Kryzys państwowy w SZGK
#1
2709
W związku z kryzysem państwowym w Socjalistycznym Związku Gildii Krasnoludzkich pojawiła się okazja do interwencji zewnętrznych państw zainteresowanych wpływami w tym państwie.


Cytat:Przewidziane są cztery scenariusze. Wygrywa opcja, której suma wpływów z państw zainteresowanych będzie najwyższa. 

1) Utrzymanie władzy przez socjalistów - władze Związkowe przy pomocy wojska tłumią zamieszki. Jest to rozwiązanie tymczasowe i może wygrać maksymalnie trzy razy (co turę nowe zliczanie wpływów).
2) Obalenie władzy przez zamach stanu i rządy autorytarne przez jednego z przywódców opozycji wewnątrz-związkowej. Marginalizacja kraju. 
3) Obalenie władzy przez zamach stanu i wprowadzenie rządów demokratycznych. Marginalizacja kraju. 
4) Pokojowe przejęcie władzy przez opozycję i wprowadzenie rządów demokratycznych. Marginalizacja kraju. 

Przez Marginalizację kraju uważamy stanie się mniejszym NPC, u którego będzie się zbierało wpływy. 

Cennik wpływów:
- przekazanie sprzętu dla 1 dywizji piechoty/zmech/panc - 1 wpływ.
- przekazanie 15j zaopatrzenia - 1 wpływ.
- przekazanie 5mln - 1 wpływ.
- przekazanie jednego agenta (na jedną turę) - 1 wpływ. 

Władze SZGK uważają, że poradzą sobie z zamieszkami i nie życzą sobie interwencji zagranicy dlatego wpływy początkowe Międzyrasówki są zmniejszone. Każda obca interwencja wojskowa zakończy kryzys i wprowadzi stan wojenny, który zmobilizuje cały kraj do stawienia czoła nowemu zagrożeniu. 

Wpływy startowe na tą turę:
- 1 wpływ: ZSRR, Imperium Moyolequetzal, FKKA, Ziemie Pasterza

// Jest czas do deadlinu wojskowego na kupienie i wydanie swoich wpływów. W przypadku zwycięstwa 1 opcji, wpływy są resetowane na każdą kolejną turę. Ten kto głosował za daną opcją, która wygrała i miał najwięcej wpływów może wpływać na kreowanie zmian w SZGK.

Uwaga zmiana! Kupowanie i wydawanie wpływów jest tajne! Piszemy o tym na TF, w Wydarzeniach Tajnych!!!
Odpowiedz