Q&A edycja Śródziemie 2.0
#81
Prawda li to jest azaliż przeto, że WP z polityki Rozwój infrastruktury:

Rozwój infrastruktury napisał(a):Rozwój infrastruktury - (...) dodatkowo w obu przypadkach +1 WP co turę

generuje się już w turze 0 i już teraz możemy go wpisać w budżecie tury 0 jako <WP na końcu tury>?

Tak tylko pytam. Dla kolegi.
Odpowiedz
#82
Handel z Nargothrondem
Nargothrond skupuje paliwo i DP. Mogą zapłacić po 8 mln$ za 1 DP. DP za darmo, aby uzyskać jeden punkt wpływu (tą drogą można uzyskać max 1 punkt wpływu na turę). Kontrahentów zapraszamy do działu "handel".


A za ile skupuja paliwo?
Odpowiedz
#83
Czy porozumienia dyplomatyczne w rodzaju: https://pnwpbf.eu/showthread.php?tid=211...9#pid27869
wchodzą w życie po podpisaniu i nie trzeba nic pisać na TFach (niech ktoś pisze jak nie chce wprowadzić!), czy trzeba upierdliwie zaznaczać że "porozumienie zostało wprowadzone w życie..."
Zaznaczam, że mówię o części cywilnej, nie o rozkazach z tego wynikających.

...pytam, bo znając graczy na PNW, większość zapomni, a to ma sens jeśli chcemy mieć dwa razy więcej postów.
Odpowiedz
#84
(2024-04-20, 11:19)Gandzia napisał(a): Prawda li to jest azaliż przeto, że WP z polityki Rozwój infrastruktury:

Rozwój infrastruktury napisał(a):Rozwój infrastruktury - (...) dodatkowo w obu przypadkach +1 WP co turę

generuje się już w turze 0 i już teraz możemy go wpisać w budżecie tury 0 jako <WP na końcu tury>?

Tak tylko pytam. Dla kolegi.

Tak, generuje.

Cytat:A za ile skupuja paliwo?
Po dobrej cenie, trzeba się targować.

(2024-04-20, 17:24)prehi napisał(a): Czy porozumienia dyplomatyczne w rodzaju: https://pnwpbf.eu/showthread.php?tid=211...9#pid27869
wchodzą w życie po podpisaniu i nie trzeba nic pisać na TFach (niech ktoś pisze jak nie chce wprowadzić!), czy trzeba upierdliwie zaznaczać że "porozumienie zostało wprowadzone w życie..."
Zaznaczam, że mówię o części cywilnej, nie o rozkazach z tego wynikających.

...pytam, bo znając graczy na PNW, większość zapomni, a to ma sens jeśli chcemy mieć dwa razy więcej postów.
Wchodzą w życie (o ile zostaną przegłosowane przez parlament tam gdzie jest to wymagane). Trzeba zaznaczyć na TF, jeśli mają NIE wejść.
Odpowiedz
#85
Info ogólne powinno zawsze zawierać stan na początek tury jeśli chodzi o strukturki/populację itd czy już w trakcie tury aktualizować?
Odpowiedz
#86
Powinno zawierać stan na początek tury. Deadline na uzupełnienie określa do kiedy trzeba wpisać dane startowe w turze 0, a w kolejnych te "na koniec poprzedniej tury".
Odpowiedz
#87
(2024-04-21, 15:24)Richtus napisał(a): Powinno zawierać stan na początek tury. Deadline na uzupełnienie określa do kiedy trzeba wpisać dane startowe w turze 0, a w kolejnych te "na koniec poprzedniej tury".

A jak się zrobiło bardziej aktualne, to należy koniecznie by było mniej aktualne i pamiętać, czy można uzupełniać na bieżąco?
Odpowiedz
#88
Nie tyle pytanie, co uwaga do szablonu tematów. Obowiązująca wersja kosztów/przychodów z działań wygląda tak:

Gandzia zdradza swój budżet napisał(a):(0; 0; 0; 0) - podajemy przykład

Tymczasem według szablonu tematów wzór wygląda tak:

szablon tematów napisał(a):Wzór: (mln, KP, K+, P) - <Opis Wydatku>

Sugeruję podmienić te przecinki na średniki.
Odpowiedz
#89
Kiedy medycyna przywraca siłę ludzką? Na początek czy koniec tury - tzn. przed szkoleniem nowych jednostek czy po ich szkoleniu?
Odpowiedz
#90
(2024-04-21, 17:03)prehi napisał(a):
(2024-04-21, 15:24)Richtus napisał(a): Powinno zawierać stan na początek tury. Deadline na uzupełnienie określa do kiedy trzeba wpisać dane startowe w turze 0, a w kolejnych te "na koniec poprzedniej tury".

A jak się zrobiło bardziej aktualne, to należy koniecznie by było mniej aktualne i pamiętać, czy można uzupełniać na bieżąco?

Generalnie w trakcie tury można edytować budżet w dowolny sposób, więc końcowy efekt w postaci liczby WP może się zmieniać, a nie chciałbym, żeby przeglądając informacje ogólne gracze natrafiali na informacje i nie wiedzieli czy jutro nie będą one inne, także nalegam, żeby teraz uzupełnić stan "na start", a w turze 101 wpisać rzeczy według stanu "na koniec tury 0" i tak dalej.

---
Przecinki zmienione na średniki, dziękujemy za wkład w rozwój PNW Wink

---
Medycyna, podobnie jak większość techów, bada się całą turę i z jej efektów korzystamy w turze kolejnej, zatem siła ludzka jest odzyskiwana na początku tury.
Odpowiedz