2208
Przyjęcie "Akcie Mobilizacji Chińskiej Partii Komunistycznej na Nandanie" wraz ze wszystkimi tego efektami zmobilizowało członków Partii, zapewniło silniejszą władzę Partii, ale też było bezprecedensowym rozprawieniem się z opozycją, możliwą opozycją i tymi co choć wyglądali na możliwą opozycję. Jednocześnie sprawiło że de facto władzę W Imieniu Partii sprawuje teraz jedna osoba - ale z dwoma pomocnikami, a nie jednym, jak dotąd.
Poza tym podjęto bezprecendensowe polowania na czarownice (dosłownie), wieszanie zdrajców (zależy od definicji zdrady), wytłuczenie możliwych nielojalnych osób (czyli aresztowania wszystkich którzy mieli w życiu na koncie jakiekolwiek przestępstwo i nie należą do Partii)
//-1 reputacji. Od razu.
-0,18 mln ludności (wyrżnięci religianci i inna hołota)
Cytat:Struktura religijna : - Tradycyjne wierzenia i filozoficzne ścieżki chińskie - 6% -> 5%
- Buddyzm - 5%*
- Islam - 3%
- Chrześcijaństwo - 4%*
- "Rodzime" wierzenia nandańskie - 1%** -> 0% (resztki zasiliły "Inne")
- Ateiści i Agnostycy - 78% -> 82%
- Inne - 3% -> 1%
* co najmniej 1/3 wyznaje kościoły niekoncesjonowane.
** oficjalnie jako ateiści.
UWAGA! Wszystkie zmiany cech i nowe cechy wchodzą w życie w trybie NATYCHMIASTOWYM, poprzednie nie są absolutnie używane, nie przewiduje się trybu odwoławczego!
Głowa kolonii: przewodniczący NKW, admirał Zhou Jian (Umocowany politycznie admirał - +5 KP co turę, można użyć jako dowódcę z *)
=>
Głowa kolonii: Sekretarz generalny KPChN, Przewodniczący NKW,
admirał Zhou Jian (Ukochany przywódca, niech go ktoś spróbuje nie kochać! - +1 stabilności co turę. +1 poziom kontrwywiadu, jeśli mamy na początku tury reputację 2 lub mniej. Można użyć jako dowódcę) [cecha może ulec zmianie w razie zmian w składzie: premier i zastępca]
Szef rządu: sekretarz KPChN, premier Duan Xiaoli (Pracowity biurokrata - +2WP w turze [prowincja z WP<10], jeśli liczba WP zwiększyła się cn. o 2 poprzez PP: Bogactwo/produkcję krajową/inwestycję w prowincje)
=>
Szef rządu: premier
Duan Xiaoli (Zastraszony i zahukany urzędas - -2KP co turę. +2WP w turze [dowolna prowincja], jeśli: podniesiono poziom WP co najmniej o 5 WP, posiada się co najmniej 2PP [nie ważne za co], jeśli post z budżetem na dany rok został wrzucony w nieparzysty dzień miesiąca [ale poza wtorkiem], oraz jeśli MG napisał przynajmniej 5 postów z eventami w jawnych wydarzeniach Xinchiguo)
+ nowa postać do info ogólnego:
Zapasowa Głowa Kolonii: wiceprzewodniczący NKW, Generał Feng Weisheng (Dżingoistyczny monomaniak - +5KP w turze jeśli wojska Xinchiguo pokazały jakimś obcokrajowcom KTO TU JEST NAPRAWDĘ BEZWZGLĘDNY. Jeśli była przy tym stracona reputacja, to dodatkowe +5KP. +1k rekrutów co turę. Można użyć jako dowódcę).
+ nowe cechy jawne:
*) Silny lojalistyczny dżingoizm - +5k rekrutów w turze, jeśli bijemy się co najmniej z dwoma państwami na raz. Jeśli bijemy się z wrogami i to tak że tracimy PP za "pokój" na następną turę, to jeśli jednak wolimy je mieć to za cenę 20KP+10K+ możemy je odzyskać.
*) Ideologia: ostra broń w służbie mas! - Jeśli mamy reputację nieujemną, to -1 reputacji co turę z powodu prześladowań mniejszości. -0,1 mln ludności co turę. +5KP co turę. -4K+ co turę. Możemy zwiększyć stratę ludności do 0,4 mln ludności, uzyskując w zamian +1 stabilności zamiast 5KP, ale należy umieścić o tym mało subtelny post w mediach i/lub jawnych wydarzeniach.
*) Wojna ideologiczna w przemyśle, kulturze i w domu! - +5KP co turę, -4K+ co turę, -5% dochodu. [wymaga: działania cechy "Ideologia: ostra broń w służbie mas"]
*) Paramilitarne bojówki Czerwonej Gwardii (2208-2209) - -5% dochodu, +2KP co turę, -2K+ co turę. +1k rekrutów co turę.
W 2210 AUTOMATYCZNIE ww. cecha przechodzi w:
*) Paramilitarne bojówki Czerwonej Gwardii - -3% dochodu, +10% siły ludzkiej, +2KP co turę. -6K+ co turę. Bazowy postęp badań maleje o 1 (do 3).
*) Propaganda pałką i wkuwaniem Czerwonej Książeczki - akcja "Reżimowa propaganda" kosztuje tylko 15KP, pod warunkiem że mamy stabilność na początku tury [przed przydzieleniem PP] mniejszą niż 6. Akcja reżimowa propaganda" nadal może być odpalona tylko w aktywnej fazie tury.
*) "Nasz sojusznik, towarzysz Cesarz..." - W dyplomacji jest absolutny zakaz przestrzegania niekomunistycznych konwenansów wobec sojuszników [prowadzonych przez graczy]. +5KP, +5K+ do zarobienia jednorazowo w turze, jeśli został popełniony jakiś bardzo poważny lapsus językowy.