Zatem zgodnie z obietnicą z discorda mamy koniec tygodnia i wrzucone zasady, techy i cennik. Duża część zasad została przeredagowana, ale jeśli chodzi o zmiany:
Zmiany w zasadach:
1) Żegnamy Kulturę (K+), wraca zaopatrzenie (Z);
2) Ustroje polityczne mają stały dochód KP, ustroje gospodarcze dostosowane do nowych zasad, zamożność już bez mikromodyfikatorów, a społeczeństwo nie potrzebuje paliwa;
3) Duch narodowy - zapewnia nam specjalną cechę, ale też urozmaica zasady otrzymywania PP (zamiast punktu za stabilność);
4) Slot specjalistów - łączy naukę, wywiad oraz pozwala rozwijać WP;
5) Centra są za darmo - pierwsze na start, drugie w 5. i trzecie w 13. turze (jak dogramy xD);
6) Budowa zajmuje slot produkcyjny;
7) Powrót do rekrutów - uproszczenie siły ludzkiej, mobilizacja nie robi kary do dochodu tylko odbiera nam sloty z powodu brakujących rąk do pracy. Rekrutów możemy dostać polityką rządu oraz odnawia nam się przy przyroście ludności;
8) NPCe - satelitami możemy robić wszystko w ramach slotów produkcyjnych;
9) Wywiad i nauka nie mają postępu tylko opłacamy kasę i wszystko jest instantowo. Może się zrobić drogo potem, a najbardziej nas spowolniają technologie kluczowe;
10) Na czas edycji z Azjatkami walutą stają się yuany (¥ - znaczek można wygenerować pisząc "y u" bez spacji);
11) Nowe fajne polityki. Drony. Troszkę urealistyczniony cennik.
Pozostała oczywiście mapka, zaktualizowany niezbędnik i szablony tematów.
Oprócz tego mam dużo pomysłów jak zrobić najlepszą edycję PNW. Turek będzie pomocniczym MG.
Obszarem edycji jest wschodnia Azja - od Kalkuty po Wyspy Marshalla, od wybrzeży Australii po Sahalin
Zmiany w zasadach:
1) Żegnamy Kulturę (K+), wraca zaopatrzenie (Z);
2) Ustroje polityczne mają stały dochód KP, ustroje gospodarcze dostosowane do nowych zasad, zamożność już bez mikromodyfikatorów, a społeczeństwo nie potrzebuje paliwa;
3) Duch narodowy - zapewnia nam specjalną cechę, ale też urozmaica zasady otrzymywania PP (zamiast punktu za stabilność);
4) Slot specjalistów - łączy naukę, wywiad oraz pozwala rozwijać WP;
5) Centra są za darmo - pierwsze na start, drugie w 5. i trzecie w 13. turze (jak dogramy xD);
6) Budowa zajmuje slot produkcyjny;
7) Powrót do rekrutów - uproszczenie siły ludzkiej, mobilizacja nie robi kary do dochodu tylko odbiera nam sloty z powodu brakujących rąk do pracy. Rekrutów możemy dostać polityką rządu oraz odnawia nam się przy przyroście ludności;
8) NPCe - satelitami możemy robić wszystko w ramach slotów produkcyjnych;
9) Wywiad i nauka nie mają postępu tylko opłacamy kasę i wszystko jest instantowo. Może się zrobić drogo potem, a najbardziej nas spowolniają technologie kluczowe;
10) Na czas edycji z Azjatkami walutą stają się yuany (¥ - znaczek można wygenerować pisząc "y u" bez spacji);
11) Nowe fajne polityki. Drony. Troszkę urealistyczniony cennik.
Pozostała oczywiście mapka, zaktualizowany niezbędnik i szablony tematów.
Oprócz tego mam dużo pomysłów jak zrobić najlepszą edycję PNW. Turek będzie pomocniczym MG.
Obszarem edycji jest wschodnia Azja - od Kalkuty po Wyspy Marshalla, od wybrzeży Australii po Sahalin