2022-01-14, 14:16
2204
//+ cecha Biuro ONZ w Wilhuff - +2KP co turę, +5% dochodu [wymaga posiadania prowincji Wilhuff i reputacji 1+]
W bieżącym roku udało nam się wybudować Biuro ONZ w stolicy AMATu Wilhuff, które zostanie centrum konferencyjnym i dyplomatycznym na Nandanie.
Kompleks budynków składający się z 5 części w tym 4 wieżowców i jednego centrum plenarnego stoi blisko centrum miasta i stanowi jeden z najwyższych budynków/kompleksów w całym AMATcie jak i w okolicy. W każdym z wieżowców znajdują się setki biur, mieszkań dla pracowników ONZ oraz baseny, spa i restauracje. Przewidziano także osobne lądowiska dla helikopterów, dronów i samochodów antygrav w każdej z wież. W kompleksie znajduje się też niewielki szpital i przychodnia przeznaczona dla gości ONZ oraz pracowników. Na szczytach wież umiejscowiono także apartamenty dla znamienitych gości i najważniejszych osób.
Centrum plenarne na bazie koła z naturalnym przeszklonym dachem może pomieścić do tysiąca przedstawicieli krajów i gości. Wyjątkowa budowa zapewnia całkowitą dźwiękoszczelność oraz brak możliwości rejestrowania obrazu i dźwięku wewnątrz w razie potrzeby (system aktywny zagłuszający). Cały teren został objęty ochroną częściowo jak w przypadku ambasad i przedstawicielstw handlowych obcych państw wyłączając aspekt eksterytorialności (podlega podobnym prawom, ale nie ma takiego kraju jak ONZ).
Kompleks został roboczo nazwany Krakenem z uwagi na charakterystyczny kształt wież przypominający wyciągnięte macki krakena. Nazwa się bardzo dobrze przyjęła i nawet oficjalnie często można usłyszeć "Krakenie" lub "Biurze Krakena".
Pod koniec roku Komandor Tarkin wziął udział w uroczystym otwarciu Krakena na którym byli: sekretarz generalny ONZ Jose Antonio Lopez, przedstawiciele ONZ, pracownicy biura wraz z rodzinami oraz zaproszeni oficjele z krajów ONZ. Zebrani mogli przejść po jawnej części kompleksu i zwiedzić przykładowe pomieszczenia.
Lampką pseudopieczarkowego szampana oraz gryzem pseudokrewetki zakończono fetę i ruszono do pracy.
//+ cecha Biuro ONZ w Wilhuff - +2KP co turę, +5% dochodu [wymaga posiadania prowincji Wilhuff i reputacji 1+]