NPCe ewentualne wojo i budżety - Wersja do druku +- Post Nuclear World - The Dark Souls of PBFs (https://pnwpbf.eu) +-- Dział: Archiwum (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=99) +--- Dział: Edycja Europejska (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=319) +---- Dział: TF MG edycji Europejskiej (https://pnwpbf.eu/forumdisplay.php?fid=320) +---- Wątek: NPCe ewentualne wojo i budżety (/showthread.php?tid=1802) Strony:
1
2
|
NPCe ewentualne wojo i budżety - prehi - 2023-01-11 Królestwo Ludu Złotej Kropli, "wojska" wg rozpiski z 10001: Cytat:Wojownicy Evreuxczyków (wódz Euryk [Łupieżca]) - 1mil.kaw - Dreux (C78) [straty: 1mil.kaw] +potencjalne, nie powołane, po 2part na każdy inny prow (3 na Paryżewo). partyzantki i milicje (do łącznej wartości 15mil=>5Z) utrzymywane są przez lokalsów. Obecne z rozpiski: 9/15. 4 "piechoty" (1piech0bpp jako gwardia w Paryżu). Zapasów 10Z, 5P. 106k rekrutów [licząc że cześć rekrutów jest w partyzantach niepowołanych] Bardzo ubodzy, wymagania DP 1+1=2. +1 poziom kontrwywiadu z "cech" (2+1=3). *** C61, C66 - skolonizowane w 10006 roku. *** 11WP w 10001. 2 sloty (1 na DP). 2piech0 sprzetu od Tuul ustalenie: potrzebują około 10 mln $ dla odblokowania "techa zero" w każdej z dziedzin (przemysł i nauka już robią, po 5 mln $, poszła poza tym na to pomoc i wsparcie z czasu Ogłoszenia Niepodległości; odblokowanie nauki - możliwość badań w nauce+robienia zentrum; odblokowanie przemysłu - odblokowanie robienia WP ze slotów i badania przemysłu; odblokowanie administracji - agresywny wywiad). 11 mln $ z dochodu +2 mln $ co były z koronacji (zostały) -> zostało 1 mln $ (odblokowano wojska lądowe 0, szkolenie 2piech0), zostało 90k rekrutów. Zaopatrzenie: 10Z, 5P -4Z wojo. Slot: zaopatrzenie (+10Z!) w 10002 -> 11WP. 2 sloty (1 na DP). Zaopatrzenie i kasa po poprzedniej turze: 16Z, 5P, 1+11=12 mln $. pomoc tuul: +12 mln $ [r. 24], +plany wojska lądowe I PP (tylko 1, za stabilność): +1 slot przemysłowy (r. 3, w tym 2 wolne) badania -> wojska lądowe I (6/8 [4+2]). 1 slot badawczy wolny i nieużyteczny :-( Odblokowanie: przemysł 0 (-5, r. 19 mln $). Sloty: I) upgrade 2piech0.bpp-> 2piech0kaw; +1piech0 [-4 mln $, r. zostało 15 mln $; 82k rekrutów] II) 1art0kaw [-2 mln $, r. zostało 13 mln $; 79k rekrutów] Budowa 1WP w Paryżu => 11->12 WP. (13-12= zostało 1 mln $) Armia pełna na 10002: Cytat:I Korpus KLZK (generał Dumas) - 1piech0 - Dreux+potencjalne, nie powołane, po 2part na każdy inny prow (3 na Paryżewo). Zaopatrzenie zużyte: 16Z, 5P -4Z (mil, part i gotowości do 0) => 12Z, 5P RE: NPCe ewentualne wojo i budżety - prehi - 2023-01-26 Neobaktria 10003 Budżet i armia szkic to be: rezerwy finansowe: dochód koło 120 mln $ co turę, rezerwy na koło 250-300 mln $. (!) Budżet przemysłowy! 4 sloty przemysłowe. +1 z wydobycia +1 "cechy". DP "egzotik" osobno. Wymagania DP (średniozamożne) - +3DP. Ludność +2 DP -> 5 DP. Normalnie co roku mają 1 slot przemysłowy, 2 jak idą w przemysł. Ostatnio co roku (od startu gry) 2... I slot przemysłowy: 1art0kaw uszkodzone [naprawa -> i w "I" genkę], 1artIkaw. II slot przemysłowy: 1piech0 uszkodzone [naprawa -> i w "I" genkę], 2piechI. Poza tym, fortyfikacje w Ekatomil Dasos idą w "lekkie" i naprawione wraz z bazą. Poza tym, jest przeszkalana do sprzętu 1piech0, 5piech0bpp, tworzona przez szlachtę: 2mil.kaw, wystawiana przez miasta: 2mil. Plemiona górskie na 10005 mają wystawić 1piechIsg, 2piech0sg (opłacono i dano im już część sprzętu!). Ludność w 10004 łącznie +4 mln (do 37!), +2 mln uchodźców [neolit, epoka brązu] do przekazania dalej, poza 1 mln co pójdzie do Samarytan... i ich nadwyręży. WP w 10004 -> +4WP budowy na fali odnowy kontaktów z Europą (inwestycje dworu w ciągu 4 lat), +5WP z uchodźców i ich integracji, +3 WP zbadana Kolej -> 96WP. w 10005 -> +4 WP z budowania (jak szaleeeeni) -> 100 WP, slot wincej od 10006. Dzięki szlakom, od 10006 włącznie +1 WP co turę. Armia (w tej chwili 10k3 ~): Cytat:Straż Wybrzeża (strateg Eurypides** [Showman]) - 1piechI, 1piech0, 1piechIplot, 2art0kaw, 1s0 - Ekatomil Dasos + https://pnwpbf.eu/showthread.php?tid=1707&pid=23416#pid23416 - ARL wysyła technologie "Kolej" i inżynierów. + https://pnwpbf.eu/showthread.php?tid=1771&pid=23324#pid23324 - Porta wysyła Motoryzację i sprzeda korpusik zmotoryzowany. RE: NPCe ewentualne wojo i budżety - prehi - 2023-02-01 Królestwo Ludu Złotej Kropli: (C61, C66 - skolonizowane w 10006 roku!) w 10003 -> 12WP. 2 sloty (1 na DP). Zaopatrzenie i kasa po poprzedniej turze: 12Z, 5P, 1+12=13 mln $. 79k rekrutów. +2 mln $ przemyt z Kongo ^^ i handeleły takowe! (r. 15 mln $) +0,5 mln $ za okupację H-N. (r. 15,5 mln $) PP (tylko 1, za stabilność [pokój niet, za DP brakuje 1 pkta]): Bogactwo (+16 mln $ -> r. 31,5) +12 mln $ ostatnia transza ze Stejo Tuul (31,5->43,5) +2 mln $ za posiadanie polityki "Wzmożone inwestycje" [za 10002, zapomniałem] (43,5->45,5) Ludność: 11 mln Było 11K+ po turze 10k2, +11K+ za obecną -> 22K+. Kolejny (pierwszy) zespół: za 25K+. badania -> I) wojska lądowe I (12/8 [4+2] wolne +4 na potem). gotowe! II) przemysł I (4/5 [4]). Sloty: I) upgrade 2piech0.bpp-> 2piech0kaw; +1piech0 [-4 mln $, r. zostało 41,5 mln $; 71k rekrutów] II) 1DP Budowa 4 WP: 2WP: Paryż, 1WP: Orlean, 1WP: Troyes (-40 mln $, r. 1,5 mln $ zostało) WP 12->16. Armia pełna na 10003: Cytat: napisał(a):I Korpus KLZK (generał Dumas) - 1piech0 - Dreux [gotowość]+potencjalne, nie powołane, po 2part na każdy inny prow (3 na Paryżewo). Zaopatrzenie zużyte: 12Z, 5P -3Z (mil, part i all gotowości do 0) => 9Z, 5P RE: NPCe ewentualne wojo i budżety - prehi - 2023-02-19 Królestwo Ludu Złotej Kropli: (C61, C66 - skolonizowane w 10006 roku!) w 10004 -> 16WP. 2 sloty (1 na DP). Zaopatrzenie i kasa po poprzedniej turze: 9Z, 5P. Zaopatrzenie bazowe: +5Z [+15Z za 10k1 i 10k2 i 10k3!] => 29Z, 5P 1,5+16=17,5 mln $. 71k rekrutów. +1 mln $ przemyt z Kongo ^^ i handeleły takowe! (r. 18,5 mln $) +0,5 mln $ za okupację H-N. (r. 19 mln $) PP (tylko 1, za stabilność [pokój niet, za DP brakuje 1 pkta]): Bogactwo (+16 mln $ -> r. 35) Wzmożone inwestycje! Ludność: 11 mln+1,1 mln -> 12,1 mln ludności. +2mln $ (r. 37), +1K+ Było 22K+ po turze 10k3, +12K+ za obecną, +1 jw. -> 35K+. Kolejny (pierwszy) zespół: za 25K+. Akademia Techniczna (K+: 35->10): um. 0->1 +1 DP od Niziołków! Wsparcie: pomoc w obronie przed dzikusami z głębi kontynentu [C51] techy: wojska lądowe I badania -> I) artyleria I (4+4/6 [4] wolne +2 na potem). gotowe! II) przemysł I (Akademia Techniczna, um.1 ) (4+5/5 [4+1] wolne +4 na potem). gotowe! Sloty: I) +1piechIkaw; +2piechI [-10 mln $, r. zostało 27 mln $; 71->47k rekrutów] II) 2piechI, 1piech0 modernizacja na 1piechI. [-7 mln $, zostało 20 mln $; 47k->31k rekrutów] Budowa 2 WP (-20 mln $, 20->0 mln $) +1WP w Paryżewie, +1WP w Dreux. 16->18 WP. Armia pełna na 10004: Cytat: napisał(a): napisał(a):I Korpus KLZK (generał Dumas) - 2piech0 - Dreux -> atak na Alencon [aktywność]+potencjalne, nie powołane, po 2part na każdy inny prow (3 na Paryżewo). Zaopatrzenie zużyte: 29Z, 5P -14Z (mil, part, to all gotowości do 0) => 15Z, 5P RE: NPCe ewentualne wojo i budżety - prehi - 2023-03-12 Neobaktria 10004 Budżet i armia szkic to be: PODSTAWA: rezerwy finansowe: dochód koło 120 mln $ co turę, rezerwy na koło 250-300 mln $. (!) Budżet przemysłowy! 4 sloty przemysłowe. +1 z wydobycia +1 "cechy". DP "egzotik" osobno. Wymagania DP (średniozamożne) - +3DP. Ludność +2 DP -> 5 DP. Normalnie co roku mają wolny 1 slot przemysłowy, 2 jak idą w przemysł. Ostatnio co roku (od startu gry) 2... 2 sprzety, 3 piechoty w slocie Od 10005 nie zaspokajają konsumpcji w pełni [budżet 10004], 1 slot mniej w 10005, za to mają o 3 wolne więcej w 10004! Ludność w 10004 łącznie 38 milionów [z przyrostem], czy będzie więcej na 10005 zależy ile wchłonie Europa (musi wchłonąć 6 mln, by było na "zero" - tylko 1 mln się osiedli...) WP w 10004 -> +4WP budowy na fali odnowy kontaktów z Europą (inwestycje dworu w ciągu 4 lat), +5WP z uchodźców i ich integracji, +3 WP zbadana Kolej -> 96WP. w 10005 -> +4 WP z budowania (jak szaleeeeni) -> 100 WP, slot wincej od 10006. Dzięki szlakom, od 10006 włącznie +1 WP co turę. Plemiona górskie na 10005 mają wystawić 1piechIsg, 2piech0sg (opłacono i dano im już część sprzętu!). Od 10005 mogą robić jednostki zmotoryzowane i panc0. *** I slot przemysłowy: 3piechI II slot przemysłowy: 2artIkaw III slot przemysłowy (bo konsumpcja): Zaopatrzenie IV slot przemysłowy (bo konsumpcja): Zaopatrzenie V slot przemysłowy (bo konsumpcja): Zaopatrzenie Dwa sloty to było DP (tu ujmujemy tylko wolne sloty) [<<4 sloty przemysłowe. +1 z wydobycia +1 "cechy" >> +1 za PP przemysł] *** Zaużycie zaopatrzenia: sama gotowość tegoroczna to ~95-100/4=25Z (!). Ubiegłorocznie zużyli ledwie ~20 Z + gotowości (co przy nawet zapasach, dla-npcowemu obcięciu kosztów milicj-milicji i sprzymierzonych+patrzeniu przez palce na koszty BPP, bazowej produkcji i dużej wydajności produkcji sprawia że mają zapasów na rok wojny wszystkim, potem będzie ciężko - muszą uruchamiać dużo slkotów. Jeśli 10004 będzie rokiem mało intensywnych walk (np. tylko B93 i "demonstracje" na granicach) to powinni nawet lekko zwiększyć - a dzięki uruchomieniu nagle wielu slotów - będą mieli zapasów tak na ~1,75 wojsk przez turę w 10005, na podstawie danych z 10004 [170Z zapasów]. Chętnie zakupią, albo coś. Albo zakupią awaryjnie zboże z Samarytan, by baudziej produkować. 1artIkaw. Armia (10k4): Cytat: napisał(a):Tagma Wybrzeża (strateg Eurypides **[Showman]) - 2piechI, 1piechIplot, 2art0kaw, 1s0 - Ekatomil Dasos + generał Ciuch z ARL będzie dowodził pociągiem pancernym. Sama jego obecność powoduje że w 10006 będzie tam jakiś specjalista od pociągów pancernych! + pociąg z IRE: +1panc0 w 10005 + sterowce Porta: https://pnwpbf.eu/showthread.php?tid=1771&pid=24614#pid24614 + sterowce Qin: https://pnwpbf.eu/showthread.php?tid=1822&pid=24621#pid24621 RE: NPCe ewentualne wojo i budżety - prehi - 2023-03-25 Samarytanie 10004, to co nie jest w wojence: I Korpus Odwodowy (gen. Ajwaj) - 1piech0kaw, 1piech0bpk - Erbil II Korpus Odwodowy (gen. Mosze*) - 2piech0kaw - Kuwejt I Korpus Pieszy (gen. LokalsPierwszy*) - 2piech0kaw, 2piech0, 1art0kaw - Erbil III Korpus Pieszy (gen. LokalsTrzeci) - 2piech0, 2piech0bpp, 1art0kaw - Karbala Armia Rohanu (Gen. Glynwidon na klaczy Fru-Fru** [Lis Pustyni]) - 4piechIkaw, 3piech0kaw, 1art0kaw - Ad-Diwanija, Basra, Kuwejt Milicja Erbil (brak) - 1mil - Erbil Milicja Bagdad (brak) - 3mil, 2mil.kaw, 2mil.bpp - Bagdad Milicja Ramadi (brak) - 1mil, 2mil.bpp - Ramadi Milicja Karbala (brak) - 1mil, 2mil.bpp - Karbala Milicja Kuwejt (brak) - 1mil, 1mil.bpp - Kuwejt I wiele innych milicji Twierdza Kuwejt (gen. Ibrahim*) - 1art0, 1piech0 - Kuwejt Twierdza Basra (gen. Sargon*) - 2art0, 1art0bpa, 2piech0, 2piech0bpp - Basra Twierdza Ahwaz (gen. Szekel) - 2art0, 2piech0, 1piech0bpp - Ahwaz Flota Rzeczna Samarytan (adm. Jonasz**) - 1kr0, 2niIbpk, 2ni0 - Tygrys, Eufrat [posiłki 1niIbpk, 1ni0] > 1kr0 ciężko uszkodzone - naprawiane //i +1kr0 RE: NPCe ewentualne wojo i budżety - prehi - 2023-03-30 Królestwo Ludu Złotej Kropli: (C61, C66 - skolonizowane w 10006 roku!) w 10005 -> Przyłączono H-A, Alencon, Caen (r. 7 WP). 1 WP do odbudowania +2 WP eventowo, inwestycje małych NPCów. 26(27)WP. 2 sloty (2 na DP, weszli na ubogie!). => od budżetu 10006! Liczy się budżetowo: 18WP i 1DP wymagań. Zaopatrzenie i kasa po poprzedniej turze: 15Z, 5P. Zaopatrzenie bazowe: +5Z => 20Z, 5P -1 Z bo Gwardia Królewska operowała u Niziołków => 19Z, 10P zdobyte na Kenyi: +7Z, +5P => 26Z, 10P 0+18=18 mln $. 31k rekrutów. +0,5 mln $ za okupację H-N. (r. 18,5 mln $) PP (tylko 1, za stabilność [pokój niet (wciąż), za DP brakuje jednego punkta]): Bogactwo (+16 mln $ -> r. 34,5) Wzmożone inwestycje! Ludność: 12,1 mln ludności. +2mln za podbój -> 14,1 mln ludności 10K+ +14 za ludność = 24K+ Kolejny zespół: za 30K+. techy: wojska lądowe I artyleria I przemysł I badania -> I) Wojska lądowe II () 2 z dawna + 4 = 6/16 II) Kolej (I) (Akademia Techniczna, um.1 ) 4 z dawna + 4 +1 = 9/10 DP: +1 DP od Niziołków! 1DP z żywności w przyszłej turze! Sloty: I) 1artIkaw [-5 mln $; r. zostało 29,5 mln $; 31k->28k rekrutów] II) +1 WP w Evreux (27->28WP) W przyszłości: 2piech0kaw, 1piech0 modernizacja na 1piechI. [-5 mln $] Naprawa WP w Caen [-4 mln $] (29,5 -> 25,5 mln $) Budowa 2 WP (-20 mln $, 20,5->0,5 mln $) +1WP w Paryżewie, +1WP w Evreux. 28->30 WP. Będą 3 sloty od 10006! Armia pełna na 10005: Cytat: napisał(a): napisał(a): napisał(a):I Korpus Francuzów (generał Dumas) - 2piechI - Caen [gotowość]+potencjalne, nie powołane, po 2part na każdy inny prow (3 na Paryżewo). Zaopatrzenie zużyte: 26Z, 10P -3[13]Z -1Z (mil, part, to all gotowości do 0) => 22Z, 10P RE: NPCe ewentualne wojo i budżety - prehi - 2023-05-20 Królestwo Ludu Złotej Kropli: C82 przyłączane w 10009! w 10006 -> Przyłączono 2 prowy; +2 WP. 30(32)WP. 3 sloty (2 na DP, weszli na ubogie!). => od budżetu 10006! Zaopatrzenie i kasa po poprzedniej turze: 22Z, 10P. Zaopatrzenie bazowe: +5Z => 27Z, 10P 0,5+30=30,5 mln $. 28k rekrutów. PP (tylko 2, za stabilność i pokój (za DP brakuje jednego punkta]): Bogactwo (+16 mln $ -> r. 46,5), Przemysł (+1 slot) Wzmożone inwestycje! Ludność: 14,1 mln ludności. +0,2 mln za kolonizację => 14,3 mln 24K+ +14 za ludność +5 ubogie = 43K+ Kolejny zespół: za 30K+. Cnota: gdy będzie cn. 30K+ w turze in plus. Centrum: 50WP. techy: wojska lądowe I artyleria I przemysł I badania -> I) Wojska lądowe II () 6 z dawna + 4 = 10/16 II) Kolej (I) (Akademia Techniczna, um.1 ) 9 z dawna + 4 +1 = 14/10, 4 zostało na potem! +3x1 WP: Auxerre, Le Mans, Orlean [r. 35 WP] III) Nauka I () 0 + 4 = 4/8 DP: 1DP z żywności Sloty: I) 1artIkaw [-5 mln $; r. zostało 41,5 mln $; 28k->25k rekrutów] II) 2piech0kaw, 1piech0 modernizacja na 1piechI. [-5 mln $] III) +1 WP w Paryżu (35->36WP) Budowa 4 WP (-40 mln $, 41,5->1,5 mln $) +2WP w Paryżewie, +1WP w Orleanie, +1 WP w Reims. 35->39 WP. Armia pełna na 10006: Cytat: napisał(a): napisał(a): napisał(a): napisał(a):I Korpus Francuzów (generał Dumas) - 2piechI, 1mil - Caen [gotowość]+potencjalne, nie powołane, po 2part na każdy inny prow (3 na Paryżewo). Zaopatrzenie zużyte: 27Z, 10P -4[18]Z -0Z (mil, part, to all gotowości do 0) => 23Z, 10P RE: NPCe ewentualne wojo i budżety - prehi - 2023-06-16 Samarytanie 10006, zusammen: Wytyczne: 1 slot na turę: piechota I. 1 slot na turę: artyleria 0 (od 10008 - już wchodzi - artI) 1 slot na turę: w parzyste flota (I lekkie), w nieparzyste tworzenie milicji (3), milicji kawaleryjskiej (3) i modernizacja milicji (3). Ew. naprawianie uszkodzeń jakiejś piechoty (zastąp jedną trójkę dwoma dywizjami). I Korpus Gwardii (gen. Salomon*) - 2piechI, 2piech0, 2art0 - Jerozolima II Korpus Gwardii (gen. Saul* [Pokiereszowany '04]) - 2piech0, 1art0kaw - Ejlat III Korpus Gwardii (gen. Jonatan) - 2piech0, 1art0 - Tel Aviv Gwardia Konna (gen. Abraham** [Egida Wyznania Mojżeszowego]) - 1piechIkaw, 2piech0kaw, 1art0kaw - Jerozolima I Korpus Odwodowy (gen. Ajwaj) - 2piech0kaw - Bagdad II Korpus Odwodowy (gen. Mosze*) - 2piech0kaw - Kuwejt I Korpus Pieszy (gen. LokalsDrugi* [Przeciwpancerny]) - 2piechI, 2piech0, 1artIkaw - Amman II Korpus Pieszy (gen. LokalsPierwszy*) - 4piech0, 1art0kaw - Erbil I Korpus Konny (gen. LokalsTrzeci) - 3piech0kaw, 1art0kaw - Ramadi Armia Rohanu (Gen. Glynwidon na klaczy Fru-Fru** [Lis Pustyni]) - 4piechIkaw, 3piech0kaw, 1artIkaw, 1art0kaw - Ad-Diwanija*, Karbala Milicja Erbil (brak) - 4mil - Erbil Milicja Bagdad (brak) - 3mil, 3mil.kaw, 2mil.bpp - Bagdad Milicja Basra (brak) - 3mil, 1mil.bpp - Basra Milicja Ahvaz (brak) - 2mil, 1mil.bpp - Ahvaz Milicja Kuwejt (brak) - 3mil - Kuwejt Milicja Ad-Diwanija (brak) - 1mil, 3mil.kaw - Ad-Diwanija Milicja Karbala (brak) - 1mil, 2mil.bpp - Karbala Milicja Ramadi (brak) - 1mil, 2mil.bpp - Ramadi Milicja Amman (brak) - 3mil - Amman I wiele innych milicji 1mil+1-2mil.bpp Twierdza Kuwejt (gen. Ibrahim*) - 1piechI, 3piech0, 2art0 - Kuwejt Twierdza Basra (gen. Sargon*) - 3piech0, 2art0 - Basra Twierdza Ahwaz (gen. Szekel) - 3piech0, 2art0 - Ahwaz Flota Rzeczna Samarytan (adm. Jonasz**) - 1krI, 3kr0, 3niI, 2ni0 - Tygrys, Eufrat RE: NPCe ewentualne wojo i budżety - prehi - 2023-06-16 Neobaktria 10006 Budżet i armia szkic to be: PODSTAWA: rezerwy finansowe: dochód koło 120 mln $ co turę, rezerwy na koło 250-300 mln $. (!) Budżet przemysłowy! 4 sloty przemysłowe. +1 z wydobycia +1 "cechy". DP "egzotik" osobno. Wymagania DP (średniozamożne) - +3DP. Ludność +2 DP -> 5 DP. Normalnie co roku mają wolny 1 slot przemysłowy, 2 jak idą w przemysł. Ostatnio co roku (od startu gry) 2... 2 sprzety, 3 piechoty w slocie Od 10005 nie zaspokajają konsumpcji w pełni [budżet 10004], 1 slot mniej w 10005, za to mają o 3 wolne więcej w 10004! Ludność w 10006 łącznie 41 milionów [z przyrostem]. Dzięki szlakom, od 10006 włącznie +1 WP co turę. Od 10005 mogą robić jednostki zmotoryzowane i panc0. Od 10006 mogą robić aerostaty I generacji. Od 10007 będą mogli robić wojska lądowe II, czołg I, balony I. *** 10k5 | 10k6 I slot przemysłowy: 2artIzmot | 2piech0bpp->2piechIzmot, 1piechI II slot przemysłowy: 3piechIzmot | 1ST0, 1mI III slot przemysłowy (od 10006, za 100+WP): --- | 2art0->2artIzmot. Jednorazowy efemeryczny slot przemysłowy: 2krI (na 10k7) - rzeka, morze ewentowo: 1x 3mil.kaw -> 1piech0kaw 1piechI->1piechIplot Dwa sloty to było DP (tu ujmujemy tylko wolne sloty) [<<4 sloty przemysłowe. +1 z wydobycia +1 "cechy" >> +1 za PP przemysł] *** Zużycie zaopatrzenia: sama gotowość tegoroczna to ~95-100/4=25Z (!). Ubiegłorocznie zużyli ledwie ~20 Z + gotowości (co przy nawet zapasach, dla-npcowemu obcięciu kosztów milicj-milicji i sprzymierzonych+patrzeniu przez palce na koszty BPP, bazowej produkcji i dużej wydajności produkcji sprawia że mają zapasów na rok wojny wszystkim, potem będzie ciężko - muszą uruchamiać dużo slkotów. Jeśli 10004 będzie rokiem mało intensywnych walk (np. tylko B93 i "demonstracje" na granicach) to powinni nawet lekko zwiększyć - a dzięki uruchomieniu nagle wielu slotów - będą mieli zapasów tak na ~1,75 wojsk przez turę w 10005, na podstawie danych z 10004 [170Z zapasów]. Chętnie zakupią, albo coś. Albo zakupią awaryjnie zboże z Samarytan, by baudziej produkować. Armia (10k4): Cytat: napisał(a): napisał(a):Tagma Wybrzeża (strateg Eurypides **[Showman]) - 2piechI, 1piechIplot, 2art0kaw, 1s0 - Ekatomil Dasos |