2021-11-11, 14:55
(2021-11-11, 12:47)Richtus napisał(a): 2201
W związku z zadeklarowaniem chęci przyjęcia uchodźców przez Azyl, EKN i Manticore, zwracamy się do społeczności międzynarodowej z prośbą o pomoc w organizacji korytarza humanitarnego przez Zatokę Bliźniaków-Morze Wewnętrzne-Cieśninę Sadagar i Północne Morze Hammarsjkjölda oraz na rzece Glumie, łączącej Azyl z Morzem Wewnętrznym. Manticore jest w stanie desygnować 3 floty transportowe do tej operacji, do obsadzenia wszystkich potrzebnych akwenów potrzeba jeszcze dwóch. Czy Azyl, EKN lub inne kraje dobrej woli wspomogą taką operację humanitarną i wypożyczą nam 2 FT do tego celu? Manticore pokryje pełne koszty zaopatrzenia wszystkich statków transportowych.
//Jeśli dobrze rozumiem, to taki szlak FT musi być kontrolowany przez jednego gracza, bo nielegalne (i raczej nielogiczne) jest przerzucanie ludzi i towarów ze statku na statek na środku akwenu. @prehi, dobrze mówię? Alternatywą jest tworzenie obozów przejściowych w Shiroihan (i transport lądowy w stronę Azylu) oraz Polsce (i transport lądowy w stronę Euronandanu i dalej drogą morską na Manticore) - wtedy co prawda oszczędzamy dużo FT ale raczej cierpi na tym humanitarność rozwiązania, no i granica Shiroihan-Transaarde nie należy do najspokojniejszych.
//Szlak FT musi się zaczynać i kończyć w porcie = prowincji skolonizowanej.
Można robić punkty przeładunkowe, ale w razie zajęcia prowincji przez kogoś innego, wszystko jest nullifikowane. Tak samo w razie gdyby ktoś nie wpisał w budżecie zgody na tranzytowe korzystanie z portu - lub w ogóle prowadził wojnę z jednym z "kontrahentów" do tranzytu.
Obozy / magazyny przejściowe w normalnych warunkach nie mają znaczenia - i tak się zdąży, bo macie całą turę - ale w wypadku działań gdzie szybkość ma znaczenie (wojny, pomoc w kryzysie humanitarnym) MG może wziąć to pod uwagę (ja biorę. Stąd np. pomoc Milorda działa szybciej niż pomoc zdunia, bo jest na miejscu).