2021-05-18, 17:08
(2021-05-18, 00:53)Richtus napisał(a): 1) Jak przejdziemy na agentów, to możemy przegiąć w drugą stronę i zabetonować kontrwywiadem wszystkie akcje, bo jak wrzucę wszystkich agentów w kontrwywiad, to mam praktycznie pewność że akcje wrogów się nie powiodą (o ile mam maksymalną liczbę agentów, ale zwykle na starcie edycji tak jest, że wszyscy mają tyle samo).
2) Inny mankament - jak akcja kontrwywiadowcza się powiedzie to przeciwnik traci agenta - no i co że traci, w kolejnej turze wstawi go znów? Jak tak to słabo.
Odpowiem na kwestie do mojej propozycji, bo na więcej odpisywań czasu ni mam
Ad.1. nie do końca, bo to będzie kogoś dużo kosztować.
"Szpiedzy mogą działać w kraju ojczystym prowadząc działania kontrwywiadowcze. Liczbę szpiegów w kontrwywiadzie można zmieniać dowolnie w skali tury (w jednej turze jest 0 [co nie jest dobrym pomysłem], w kolejnej 3). Bez kar można ulokować w kontrwywiadzie maksymalnie:
- 2 dla demokracji/autorytaryzmu z leseferyzmem.
- 3 dla demokracji/autorytaryzmu z centralnym planowaniem/keynesizmem.
- 4 dla totalitaryzmu.
Kara za nadmierną liczbę agentów wynosi 5% dochodu za każdego nadprogramowego agenta."
Celowo jest tak dużo. By nie przeginać.
Ad.2. No to jest do przemyśleń - ale chodzi o to że wtedy trzeba się bardziej postarać by usunąć siatkę wroga