2020-04-20, 00:55
1) Jak graczy będzie mało, to jest ryzyko, że będzie się mało działo, bo gracze będą za bardzo rozrzuceni po świecie.
2) Jeżeli zakładamy historię całkowicie alternatywną (nie tylko od momentu wybuchu III WŚ) to spoko, ale dziwnie będzie jak ktoś sobie zrobi turbo Arabów, którzy kiedyś tam wyrośli na ropie, a tu się okazuje, że Bliski Wschód to zagłębie Hi-Tech, a po ropę muszą jeździć na Litwę. Mniej zasobne w ropę, uran i surowce do produkcji okolice można zasilić surowcami do techów jako jakieś pozostałości po przedwojennych technologiach.
3) NPCe spoko opcja, jak GM ogarnie to jestem za.
4) Full Edgy, tylko bez robienia kurtyzany z logiki.
5) Who cares? Albo dać tam jakiegoś NPCa do rozebrania.
6) Widzę tu ryzyko zmutowanych pożeraczy księżyca over 100000000 mln i mega potencjał na gównoburze
7) Można wprowadzić jakieś charakterystyki, ale gównoburz i tak się nie uniknie
8) STPC dobra opcja, można tak jak Troll pisał wprowadzić dłuższy czas oczekiwania na efekty
2) Jeżeli zakładamy historię całkowicie alternatywną (nie tylko od momentu wybuchu III WŚ) to spoko, ale dziwnie będzie jak ktoś sobie zrobi turbo Arabów, którzy kiedyś tam wyrośli na ropie, a tu się okazuje, że Bliski Wschód to zagłębie Hi-Tech, a po ropę muszą jeździć na Litwę. Mniej zasobne w ropę, uran i surowce do produkcji okolice można zasilić surowcami do techów jako jakieś pozostałości po przedwojennych technologiach.
3) NPCe spoko opcja, jak GM ogarnie to jestem za.
4) Full Edgy, tylko bez robienia kurtyzany z logiki.
5) Who cares? Albo dać tam jakiegoś NPCa do rozebrania.
6) Widzę tu ryzyko zmutowanych pożeraczy księżyca over 100000000 mln i mega potencjał na gównoburze
7) Można wprowadzić jakieś charakterystyki, ale gównoburz i tak się nie uniknie
8) STPC dobra opcja, można tak jak Troll pisał wprowadzić dłuższy czas oczekiwania na efekty