Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs

Pełna wersja: Zmiany i wątpliwości
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
1) Czyli ostatecznie - keynesizm płaci czy nie płaci w sile roboczej? (bo o to było pytanie, to że płaci KP to wszystko ok).

2) Czy modernizacja zużywa sloty produkcyjne? Czy działa ona na wojska lądowe, lotnicze, morskie?

3) Czy naprawa okrętów wspomniana w cenniku zużywa slota produkcyjnego?
Tak, keynesizm płaci ludkami. KPki są gratis.

Modernizację i naprawdę okrętów jeszcze dopiszę do zasad głównych. Cały czas zajmują miejsce na slocie, tylko obniżamy koszt. Modernizować będzie można tylko wojska lądowe.
W jaki sposób będzie wzrastać/spadać bogactwo i ludność? Chyba tylko kolonizacja daje jakiś efekt zwrotny w tym przypadku.
Cytat:1 PP -> Bogactwo: +X WP, gdzie X to zapotrzebowanie na DP w kraju

można to dowolnie rozdysponować w kraju, w sensie te +X WPków?
(2020-05-02, 13:32)Varja napisał(a): [ -> ]W jaki sposób będzie wzrastać/spadać bogactwo i ludność? Chyba tylko kolonizacja daje jakiś efekt zwrotny w tym przypadku.

Można zrobić po staremu że w 10. i 20. turze aktualizujemy i jakiś przyrost ludności zależny od tego jakimi biedakami gramy, ale jeszcze się dokładnie nie zastanawiałem



Cytat:można to dowolnie rozdysponować w kraju


Tak.
Cytat:[*]Umocnienia - 10 mln $ (maksymalnie: 5 w prowincji)

[*]Baza morska - 10 mln $ (miejsce na 10 okrętów)

[*]Lotnisko - 10 mln $ (miejsce na 10 dywizjonów)

[*]Stacja radarowa - 10 mln $

[*]Silos rakietowy - 10 mln $

[*]Reaktor jądrowy - 50 mln $
[*]

1) umocnienia dzielą się na morskie i lądowe? (umocnienia wybrzeża pomagają chronić wybrzeże i cieśniny nawet jak jesteś morskim lamusem. A jak nie jesteś, to okręty mają bezpieczniej)
Czy są jakieś umocnienia przeciwlotnicze, aka stacjonarne baterie plot?

2) czy można okręty umieszczać w portach bez bazy morskiej, np zmniejszając zasięg - no ale jednak? jak to wpływa na zaoptarzenie?

3) stacje radarowe teraz już są tylko jednego rodzaju, jednego zasięgu "widzenia"?
"Na początku możemy otrzymać do trzech Punktów Prosperity (dalejTongueP), aby uzyskać każdy z nich musimy spełnić inny określony warunek. PP przeznaczamy na rozwój dziedzin zgodnie z cennikiem. Wymagania poszczególnych PP:
1) Wysoka stabilność - dla krajów demokratycznych to 3+(tj. 3 lub więcej), dla totalitarnych 5+, dla autorytarnych 7+"


Czemu autorytarne mają aż 7+? Brzmi to bardzo niegrywalnie tbh bo przez większość gry można nie mieć jednego punktu prosperity.
Przynajmniej ja tak to zrozumiałem, że państwami autorytarnymi będzie można najłatwiej mieć dużo stabilności, łatwiej będzie stabilność rosła i technicznie - jakby ci nie szło możesz się reformować w demokracje albo totalitaryzm.
Tak czy siak 7 to cholernie dużo i ja bym to prewencyjnie zmienił na 6+.
Ja też zrozumiałem, że autorytaryzmy będą mieć lepiej z utrzymaniem stabilności - a np demokracja ma łatwiej bo sama w sobie jest polem minowym (będę musiał sobie robić karteczki "pamiętaj o pieprzonym Senacie!!!!")
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26