2022-02-26, 00:33
2206
Mamy ostatnie efekty wielkiej liberalizacji gospodarki! Absolutna i krańcowa liberalizacja dostępu do broni ma efekty spodziewane oraz niespodziewane...
//+1 stabilności, +10 KP
+ cecha jawna: W pełni wolny dostęp do broni, negatywy - jeśli stabilność jest wyższa niż 4 [5 i więcej], co turę: albo stabilność spada o 1, albo kraj traci 10 KP i 10 mln $.
+ cecha jawna: W pełni wolny dostęp do broni, pozytywy - w wypadku wejścia wroga do prowincji, tworzona jest partyzantka w wysokości 1+x oddziałów partyzanckich (x oznacza liczbę WP prowincji podzieloną przez pięć i zaokrągloną w górę, np dla 3 WP x=1); partyzantka może się wytworzyć w mniejszej liczbie jeśli wróg w poprzednich latach wszedł do prowincji i przetrzebił partyzantkę. Partyzantka nie wymaga zaopatrzenia, nie przemieszcza się też poza obszar macierzysty. Co trzeci oddział partyzantki w prowincji zaokrąglając w dół [czyli: jak ma co najmniej trzy oddziały] ma niezłe rakiety przeciwpancerne.
Zmiana cechy:
Powszechny dostęp do broni palnej - koszt tworzenia piechoty (wszystkich wariacji licząc zmech i specjalizacje) -3 mln $ (nie może spaść poniżej 1 mln $) i +2 KP
=>
Powszechny dostęp do broni palnej - koszt tworzenia piechoty (wszystkich wariacji licząc zmech i specjalizacje) -4 mln $ (nie może spaść poniżej 1 mln $) i +3 KP
Efekty cechy pozytywnej w tej chwili dotyczą tylko terenów z którymi jest łączność (wyspa Isla Cruces) - ale jakby została nawiązana znów łączność, w razie ponownego jej przerwania, cecha jest aktywna.
Mamy ostatnie efekty wielkiej liberalizacji gospodarki! Absolutna i krańcowa liberalizacja dostępu do broni ma efekty spodziewane oraz niespodziewane...
//+1 stabilności, +10 KP
+ cecha jawna: W pełni wolny dostęp do broni, negatywy - jeśli stabilność jest wyższa niż 4 [5 i więcej], co turę: albo stabilność spada o 1, albo kraj traci 10 KP i 10 mln $.
+ cecha jawna: W pełni wolny dostęp do broni, pozytywy - w wypadku wejścia wroga do prowincji, tworzona jest partyzantka w wysokości 1+x oddziałów partyzanckich (x oznacza liczbę WP prowincji podzieloną przez pięć i zaokrągloną w górę, np dla 3 WP x=1); partyzantka może się wytworzyć w mniejszej liczbie jeśli wróg w poprzednich latach wszedł do prowincji i przetrzebił partyzantkę. Partyzantka nie wymaga zaopatrzenia, nie przemieszcza się też poza obszar macierzysty. Co trzeci oddział partyzantki w prowincji zaokrąglając w dół [czyli: jak ma co najmniej trzy oddziały] ma niezłe rakiety przeciwpancerne.
Zmiana cechy:
Powszechny dostęp do broni palnej - koszt tworzenia piechoty (wszystkich wariacji licząc zmech i specjalizacje) -3 mln $ (nie może spaść poniżej 1 mln $) i +2 KP
=>
Powszechny dostęp do broni palnej - koszt tworzenia piechoty (wszystkich wariacji licząc zmech i specjalizacje) -4 mln $ (nie może spaść poniżej 1 mln $) i +3 KP
Efekty cechy pozytywnej w tej chwili dotyczą tylko terenów z którymi jest łączność (wyspa Isla Cruces) - ale jakby została nawiązana znów łączność, w razie ponownego jej przerwania, cecha jest aktywna.