2205
Wprowadzenie dochodu gwarantowanego spowodowało zrównoważenie zamożności społecznych dołów i "góry". Całe szczęście, że jesteśmy gospodarką wolnorynkową, bo w systemie karteli lub centralnego planowania ta reforma by tak nie zadziałała, tutaj obywatele mogą lepiej operować swoimi pieniędzmi na wolnym rynku!
//+1 stabilności
+1 DP tylko w 2205
+ cecha jawna: Dochód gwarantowany ANZAC's style - -5 mln$ na każdy pełny milion mieszkańców (odliczane na początku tury). -10% siły ludzkiej. Limit WP/pop od którego zaczynają się "dekadencko bogaci" przesuwa się na "17> wp/pop". Polityka "Programy socjalne" daje tylko -1DP i aż -20% dochodu [wymaga: keynesizm].
Cecha wykorzystuje do maksimum możliwe elementy pakietów socjalnych, a "programy socjalne" w jej wersji są najtańszym sposobem [1DP za 20% dochodu] na kolejny działania socjalne. Eventowe "upgrade'y" będą droższe.
Cechę można zdowngrade'ować kosztem 1 stabilności do <<5$ na każdy pełny milion mieszkańców (odliczane na początku tury). -10% siły ludzkiej. Limit WP/pop od którego zaczynają się "dekadencko bogaci" przesuwa się na "16> wp/pop">> zmiany skreśliłem/pogrubiłem. So, if you wish... jak w sklepie - możesz brać ocet lub kupować półki!
Wprowadzenie dochodu gwarantowanego spowodowało zrównoważenie zamożności społecznych dołów i "góry". Całe szczęście, że jesteśmy gospodarką wolnorynkową, bo w systemie karteli lub centralnego planowania ta reforma by tak nie zadziałała, tutaj obywatele mogą lepiej operować swoimi pieniędzmi na wolnym rynku!
//+1 stabilności
+1 DP tylko w 2205
+ cecha jawna: Dochód gwarantowany ANZAC's style - -5 mln$ na każdy pełny milion mieszkańców (odliczane na początku tury). -10% siły ludzkiej. Limit WP/pop od którego zaczynają się "dekadencko bogaci" przesuwa się na "17> wp/pop". Polityka "Programy socjalne" daje tylko -1DP i aż -20% dochodu [wymaga: keynesizm].
Cecha wykorzystuje do maksimum możliwe elementy pakietów socjalnych, a "programy socjalne" w jej wersji są najtańszym sposobem [1DP za 20% dochodu] na kolejny działania socjalne. Eventowe "upgrade'y" będą droższe.
Cechę można zdowngrade'ować kosztem 1 stabilności do <<5$ na każdy pełny milion mieszkańców (odliczane na początku tury). -10% siły ludzkiej. Limit WP/pop od którego zaczynają się "dekadencko bogaci" przesuwa się na "16> wp/pop">> zmiany skreśliłem/pogrubiłem. So, if you wish... jak w sklepie - możesz brać ocet lub kupować półki!