Twarzołamacze (NPC)
---------------------
------
Wpływ potrzebny by Twarzołamacze znaleźli się w strefie Wpływów: 10
UWAGA: na potrzeby Wpływów u Twarzołamaczy Reputacja nie ma znaczenia (zarówno negatywna jak i pozytywna).
LUBI: państwa rozpoczynające wojny ofensywne, walka dla samej walki
NIE LUBI: granie singleplayera
------
Wszystkie państwa, które mają Wpływ "10" u Twarzołamaczy: +1 do badań wojsk lądowych, +3 Zaopatrzenia per slot przemysłowy.
Państwo, które jako pierwsze osiągnie 10 jest uznane za DOMINUJĄCE. Status DOMINUJĄCEGO utrzymuje się przez 3 tury, po czym po raz kolejny jest sprawdzany w porównaniu z innymi państwami (czy ktoś nie ma więcej Wpływu ponad 10). Państwa, które są DOMINUJĄCE uzyskują następującą zdolność:
Twarzołamacze dedykują i przekazują jako siły sojusznicze elitarną armię (5 zmech). Twarzołamacze dostarczają do niej zaopatrzenie i paliwo - będzie też na bieżąco uzupełniała straty. Gracz może wydawać jej rozkazy - sojusznicza armia orków jednak jest… ehm… tępa i zrozumie raczej podstawowe komendy. Domagają się pełni wrażeń i żądają bycia wrzuconymi prosto do uczciwej walki.
-------
DODATKOWA AKTYWNOŚĆ:
Państwa, które zaatakują Twarzołamaczy siłami wojskowymi lądowymi, a następnie po starciu wycofają się z jego terytorium otrzymają Wpływy u tego państwa (respekt przez walkę).
Państwa mające 10 Wpływu mogą się co turę licytować o kupno wydobywanej ropy i metali rzadkich z terytorium Twarzołamaczy, cena bazowa - 5 mln. Podbicie stawki musi być minimum o 0,5 mln i deadline licytacji zawsze mija w połowie tury.
SPECJALNA ZASADA:
Jeśli sojusznicza armia Twarzołamaczy jest w boju, Twarzołamacze ignorują limit 3 tur na sprawdzenie czy państwo jest dalej dominujące i zamiast tego sprawdzają to co turę.
(///. w praktyce może to znaczyć, że z roku na rok armia może zdecydować się zmienić strony bo inne państwo będzie dominujące wpływami)
-------
INNE DANE:
WP: 38 (20 Massif Orcal, 5 Pornic, po 1 w każdej innej prowincji)
Ludność: 14 mln
Wojsko: 2 panc I, 6 zmech II, 3 piech III, 3 piech II plot, 3 piech II ppanc 13 piech I, 2 m II, 4 m I,
Lotnisko: Massif Orcal
Lekkie Umocnienia Lądowe (twierdza): Massif Orcal
---------------------
Jakby komunistów i hord Chaosu było jeszcze mało, klan Twarzołamaczy zdołał rozszerzyć swoje władanie poza Massif Orcal, tworząc zręby nowego państwa w Bretonii. Twarzołamacze nie są zainteresowani niczym innym jak porządną bitką. Respektują tylko siłę oraz państwa, które sa gotowe jej użyć. Tym, którzy są najpotężniejsi - może i zaoferują swoją. Obecnym szefem Twarzołamaczy jest herszt Mordomasakrator.
------
Wpływ potrzebny by Twarzołamacze znaleźli się w strefie Wpływów: 10
UWAGA: na potrzeby Wpływów u Twarzołamaczy Reputacja nie ma znaczenia (zarówno negatywna jak i pozytywna).
LUBI: państwa rozpoczynające wojny ofensywne, walka dla samej walki
NIE LUBI: granie singleplayera
------
Wszystkie państwa, które mają Wpływ "10" u Twarzołamaczy: +1 do badań wojsk lądowych, +3 Zaopatrzenia per slot przemysłowy.
Państwo, które jako pierwsze osiągnie 10 jest uznane za DOMINUJĄCE. Status DOMINUJĄCEGO utrzymuje się przez 3 tury, po czym po raz kolejny jest sprawdzany w porównaniu z innymi państwami (czy ktoś nie ma więcej Wpływu ponad 10). Państwa, które są DOMINUJĄCE uzyskują następującą zdolność:
Twarzołamacze dedykują i przekazują jako siły sojusznicze elitarną armię (5 zmech). Twarzołamacze dostarczają do niej zaopatrzenie i paliwo - będzie też na bieżąco uzupełniała straty. Gracz może wydawać jej rozkazy - sojusznicza armia orków jednak jest… ehm… tępa i zrozumie raczej podstawowe komendy. Domagają się pełni wrażeń i żądają bycia wrzuconymi prosto do uczciwej walki.
-------
DODATKOWA AKTYWNOŚĆ:
Państwa, które zaatakują Twarzołamaczy siłami wojskowymi lądowymi, a następnie po starciu wycofają się z jego terytorium otrzymają Wpływy u tego państwa (respekt przez walkę).
Państwa mające 10 Wpływu mogą się co turę licytować o kupno wydobywanej ropy i metali rzadkich z terytorium Twarzołamaczy, cena bazowa - 5 mln. Podbicie stawki musi być minimum o 0,5 mln i deadline licytacji zawsze mija w połowie tury.
SPECJALNA ZASADA:
Jeśli sojusznicza armia Twarzołamaczy jest w boju, Twarzołamacze ignorują limit 3 tur na sprawdzenie czy państwo jest dalej dominujące i zamiast tego sprawdzają to co turę.
(///. w praktyce może to znaczyć, że z roku na rok armia może zdecydować się zmienić strony bo inne państwo będzie dominujące wpływami)
-------
INNE DANE:
WP: 38 (20 Massif Orcal, 5 Pornic, po 1 w każdej innej prowincji)
Ludność: 14 mln
Wojsko: 2 panc I, 6 zmech II, 3 piech III, 3 piech II plot, 3 piech II ppanc 13 piech I, 2 m II, 4 m I,
Lotnisko: Massif Orcal
Lekkie Umocnienia Lądowe (twierdza): Massif Orcal