2021-02-22, 21:11
2707
W wyniku formalnego zakończenia wojny domowej w Estalii, te reżimy co przeżyły pożogę wojenną rozpoczęły konsolidacje.
Narodowa Estalia
Państwo Dominujące: Zakon Nurgla (@Rizi)
WP: 92
Zakon Nurgla otrzymuje 10% dochodu Narodowej Estalii (9,2 mln) co turę. Zakon Nurgla uzyskuje wyłączność na korzystanie z dostępnych złóż surowców z wyjątkiem Borgas. (+1 metal przemysłowy co turę za darmo dla Zakon Nurgla).
Zakon Nurgla może też wprowadzić zmiany do ustroju Narodowej Estalii jeśli sobie zażyczy (nie ma to wpływu na benefity gospodarcze).
Zakon Nurgla otrzymuje dodatkowe +5 Wpływu w Narodowej Estalii i nigdy jego wpływy nie mogą spaść poniżej 5.
Na potrzeby dalszych modyfikacji Wpływu:
LUBI: Pomoc gospodarcza w celu odbudowy, działalność charytatywna w ich państwie, wsparcie militarne w razie agresji
NIE LUBI: Przeszkadzanie im w celach powyżej.
Republika Estalii
Państwo Dominujące: Nehekhara (@Richtus)
WP: 80
Nehekhara otrzymuje 10% dochodu Republiki Estalii (8 mln) co turę. Nehekhara uzyskuje wyłączność na korzystanie z dostępnych złóż surowców z wyjątkiem Azuary. (+1 metal przemysłowy, +1 metal rzadki, +1 ropy co turę za darmo dla Nehekhary).
Nehekhara może też wprowadzić zmiany do ustroju Republika Estalii jeśli sobie zażyczy (nie ma to wpływu na benefity gospodarcze).
Nehekhara otrzymuje dodatkowe +5 Wpływu w Republice Estalii i nigdy jej wpływy nie mogą spaść poniżej 5.
Na potrzeby dalszych modyfikacji Wpływu:
LUBI: Pomoc gospodarcza w celu odbudowy, działalność charytatywna w ich państwie, wsparcie militarne w razie agresji
NIE LUBI: Przeszkadzanie im w celach powyżej.
Republika Spineport
WP: 5
LUBI: Państwa o silnej flocie, wygrywanie bitew morskich, zwalczanie piractwa.
NIE LUBI: Piractwa na szlakach handlowych
Nagroda za 10 Wpływu: +1 do badań w dziale Flota, wszystkie okręty są w gotówce tańsze o 20%.
Państwo, które jako pierwsze osiągnie 10 jest uznane za DOMINUJĄCE. Status DOMINUJĄCEGO utrzymuje się przez 3 tury, po czym po raz kolejny jest sprawdzany w porównaniu z innymi państwami (czy ktoś nie ma więcej Wpływu ponad 10). Państwa, które są DOMINUJĄCE uzyskują następującą zdolność:
Państwo dominujące może wezwać flotę Spineport do walki w odległości trzech akwenów od Spineport. Może również zlecić by flota Spineport chroniła szlaki w odległości 3 akwenów od Spineport.
Armia Spineport (generał de Tourville) - 3 piech II gar, 1 piech II pm - Spineport
Dywizjon "Latający Wilk" (gen. Ulric de Juanville) - 2 mII - Spineport
Flotylla Zakon Białego Wilka - 3 niI, 3 krI (admirał De Monforte**) - Spineport
Startowy Wpływ: Marienburg +2, Zakon Nurgla +2.
W wyniku formalnego zakończenia wojny domowej w Estalii, te reżimy co przeżyły pożogę wojenną rozpoczęły konsolidacje.
Narodowa Estalia
Państwo Dominujące: Zakon Nurgla (@Rizi)
WP: 92
Zakon Nurgla otrzymuje 10% dochodu Narodowej Estalii (9,2 mln) co turę. Zakon Nurgla uzyskuje wyłączność na korzystanie z dostępnych złóż surowców z wyjątkiem Borgas. (+1 metal przemysłowy co turę za darmo dla Zakon Nurgla).
Zakon Nurgla może też wprowadzić zmiany do ustroju Narodowej Estalii jeśli sobie zażyczy (nie ma to wpływu na benefity gospodarcze).
Zakon Nurgla otrzymuje dodatkowe +5 Wpływu w Narodowej Estalii i nigdy jego wpływy nie mogą spaść poniżej 5.
Na potrzeby dalszych modyfikacji Wpływu:
LUBI: Pomoc gospodarcza w celu odbudowy, działalność charytatywna w ich państwie, wsparcie militarne w razie agresji
NIE LUBI: Przeszkadzanie im w celach powyżej.
Republika Estalii
Państwo Dominujące: Nehekhara (@Richtus)
WP: 80
Nehekhara otrzymuje 10% dochodu Republiki Estalii (8 mln) co turę. Nehekhara uzyskuje wyłączność na korzystanie z dostępnych złóż surowców z wyjątkiem Azuary. (+1 metal przemysłowy, +1 metal rzadki, +1 ropy co turę za darmo dla Nehekhary).
Nehekhara może też wprowadzić zmiany do ustroju Republika Estalii jeśli sobie zażyczy (nie ma to wpływu na benefity gospodarcze).
Nehekhara otrzymuje dodatkowe +5 Wpływu w Republice Estalii i nigdy jej wpływy nie mogą spaść poniżej 5.
Na potrzeby dalszych modyfikacji Wpływu:
LUBI: Pomoc gospodarcza w celu odbudowy, działalność charytatywna w ich państwie, wsparcie militarne w razie agresji
NIE LUBI: Przeszkadzanie im w celach powyżej.
Republika Spineport
WP: 5
LUBI: Państwa o silnej flocie, wygrywanie bitew morskich, zwalczanie piractwa.
NIE LUBI: Piractwa na szlakach handlowych
Nagroda za 10 Wpływu: +1 do badań w dziale Flota, wszystkie okręty są w gotówce tańsze o 20%.
Państwo, które jako pierwsze osiągnie 10 jest uznane za DOMINUJĄCE. Status DOMINUJĄCEGO utrzymuje się przez 3 tury, po czym po raz kolejny jest sprawdzany w porównaniu z innymi państwami (czy ktoś nie ma więcej Wpływu ponad 10). Państwa, które są DOMINUJĄCE uzyskują następującą zdolność:
Państwo dominujące może wezwać flotę Spineport do walki w odległości trzech akwenów od Spineport. Może również zlecić by flota Spineport chroniła szlaki w odległości 3 akwenów od Spineport.
Armia Spineport (generał de Tourville) - 3 piech II gar, 1 piech II pm - Spineport
Dywizjon "Latający Wilk" (gen. Ulric de Juanville) - 2 mII - Spineport
Flotylla Zakon Białego Wilka - 3 niI, 3 krI (admirał De Monforte**) - Spineport
Startowy Wpływ: Marienburg +2, Zakon Nurgla +2.