2022-04-09, 20:07
2206/2207
Udało nam się przerwać duszący chwyt floty Sektora Zero! Jednak większość naszych ziem, poza prowincjami Emerald i Oak (wyzwolonymi zresztą przez partyzantów po zatonięciu Rosji) jest wciąż pod butem najeźdźców. Zwłaszcza bolesne jest wspomnienie Badlands...
Bolesne jest też to, że dwadzieścia tysięcy naszych dzielnych chłopców i dziewcząt jest w niewoli ONZ, wraz z generał Eriką Fade...
//+1 stabilności
+1 WP w Emerald i +1 WP w Oak
+400k ludności (rozmnożyli się, a może ruskie tam uciekli i udają piratów. Nie mają z tym wielkiego problemu)
Skasowane cechy:
Oblężenie Isla Cruces - wymagane jest dostarczenie wszystkich DP, inaczej na wyspie panuje głód. -5K+ co turę, +2KP co turę
Blokada handlowa - embarga skierowane w naszą stronę nie mogą przekroczyć 30%. Nasze embargo w odpowiedzi wynosi 4%. Nie możemy sami nakładać embargo.
Nowe cechy:
*) (stała, aktywna już na budżet 2207) Wojna z Sojuszem ONZ - zakończenie wojny inne niż z zyskiem (czyli biały pokój i coś dla nas) skutkuje -2 stabilności i wyjściem partyzantki niezadowolonych obywateli na ulicę. W każdym roku wojny w którym zatopimy lub zajmiemy jakieś FT kraju lojalistycznego, mamy +1 stabilności lub +5% do dochodu na następny rok (należy wybrać jawnym wydarzeniem na początku tury [pierwsze wydarzenie], inaczej bonus jest stracony)
*) (stała/do zakończenia. od budżetu 2207) Nasi chłopcy i dziewczęta w niewoli - Jeśli nasi jeńcy włącznie z Ericą Fade wrócą wszyscy cali i zdrowi, otrzymujemy +1 PP ekstra. W każdym budżecie na początku którego oni nie wrócili, mamy -5KP "bonusu".
Negocjacje w sprawie zwolnienia jeńców należy prowadzić z krajami ONZ - jeśli 2 z 3 krajów posiadających bazy ONZ (Albion, Shiroihan, ANZAC) (@Vaiar @Milord @Fanatyk) zgodzi się na zwolnienie jeńców, odbędzie się to. Kraje te mogą dostać stabhita jak zgodzą się na frajerskie warunki. Warunki mogą być ustalone niezależnie od prowadzonej wojny.
Udało nam się przerwać duszący chwyt floty Sektora Zero! Jednak większość naszych ziem, poza prowincjami Emerald i Oak (wyzwolonymi zresztą przez partyzantów po zatonięciu Rosji) jest wciąż pod butem najeźdźców. Zwłaszcza bolesne jest wspomnienie Badlands...
Bolesne jest też to, że dwadzieścia tysięcy naszych dzielnych chłopców i dziewcząt jest w niewoli ONZ, wraz z generał Eriką Fade...
//+1 stabilności
+1 WP w Emerald i +1 WP w Oak
+400k ludności (rozmnożyli się, a może ruskie tam uciekli i udają piratów. Nie mają z tym wielkiego problemu)
Skasowane cechy:
Oblężenie Isla Cruces - wymagane jest dostarczenie wszystkich DP, inaczej na wyspie panuje głód. -5K+ co turę, +2KP co turę
Blokada handlowa - embarga skierowane w naszą stronę nie mogą przekroczyć 30%. Nasze embargo w odpowiedzi wynosi 4%. Nie możemy sami nakładać embargo.
Nowe cechy:
*) (stała, aktywna już na budżet 2207) Wojna z Sojuszem ONZ - zakończenie wojny inne niż z zyskiem (czyli biały pokój i coś dla nas) skutkuje -2 stabilności i wyjściem partyzantki niezadowolonych obywateli na ulicę. W każdym roku wojny w którym zatopimy lub zajmiemy jakieś FT kraju lojalistycznego, mamy +1 stabilności lub +5% do dochodu na następny rok (należy wybrać jawnym wydarzeniem na początku tury [pierwsze wydarzenie], inaczej bonus jest stracony)
*) (stała/do zakończenia. od budżetu 2207) Nasi chłopcy i dziewczęta w niewoli - Jeśli nasi jeńcy włącznie z Ericą Fade wrócą wszyscy cali i zdrowi, otrzymujemy +1 PP ekstra. W każdym budżecie na początku którego oni nie wrócili, mamy -5KP "bonusu".
Negocjacje w sprawie zwolnienia jeńców należy prowadzić z krajami ONZ - jeśli 2 z 3 krajów posiadających bazy ONZ (Albion, Shiroihan, ANZAC) (@Vaiar @Milord @Fanatyk) zgodzi się na zwolnienie jeńców, odbędzie się to. Kraje te mogą dostać stabhita jak zgodzą się na frajerskie warunki. Warunki mogą być ustalone niezależnie od prowadzonej wojny.