Europa 10k, prace koncepcyjne: Państwo
#13
W związku z tym, że wciąż są ludzie którzy łudzą się że można jednak zagrać minarchizmem, poprawka!


Cytat:* Minarchizm - nie można inwestować w prowincjach i używać slotów do industrializacji, wydając PP w Bogactwo dostajemy o 10 mln $ więcej. Nie możemy podnieść poboru powyżej poziomu “Armia zawodowa”.
=>


Cytat:* Minarchizm - nie można inwestować w prowincjach i używać slotów do industrializacji, wydając PP w Bogactwo dostajemy dwa razy więcej pieniędzy. Nie możemy podnieść poboru powyżej poziomu “Armia zawodowa”. Jeśli w poprzedniej turze nie wydaliśmy pieniędzy na socjal, struktury, wojsko, ani eventy, mamy na daną turę +20% dochodu.
Kraj może zostać wykupiony przez inny kraj kosztem 20 mln $ za każdy WP i 10 mln $ za każdy milion ludności. Można tego uniknąć, jeśli się przebije ofertę - konieczność wykupu kraju znika wtedy na aż dwie kolejne tury [ale MG może zmniejszyć to do zero, na wniosek jakiegokolwiek kraju minarchistycznego. Tak działa wolny rynek!]
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Europa 10k, prace koncepcyjne: Państwo - przez prehi - 2022-08-01, 20:35