Inforkmacje ogulne
#1
DEMORKATYCZNA REPUPLIGA WAAAAGH!

[Obrazek: orkz.png]

Guwne Mjasto: MIDDENCHAM, NURTLAND (Middenheim, Nortland)
Ustruj: DEMORKACJA
Model gospdodarczy: DOBRA GOSPDODARKA (leseferyzm)
Jenzyk użendowy: ORCZY


Dane na: ROK 2710

Orczości: DÓÓÓŻO (34,5) mln
Repótacja: 0
Zamoszność: ÓBOGIE ALE DUMNE
Poziom mobylyzacji: 1

Cechy sporczeństwa:
- Głośna demorkacja - czasem Żond przesadza. Ftedy Szef żondu bije ich mocniej, ale proces demorkacji je szypszy. Cuś za cuś (zamiast KP można zużyć 0,1 mln ludności (max. 5))
- W kupie siła chopaki! - Jest nas wincyj, ale do bitki mniej treninku trza. A i mniej zóżywamy niż inne wojo. (koszt piechoty +2k siły ludzkiej, - 2 mln$ (min.1 mln); Zużycie zaopatrzenia dla piechoty w wojnie -25%, zaokrąglając w górę (nie łączy się z bonusem ze stanu gotowości))
- Restrukturyzacja armii (2709-2711) - możesz modernizować partyzantów w dywizje piechoty, jakby były one piech I.
- Odbudowa ze zniszczeń wojennych (2709-2711) - Tymczasowo pozwala na użycie akcji inwestycji w prowincje. Koszt inwestycji w prowincje o 1 WP wynosi 7,5 mln i 4000 siły ludzkiej.
- Entuzjazm niepodległościowy (2709-2711) - +8 KP co turę


Stróktura narowodoździowa:
Zieloni (tfu, Gobliny) - 49%
Ludziki (Imperium) - 24% (w tym: 25% wyznawców Gorka albo Morka, ew. na odwrót)
Zielonoskorzy (Orkowe Chopaki) - 23%
Ludziki (Norskanie) - 3%
Inne - 1% ?

Stróktura relgijna:
Gork albo Mork - 33%
Mork albo Gork - 33%
Ulryk - 28%
Chaos (Niepodzielny) - 3%
Panteon Starego Świata - 2%
Inne - 1%

Sztamy i takie tam:


Panistwa satelytarne:
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Inforkmacje ogulne - przez neuroshimi - 2020-09-30, 20:31
RE: Inforkmacje ogulne - przez neuroshimi - 2020-09-30, 20:32
RE: Inforkmacje ogulne - przez neuroshimi - 2020-09-30, 20:32
RE: Inforkmacje ogulne - przez neuroshimi - 2020-09-30, 20:32