Ogłoszenia
#21
Zaczynamy turę 2 / 102 SE!

Deadline handlowy, kolonizacyjny, i na aktualizację informacji ogólnych jest do: 15.06, 23:00.
Deadline wojskowy i na embarga jest do 19.06, 23:00. Po deadlinie wojskowym edytować budżet mogą tylko gracze biorący czynny udział w jakiejś wojnie.

Można zgłaszać w rozmowach z MG ewentualne przypomnienia co do postów wymagających odpowiedzi, albo opisania obiecanych efektów. Można też zgłaszać gotowość do sprawdzenia budżetu z tury 1.
W związku z natłokiem zadań w pracy ponownie zachęcam do częstego korzystania z przypominajki.
Odpowiedz
#22
W związku z nieobecnością Ripera i trudnościami z jakimi zmagam się w pracy przesuwamy oba deadline'y o 3 dni, na 18.06 (handlowy) i 22.06 (wojskowy).
Odpowiedz
#23
Wydłużam deadline wojskowy do 26.06, zakładam że dziś w nocy i jutro porobię odpisy, a potem będzie jeszcze czas żeby dopytać o potrzebne rzeczy itp. Wydaje mi się, że nie będę już musiał pracować od rana do wieczora, tylko po prostu wieczorem jak człowiek, także mam nadzieję że tempo odpisów wróci do normy.
Odpowiedz
#24
Orthank, Rivendell, ChRL i NSD straciły w 102 SE PP za pokój.

Zaczynamy turę 3 / 103 SE Smile

Deadline handlowy, kolonizacyjny, i na aktualizację informacji ogólnych jest do: 23.07, 23:00.
Deadline wojskowy i na embarga jest do 28.07, 23:00. Po deadlinie wojskowym edytować budżet mogą tylko gracze biorący czynny udział w jakiejś wojnie.

Raporty wywiadu dotyczące pogłosek z końcówki 102 SE pojawią się na początku tury, pamiętam o nich. Jak ktoś czeka na jakieś inne rzeczy z poprzedniej tury, to niech wrzuca info do przypominajki.
Odpowiedz
#25
Jak słusznie przypomniał Millenium, w tej turze powinniśmy podliczyć przyrost naturalny, tak więc proszę wszystkich o wrzucenie w tajnych wydarzeniach posta o następującej treści:

Przyrost ludności w roku 103 SE:
Cytat:Ludność w końcówce roku 102 SE: <wartość ludności włącznie z kolonizacją w końcówce roku 102 SE>
Procentowy przyrost ludności w 103 SE: <modyfikator z zamożności> + <modyfikator z poziomu medycyny> + <mod1> +<mod2> +...
<wypisujemy za jakie eventy/cechy są poszczególne mod1, mod2...>

Ludność na początku roku 103 SE: <Ludność w końcówce roku 102 SE> + <Ludność w końcówce roku 102 SE> x <Procentowy przyrost ludności w 103 SE>

Przykład:

Cytat:Ludność w końcówce roku 102 SE: 10 mln
Procentowy przyrost ludności w 103 SE: 6% (średniozamożne) + 1% (medycyna I) = 7%

Ludność na początku roku 103 SE: 10 mln + 10 x 7% = 10 + 0,7 = 10,7 mln
Odpowiedz
#26
Poprawka do powyższego: przyrost ludności efektywnie pojawia się na końcu roku 103 SE, a nie na początku - w efekcie zapotrzebowanie na DP wzrasta ewentualnie od następnej tury i w aktualnej turze trzeba się martwić o produkcję DP.
Odpowiedz
#27
Przeskakujemy do tury 4, deadline handlowy 20.09, wojskowy 26.09.
Odpowiedz
#28
MG ma problemy z zasypianiem (czytaj: zasypia zbyt wcześnie, zamiast siedzieć po nocy nad sprawdzaniem budżetów), więc przesuwamy deadline'y o 5 dni.
Odpowiedz