości dla berneńskich socjaldemokratów
- Księstwo Sealandu (anektowane)
- Królestwo Danłyn (Assoziiertes Mitgliedsstaat)
- Republika Bremy (dominacja)
- Republika Komun Colossan (dominacja)
- Królestwo Belgii (Assoziiertes Mitgliedsstaat)
- Królestwo Neobaktrii (dominacja)
Struktura narodowościowa :
- Antifa-Dojcze - 44,5%
- Anime-Dojcze - 3,5%
- Holendrzy - 18%
- Ludy faszystowskie* - 6,5%
- Zurychanie - 4,5%
- Zurychanie-Berneńczycy - 3%
- Zbiegli Biali z Brytanii - 3%
- Zbiegli Prole z ARL - 3,5%
- Zbiegli Słudzy z Tuul - 1,5%
- Bremeńczycy - 2%
- Colossanie - 2%
- Niscy górnicy - 1,5%
- Wyzwoleńcy z Kartaginy - 4%
- Inne - 2,5%
Struktura religijna :
- Napoleoniści - 13%
- Odyn Ukrzyżowany i Budda Sturęki - 6%
- Chrześcijaństwo - 5%
- Zaprzysiężeni - 28%
- Animiści - 18%
- Animiści-sataniści - 1%
- Tolkieniści - 6%
- Czarne Anioły (Kenya) - 2%
- Neopunicki zaraostryzm - 5%
- Kult Cesarza Adolfa II - 5%
- Ateiści - 2%
- Złoto! - 4%
- Inne - 5%