2022-01-24, 22:48
2205
Po paru latach mamy pierwsze elementy uwolnienia gospodarki w kontekście gospodarki wolnorynkowej. Należy tu zauważyć, że na krakenów biznesu w tym sektorze wyrośli - a jak! - eskimosi. I, co ciekawe, japończycy z polinezyjczykami: ponoć robią najlepsze restauracje gdzie podaje się smażone krakeny śródlądowe...
Ulgi bardzo pomagają. I ludzie też się do nich przyzwyczaili na tyle że w razie ich zdjęcia możemy się liczyć z ... problemami. Swoją drogą, trochę się od tego nasi ludzie rozleniwili.
//+1WP Noida
+1WP Westport
-2 PK w tej turze.
Cecha jawna:
Ulgi i uwolnienie gospodarki (żegluga śródlądowa) (2203-2204) - +1KP co turę, -4% dochodu.
->
Rozwijająca się żegluga śródlądowa - +2KP co turę, -4% dochodu, +1% dochodu na każde 3 prowincji przylegających do rzeki/kanału połączonych z New Union/Noida [musisz wybrać jedno z miast]; "punktowe" połączenia się nie liczą.
//+TF.
***
Szybsze niż obiecano osiągnięcie "korytarza do morza" na chwilę zaspokoiło apetyty protestujących z lobby eskimosko-polinezyjskiego z tanzańsko-japońskim wsparciem kulturowym. Oczywiście, cholerni eskimosi&ska okrzyknęli to swoim sukcesem, jakżeby inaczej. Ale chyba dadzą spokój rządowi w tym roku.
Chwała choćby i za to Wielkiemu Cthulhu!
//+1 stabilności lub +15KP
***
Jednocześnie, rozbudowa naszej potężnej i niezwyciężonej floty (cytat z broszury rekrutacyjnej, jak Cthulhu kocham!) przyniosła ponowne odkrycia na froncie naszej mieszanki kulturowej. Ale nie eskimoskie, ale od ich kolegów polinezyjczyków i innych takich.
//+cecha jawna: Tradycje marynarskie eskimoso-polinezyjczyków i tanzańczyków - Nasze okręty zdolne do rejsu po rzekach [krążowniki i niszczyciele] mogą walczyć lepiej jeśli mają marynarzy z odpowiednik grup kulturowych*.
*- odpowiedni procent z bazowo dostępnych rekrutów, obecnie jest to 22% z 212,35k rekrutów. Takie jednostki mogą mieć dopisek świadczący o lepszym materiale ludzkim: krXcth i niXcth
Po paru latach mamy pierwsze elementy uwolnienia gospodarki w kontekście gospodarki wolnorynkowej. Należy tu zauważyć, że na krakenów biznesu w tym sektorze wyrośli - a jak! - eskimosi. I, co ciekawe, japończycy z polinezyjczykami: ponoć robią najlepsze restauracje gdzie podaje się smażone krakeny śródlądowe...
Ulgi bardzo pomagają. I ludzie też się do nich przyzwyczaili na tyle że w razie ich zdjęcia możemy się liczyć z ... problemami. Swoją drogą, trochę się od tego nasi ludzie rozleniwili.
//+1WP Noida
+1WP Westport
-2 PK w tej turze.
Cecha jawna:
Ulgi i uwolnienie gospodarki (żegluga śródlądowa) (2203-2204) - +1KP co turę, -4% dochodu.
->
Rozwijająca się żegluga śródlądowa - +2KP co turę, -4% dochodu, +1% dochodu na każde 3 prowincji przylegających do rzeki/kanału połączonych z New Union/Noida [musisz wybrać jedno z miast]; "punktowe" połączenia się nie liczą.
//+TF.
***
Szybsze niż obiecano osiągnięcie "korytarza do morza" na chwilę zaspokoiło apetyty protestujących z lobby eskimosko-polinezyjskiego z tanzańsko-japońskim wsparciem kulturowym. Oczywiście, cholerni eskimosi&ska okrzyknęli to swoim sukcesem, jakżeby inaczej. Ale chyba dadzą spokój rządowi w tym roku.
Chwała choćby i za to Wielkiemu Cthulhu!
//+1 stabilności lub +15KP
***
Jednocześnie, rozbudowa naszej potężnej i niezwyciężonej floty (cytat z broszury rekrutacyjnej, jak Cthulhu kocham!) przyniosła ponowne odkrycia na froncie naszej mieszanki kulturowej. Ale nie eskimoskie, ale od ich kolegów polinezyjczyków i innych takich.
//+cecha jawna: Tradycje marynarskie eskimoso-polinezyjczyków i tanzańczyków - Nasze okręty zdolne do rejsu po rzekach [krążowniki i niszczyciele] mogą walczyć lepiej jeśli mają marynarzy z odpowiednik grup kulturowych*.
*- odpowiedni procent z bazowo dostępnych rekrutów, obecnie jest to 22% z 212,35k rekrutów. Takie jednostki mogą mieć dopisek świadczący o lepszym materiale ludzkim: krXcth i niXcth