Stolica: Great Ogham
Ustrój: Teokracja(totalitaryzm)
Model gospodarczy: Centralne Planowanie
Język/i urzędowy/e : brak jezyka urzedowego
Dane na: <2715>
Ludności : <37 mln>
Reputacja: <0>
Zamożność: <średniozamożne>
Poziom mobilizacji: <1>
Cechy społeczeństwa :
Błogosławieństwo Nurgla - +2% do przyrostu naturalnego, zespoły naukowe z dziedziny nauki mogą zostać poświęcone na opracowanie patogenu, gdy mają co najmniej 3 punkty umiejętności zamiast 5
Zgniłe kadłuby - okręty mogą zostać naprawione bez użycia slotu wyłącznie za koszt w gotówce, ale koszt pieniężny rośnie dwukrotnie.
Władcy Mórz - wszystkie okręty mają zasięg większy o 1
Aktualne umowy i pakty:
Przysięga z Iskvard 10 letni pakt o nieagresji + pakt militarny z Republiką Chaosu
Pakt Zakonny - ścisły sojusz militarno - technologiczny z Zakonem Wybrańców
Członek Rady Chaosu
Stowarzyszenie Magitechniczne (Technika) - Pełny koszt researchu każdej technologii zostaje zredukowany o 1. (-4 % dochodu)
Państwa satelickie:
Związek Estalii (Zakon Nurgla otrzymuje 10% dochodu Narodowej Estalii (9,2 mln) co turę. Zakon Nurgla uzyskuje wyłączność na korzystanie z dostępnych złóż surowców z wyjątkiem Borgas. (+1 metal przemysłowy co turę za darmo dla Zakon Nurgla)
Struktura narodowościowa :
Ludzie (Norskanie) - 52%
niziołki - 15,43%
Ludzie (Arabia) - 11,92%
Zwierzoludzie - 6,49%
Ludzie (Bretończycy - 2,59%
Elfy (Mroczne) - 3,70%
Ludzie (Amazonki) - 2,45%
Jaszczuroludzie - 3,15%
Inne - 0,64%
Struktura religijna :
Chaos (Nurgle) - 80%
Ateizm/Chaos (Necoho) - 13%
Chaos (Niepodzielny) - 2%
Pani Jeziora - 2%
Khaine - 2%
Inne - 1%
Ustrój: Teokracja(totalitaryzm)
Model gospodarczy: Centralne Planowanie
Język/i urzędowy/e : brak jezyka urzedowego
Dane na: <2715>
Ludności : <37 mln>
Reputacja: <0>
Zamożność: <średniozamożne>
Poziom mobilizacji: <1>
Cechy społeczeństwa :
Błogosławieństwo Nurgla - +2% do przyrostu naturalnego, zespoły naukowe z dziedziny nauki mogą zostać poświęcone na opracowanie patogenu, gdy mają co najmniej 3 punkty umiejętności zamiast 5
Zgniłe kadłuby - okręty mogą zostać naprawione bez użycia slotu wyłącznie za koszt w gotówce, ale koszt pieniężny rośnie dwukrotnie.
Władcy Mórz - wszystkie okręty mają zasięg większy o 1
Aktualne umowy i pakty:
Przysięga z Iskvard 10 letni pakt o nieagresji + pakt militarny z Republiką Chaosu
Pakt Zakonny - ścisły sojusz militarno - technologiczny z Zakonem Wybrańców
Członek Rady Chaosu
Stowarzyszenie Magitechniczne (Technika) - Pełny koszt researchu każdej technologii zostaje zredukowany o 1. (-4 % dochodu)
Państwa satelickie:
Związek Estalii (Zakon Nurgla otrzymuje 10% dochodu Narodowej Estalii (9,2 mln) co turę. Zakon Nurgla uzyskuje wyłączność na korzystanie z dostępnych złóż surowców z wyjątkiem Borgas. (+1 metal przemysłowy co turę za darmo dla Zakon Nurgla)
Struktura narodowościowa :
Ludzie (Norskanie) - 52%
niziołki - 15,43%
Ludzie (Arabia) - 11,92%
Zwierzoludzie - 6,49%
Ludzie (Bretończycy - 2,59%
Elfy (Mroczne) - 3,70%
Ludzie (Amazonki) - 2,45%
Jaszczuroludzie - 3,15%
Inne - 0,64%
Struktura religijna :
Chaos (Nurgle) - 80%
Ateizm/Chaos (Necoho) - 13%
Chaos (Niepodzielny) - 2%
Pani Jeziora - 2%
Khaine - 2%
Inne - 1%