Klan Skryre
#1
Klan Skryre (NPC)

[Obrazek: b85kdEd.png]

---------------------

W obliczu kompletnego załamania się struktur parapaństwowych Pod-Imperium, elita Klanu Skryre udała się na Sartosę gdzie założyła swoją siedzibę. Klan Skryre chociaż ograniczył swoją ekspansywnę politykę, to nadal pozostaje pionierem badań oraz eksperymentalnych przełomów w dziedzinach zbrojeń. Liderem Klanu Skryre jest tech-inżynier Bomba, który wykorzystując dostęp do dawnego bogactwa republiki Sartosy stworzył swoją małą technokrację w południowej Tilei. Klan Skryre jest cieniem dawnej potęgi, ale geniusz szczurzych wynalazców dalej pozostaje ten sam.

------

Wpływ potrzebny by Klan Skryre znalazł się w strefie Wpływów: 10
UWAGA: na potrzeby Wpływów w Klanie Skryre Reputacja nie ma znaczenia (zarówno negatywna jak i pozytywna).

LUBI: Dostarczanie im wojskowych nowinek technicznych
NIE LUBI: Prześladowanie skaveńskiej mniejszości

------

Wszystkie państwa, które mają Wpływ "10" u Klanu Skryre: +1 do postępu wszystkich badań na turę

Państwo, które jako pierwsze osiągnie 10 jest uznane za DOMINUJĄCE. Status DOMINUJĄCEGO utrzymuje się przez 3 tury, po czym po raz kolejny jest sprawdzany w porównaniu z innymi państwami (czy ktoś nie ma więcej Wpływu ponad 10). Państwa, które są DOMINUJĄCE uzyskują następującą zdolność:

Gracz DOMINUJĄCY może poświęcić jeden slot produkcyjny by kazać Klanowi Skryre wyprodukować dla niego wybrany rodzaj sprzętu wojskowego nie będącego bronią masowego rażenia, ABC czy rakietami. Klan Skryre wyprodukuje dla niego tę broń, kompletnie niezależnie od tego czy gracz ma potrzebne do tego technologie. Poziom technologii tego uzbrojenia jest ustalany na podstawie tego jaki jest najwyższy poziom tej technologii odkryty przez wszystkich graczy w grze. Ilość wyprodukowanego uzbrojenia jest ustalana na podstawie efektywności produkcyjnej gracza, ale bez Punktów Prosperity.

Przykład: Państwo A nie ma żadnej technologii morskiej, ale dominuje nad Klanem Skryre. Państwo A żąda budowy lotniskowca. Najlepszą technologię lotniskowca ma państwo D i ten model Państwo A otrzymuje (po normalnym czasie budowy dwóch lat). Gracz Państwa A normalnie płaci koszt pieniężny i siły ludzkiej.

-------

DODATKOWA AKTYWNOŚĆ:

Państwa mające połączenia handlowe z Klanem Skryre (przez samoloty transportowe, lądem bądź FT) mogą wysłać Klanowi Skryre broń. Broń przestarzała zostanie zamieniona na części pierwsze i Klan Skryre zwróci 1 Zaopatrzenia (za każdą piechotę), 2 Zaopatrzenia (za każde lotnictwo i zmechy) oraz 3 Zaopatrzenia (za każde czołgi i statki). Jeśli broń jest nowoczesna wg. standardów innych graczy, gracz nie dostanie Zaopatrzenia, ale dostanie Wpływy.


-------

INNE DANE:

WP: 40 (31 Sartosa, po 1 w każdej innej prowincji)
Ludność: 10 mln
Wojsko: 4 piech II gar, 10 piech I, 2 m I, 6 ni I, 3 kr I, 2 FT

Lotnisko: Sartosa
Bazy Morskie: Sartosa
Odpowiedz
#2
2704

Aktualizacja Wojskowa

+2 kr I
+3 ni I
Odpowiedz
#3
2709

Dochodzą pogłoski jakoby Klan Skryre inwestował w wielkie projekty infrastrukturalne, szczególnie tunel między Sartosą a resztą ich terytorium. Produkcja wojskowa jak i ogólna produktywność państwa na Sartosie wzrosła znacząco. W kolejnym roku Klan Skryre ma zareprezentować nową ofertę dla innych państw jeśli chodzi o usługi gospodarczo-wojskowe.
Odpowiedz
#4
2711

Ze względu na fakt, że mało które państwo w ogóle próbowało nawiązać kontakty gospodarcze z Klanem Skryre, ten zdecydował się o znaczące poszerzenie swojej oferty. Reżim szczurów na Sartosie ogłosił, że zamierza on teraz hojniej nagradzać potencjalnych przyjaciół.

Wszystkie państwa, które mają Wpływ "10" u Klanu Skryre: +2 do postępu wszystkich badań na turę

Państwo, które jako pierwsze osiągnie 10 jest uznane za DOMINUJĄCE. Status DOMINUJĄCEGO utrzymuje się przez 3 tury, po czym po raz kolejny jest sprawdzany w porównaniu z innymi państwami (czy ktoś nie ma więcej Wpływu ponad 10). Państwa, które są DOMINUJĄCE uzyskują następującą zdolność:

Gracz DOMINUJĄCY otrzymuje darmowy dodatkowy slot produkcyjny by kazać Klanowi Skryre wyprodukować dla niego wybrany rodzaj sprzętu wojskowego nie będącego bronią masowego rażenia, ABC czy rakietami. Klan Skryre wyprodukuje dla niego tę broń, kompletnie niezależnie od tego czy gracz ma potrzebne do tego technologie. Poziom technologii tego uzbrojenia jest ustalany na podstawie tego jaki jest najwyższy poziom tej technologii odkryty przez wszystkich graczy w grze. Ilość wyprodukowanego uzbrojenia jest ustalana na podstawie efektywności produkcyjnej gracza, ale bez Punktów Prosperity.

Przykład: Państwo A nie ma żadnej technologii morskiej, ale dominuje nad Klanem Skryre. Państwo A żąda budowy lotniskowca. Najlepszą technologię lotniskowca ma państwo D i ten model Państwo A otrzymuje (po normalnym czasie budowy dwóch lat). Gracz Państwa A normalnie płaci koszt pieniężny i siły ludzkiej.

DODATKOWA AKTYWNOŚĆ:

Państwa mające połączenia handlowe z Klanem Skryre (przez samoloty transportowe, lądem bądź FT) mogą wysłać Klanowi Skryre broń, za co mogą oni otrzymywać bonusy:

piech I - 1 zaopatrzenia
piech II - 2 zaopatrzenia
piech III - 1/3 Wpływu
zmech I i panc I - 3 zaopatrzenia
zmech II i panc II - 6 zaopatrzenia
zmech III i panc III - półtora Wpływu
mI i bI - 2 zaopatrzenia
mII i bII - 4 zaopatrzenia
mIII i bIII - 1 Wpływu
okręt lekki I - 2 zaopatrzenia
okręt lekki II - 4 zaopatrzenia
okręt lekki III - 1 Wpływu
okręt ciężki I - 4 zaopatrzenia
okręt ciężki II - 8 zaopatzrenia
okręt ciężki III - 2 Wpływu

Jeśli wyprodukowany zostanie sprzęt IV generacji, daje on podwójny wpływ jak za sprzęt III generacji.

Aktualizacja Wojskowa:

+1 pa I
+2 kr II
+3 m II
+6 piech III
Odpowiedz