Porta Ottomańska - Królestwo Qin
#1
10005
[Obrazek: Bez-tytu-u.png]
W związku z końcem trwania I Paktu Bałkańskiego, Wielki Wezyr Ibrahim Pasza proponuje naszemu sąsiadowi podpisanie następującego traktatu:
- Wysoka Porta oraz Wielkie Qin zawrą pakt o nieagresji obowiązujący do końca 10009 roku
- trakt gospodarczy Cumbas-Middelas-Baxiliu-Barelond zostanie przedłużony do Ankary (koszt budowy poniesie strona turecka):


[Obrazek: 5uWCTiH.png]

-10 KP za cechę 'Niechęć do Pogan'
-10 KP za podpisanie paktu o nieagresji
Odpowiedz
#2
10005

[Obrazek: e1tSB2C.png]
W imieniu Syna Niebios, Króla Qin
Minister Cai Ze

Minister Dyplomacji informuje, że Qin przyjmuje tę propozycję, jednak dla pewności - minister Cai Ze chciałby doprecyzować, że porozumienie w sprawie traktu gospodarczego oznacza, że Qin oraz Porta połączą swoje trakty gospodarcze od 10006 roku. Wreszcie, dla pewności - chcielibyśmy potwierdzić, że trakt gospodarczy będzie istniał w formie rozbudowanej sieci kolei gospodarczej.

Wreszcie, by trakt mógł operować od 10006, strony muszą dopilnować by stan infrastruktury był odpowiedni na całej linii od Sai do Ankary (///. patrz: wymaganie WP poniżej). 

Jeśli to doprecyzowanie odpowiada Porcie, podpisujemy porozumienie w sprawie traktu jak i pakt o nieagresji.


////. z zasad:

Cytat:Trakty muszą być połączeniami między stolicami różnych a niepodległych krajów i przechodzić przez prowincje pozastołeczne mające (razem) co najmniej 30 WP.

W wydarzeniu dyplomatycznym tworzącym trakt należy określić jak się odbywa transport poprzez niego. Jeśli nie jest to określone (wymyśla MG), albo wymyślono coś bardzo urągającego rozsądkowi (np. szlak na sankach ciągniętych przez narciarzy), MG ma prawo zwiększyć koszt x3. Koszt bazowy zostaje oczywiście zainkasowany a dodatek trzeba dopłacić, jeśli chce się by to działało.


////////. -10 KP cennikowo za pakt o nieagresji, dodatkowe -5 KP od siebie na przekonanie nieprzekonanych w sprawie PoNa oraz porozumienia o trakcie.
Odpowiedz
#3
10005

Porta rozpocznie budowę swojej części traktu w tym roku, więc całość będzie funkcjonalna od 10007.

Potwierdzamy, że trakt gospodarczy będzie funkcjonował w formie rozbudowanej sieci kolejowej (nad wodami Cieśniny Bosfor zbudowany zostanie most kolejowy)

Jeśli chodzi o stan infrastruktury w prowincjach łączących Sai oraz Ankarę, jest on bardziej niż satysfakcjonujący:

[Obrazek: 5uWCTiH.png]

///RAZEM: 51 WP w prowincjach pozastołecznych
Odpowiedz